Гра "Веселі долоньки" розроблена для першокласників. У грі міститься 6 вправ. Також є картинкі. А також містяться вірші.
Мета: Підвищити рівень згуртованості класу, створення умов для
залучення дітей, якими нехтують однолітки до спільноїдіяльності
з однокласниками, розвивати творчість, уявуфантазію.
Розвивальні вправи для 1 класу
«ВЕСЕЛІ ДОЛОНЬКИ»
Підготувала практичний психолог:
Ковтун Олена Юріївна
Матеріали: Рукавички з різними узорами, заготовки кольорових долоньок, ватман, аркуші паперу.
Хід заняття:
Гра «Рукавички»
Кожному учаснику дають рукавичку, до якої потрібно знайти пару.
Психолог: Кожен з вас знайшов собі пару, тепер настав час пограти у гру «Ручки» Гра «Ручки»
Мета: ознайомити дітей з невербальними формами спілкування, допомогти подолати скутість.
Психолог говорить фразу, а діти виконують її.
• руки знайомляться;
• руки сваряться;
• руки вітаються;
• руки миряться; • руки прощаються.
Група ділиться на 3 команди: сніговик, ялинка, сонечко.
Завдання 1 . Кожна команда робить собі емблему, використовуючи заготовки кольорових долоньок.
Презентація емблем.
Завдання 2. Кожна команда складає розповідь про героя своєї емблеми.
Презентація оповідань.
Вправа «Побажання»
Кожен учасник на аркуші паперу А4 обводить свою долоньку і передає її по колу, щоб всі написали йому побажання. Вправа триває до тих пір поки долонька не повернеться до свого господаря.
Плакат «Дерево настрою»
Кожна дитина обирає долоньку відповідно до свого настрою.
Вправа 3 «Гімнастика для пальчиків»
Пальчикова гра 6
Доброго ранку Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі пташки!
Доброго ранку тобі i мeнi!(Пальцями правої руки по черзі „вітатися" з пальцями лівої руки, торкаючись один до одного кінчиками).