Весні і мама захід до 8 березня

Про матеріал
Як діти так і батьки люблять свята! А спільне свято мами та дитини - це важливе свято у сімейному житті та класному колективі. Сценарій допоможе провести гару святкову годину, яка запам'ятається на довгий час.
Перегляд файлу

Весна і мама

1.День за днем, за тижнем тижні —
Непомітно лине час.
Різні зміни дивовижні
Відбуваються у нас.

2.Кожен місяць, кожну пору
На землі нове вбрання
Й ми самі, не ті, що вчора,
Ми зростаємо щодня.

3.Глянь навколо оком пильним
І побачиш зміни ці.
Ось повільно, неухильно
Йдуть по черзі місяці.

 4.І дорослі, і малі

 з нетерпінням ждуть весни,
Бо весна природу прокидає,

все відразу з нею оживає.

Українська народна пісня «Ой, уже весна…»

 

1.1.Перші наші  хвилинки
Відведемо для розминки.
Той, хто вірші знає,
Хай з нами промовляє.

1.2 В край до нас прийшла весна:
Чарівна, мила, ОСЯЙНА.

1.3.Летить на сушу і на море
Повітря чисте і ПРОЗОРЕ.

 

1.4.Веселе сонечко розквітло,
Весна несе тепло і СВІТЛО.

 

1.5.І вітер теплий в полі віє,
А небо угорі СИНІЄ.


1.6.Вона така, неначе казка,
Несе до нас тепло і ЛАСКУ.

 

1.7. Вона завжди така прекрасна,
Весна чудесна, ніжна, ЯСНА.

1.8. Іде у світ — і все радіє,
Вона серденько наше ГРІЄ.


1.9. І пташечка весну стрічає —
Веселу пісеньку СПІВАЄ.

 

1.10.Весна усім дає тепло,
Щоб на Землі усе ЖИЛО.


1.11.Несе ясне проміння й світло,
Щоб від любові все РОЗКВІТЛО.

 

1.12. У квіти землю одягає
І пісню радісну СПІВАЄ.


1.13. Весна чарівною буває,
Коли веселка ОЖИВАЄ.

1.14. І скрізь весні лунає слава,
Вона квітуча і ЯСКРАВА.

1.15. І світла, ніжна і тендітна.
Така приємна і ПРИВІТНА!

1.16. Весна легка і животворна,
І незбагненна, й НЕПОВТОРНА.

1.17. Ну, як словами передати?
Вона така, неначе СВЯТО!

1.18. Заполоняє щастям світ,
Весна не йде, а вже ЛЕТИТЬ!

 

1.19. І кожен день на ній обнова —
Весна завжди така ЧУДОВА!

Учні виконують пісню «Веселка» Н.Май.

2.1. Весна! Весна! Повітря дзвін

І світлий небокрай!

Очам блакить дарує він

І голосів розмай.

  1. . Вітаємо, вітаємо

матусів дорогих,

Бо зараз, всі ми знаємо,

Найкращий день для них.

  1.           Жіночий день ‒ весняне свято:

 Краси, усмішок і пісень.

Своїх матусь у цеє свято

Готові на руках носить. 

  1.           А сюрприз зробить для мами 

Це цікаво надзвичайно:

Замісити тісто в ванні

Чи зробити крісло з книг.

  1.           Ну, а я в дарунок мамі

Розмалюю стіл квітками.

Я б і стелю обробив.

Шкода, ріст мене підвів.

  1.           Я для мами так старався,

 Шість десяток получив,

 А мій ґудзик одірвався,

            То я сам його пришив.

2.7. Та хіба це допомога?

Я для мами посуд мив!

Потім вимив ще й підлогу –

Всіх сусідів затопив.

2.8.Я для мами теж трудився:

         У тазок води налив,

        Наш годинник запилився,

         То я з милом його мив.

2.9.Ми салат святковий з татом

Готували мамі в свято.

Коли котик скуштував –

Цілий день і ніч нявчав.

2.3.Мами, сестри і бабусі,

З Восьмим березня вітаєм!

І для вас сьогодні пісню

Ваші діти заспівають!

Учні виконують пісню - танок «Вітаємо»

 

ВЕДУЧА. Послухай,  а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?Я думаю і нашим гостям буде цікаво послухати притчу.

ВЕДУЧИЙ. Звичайно. Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.

ВЕДУЧА. А мені відома цілком інша версія. Ось прослухай. Після того як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився, з чого ж зробити жінку, якщо весь людський матеріал пішов на чоловіка. І тому став створювати жінку.

 Взяв кілька яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі, притягальної сили магніту.

 

ВЕДУЧИЙ. Все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, власності тигриці, мстивості пантери, в’їдливості п’явки та невблаганності стихії.

ВЕДУЧА. Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: «Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя».   

ВЕДУЧА. Ця легенда - жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і напекло, і на рай. А ще вона може з нічого зробити скандал і зварити обід.

ВЕДУЧИЙ. Жінка! Скільки в цьому слові ніжності, мудрості, сили і доброти. В шані схиляємо голови перед тобою, жінко. В тобі поєдналося все прекрасне, добре і чисте. Адже жінка – кохана, дружина, хранителька сімейного щастя. Адже жінка – приходить у цей світ для любові!


  3.1.  Жінку віншуємо знову,

Що непідвладна часу!

 

3.2. Жінку — владарку слова!

 

3.3.Жінку — життя окрасу!

 

3.4.Жінку — кохану й матір!

 

3.5. Жінку — сестру й бабусю!

 

3.6. Жінку — життєве свято!

 

3.7. Жінку, що вічно в русі!

 

3.8. Жінку — талановиту,

Зоряну, поетичну!

 

3.9. Мрією оповиту!

Лагідну, симпатичну!

 

3.10.Жінку — думу співучу!

 

3.11. Жінку, що має крила!

 

3.12.На найкрутішу кручу їй би злетіть під силу!

 

3.13.Так, як Господь звелів нам, Друзі мої! Панове!

 

3.14.Жінку уславимо гідно!

 

Жінці вклонімось знову! (разом)

 

Учні виконують пісню  «Все починається з мами»

 

КВІТКА-СЕМИЦВІТКА

(інсценізація) (Мати та 7 дітей)

2 учні

4.1. 4. 2. На сцені двоє дітей, розмовляють.

− А ти знаєш, що сьогодні свято?

− Так, знаю.

− Треба мамі подарунок подарувати.

− А що ми подаруємо нашій мамі?

− Поглянь. Ось! (розгортає квітку-семицвітку). Ну як?

− Клас!

− До того ж це незвичайна квітка! Вона чарівна! Виконує всі бажання саме цього святкового дня. Відриваєш пелюстку і загадуєш.

 

(Діти дарують чарівну квітку матері).

4.3.Мати: − Ой, спасибі, любі дітки! Справжнє чудо!

(Діти пішли)

− Щоб ж побажати? (задумливо відриває пелюстку).

 Ох, води захотіла… (втомлено присіла на стілець).

4.4. Вбігає 1-ша дитина:

− Ви води хотіли, мамо?

− Так, донечко, холодненької. Стомилася я, роботи – вік не переробити, поки їсти зварила, то геть забігалася…

− Як бігали зранку всюди - туди, то можна було на бігу й води випити, а не мене дарма гукати. Хочете, то й перехочете, я може ж теж багато чого хочу, та вас нікуди не посилаю! 

4.5. Мати:  − Ой, діти-діти, куди ж вас подіти? Ну, вже води, здається напилася.

Ой, це ж в мене ще корова не видоєна (відриває наступну пелюстку).

4.6. Вбігає 2 дитина:

− Мамо, який сьогодні день? Восьме березня! Сьогодні свято. Жіночий день?

− Так, жіночий.

− А корова якого роду – жіночого чи чоловічого?

− Жіночого ж…

− А якщо жіночого, то чого їй на свято відпочити не можна? Навіщо нашій корові трудитися-доїтися? Свято – воно ж для всіх! Теж мені, придумали. Сьогодні можна й водою обійтися. (Пішла дитина).

4.7. Мати: − Пила я вже сьогодні воду та й молока напилася. Ой, діти-діти, куди вас подіти? (відриває пелюстку).

У хаті прохолодно. Треба дрівцят  унести. В хаті протопити.

4.8. Вбігає 3 дитина:

− Які дрова, мамо? Я вас питаю, які дрова? Весна, погляньте надворі, вже восьмий день, а вона в хаті топитиме! Треба дрова економити! Коли вони горять, то дим іде?

4.9. Мати: − Йде…

− Ото ж бо й воно! Спочатку дим, а потім дихати важко. Чи ж воно вам треба? Нате вам тілогрійку, та не думайте про ті дрова!

4.10. Мати: − Ой, діти-діти, куди вас подіти…

 Треба курям сипнути зерна, (відриває пелюстку) може, яйце знесе…

4.11. Вбігає 4 дитина:

− Курям зерна? Угомоніться, мамо!

4.12. Мати: − То ж як це? Кури ж голодні!

− А я який? Наїжений? Я вже два рази, мамо, в курнику був. Кури в нас ледачі. Нема чого їх годувати. 

4.13. Мати: − Та як так?

− А ось так! Жодного яйця не знесли. Зерно переводять!

4.14. Мати: − Ой, діти-діти, куди ж вас подіти…

  • Треба хоч у хаті підмести, підлогу стерти (відриває пелюстку).

4.15. Вбігає 5 дитина:

− Мамо, не хапайте того віника!

4.16. Мати: − А ти, може, підметеш?

− Іще чого! Ми ж на Новий рік підмітали! Тут свято, а ви до віника. Негоже! Ось картоплю посадимо-викопаємо, от тоді й в хаті приберемо! Чого б то лишнє віника мучити?

4.17. Мати: − Ой, діти-діти, куди ж вас подіти….

Треба би посуд помити. (Відриває пелюстку).

4.18. Прибігає 6 дитина:

− Мамо, ну хіба ж ви не знаєте? Я ж коли мию посуд, то обов’язково тарілку розіб’ю. А то й дві. У вас, що, є лишні гроші, аби тарілки купувати? Зі мною на посуд не настачите! Краще самі мийте!

4.19. Мати: − Ой, діти-діти, куди вас подіти… (Відриває пелюстку).

Ходіть обідати!

(Прибігають усі, крім найменшої сьомої дитини):

4.20. − Ура! Це я люблю!

4.21.− А де моя велика ложка?

4.23.− А варенички в сметані?

4. 24. − Пиріжечки з м’ясом?

4. 25.− Хочу сала!..

2.26.− А компот??

4.27. Мати:

− А де ж це наш Гриць? Найменшенький де?

(Всі знизують плечима, розводять руками)

Входить Гриць, несе дрова і відро води:

4.27. Гриць: − Мамо, та я ось води в хату приніс, а це ось дрова ще…. В хаті розтопимо. Буде тепло, як у вусі. Та підмету, пил зітру. Як святкувати в холодній та неприбраній хаті? Щойно курям зерна всипав, корові сіна поклав, молока дасть.

 

4.29.Мати:− Ти моя золота дитина! Ти - мій найкращий дарунок!

4.30.Всі інші (розгублено):

− А ми?..

Учні виконують пісню  «В нас найкращі»

 

Конкурсне завдання для батьків:

 

1.На кульці намалювати портрет своєї дитини.

2. Улюблені спільні заняття вашої дитини (звіряємо з написаним учнями)

 

Учні виконують танок «Ролики».

 

docx
Додано
11 травня 2022
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку