Вхідна діагностична робота з української мови мови 3 клас
«Повторення вивченого за 2 клас»
І варіант
-
Розставити слова в алфавітному порядку:
стіл, парта, окуляри, портфель, шарф, риба
-
Дібрати по 4 слова до тематичних груп.
Меблі: ________________________________________________________________
Одяг: _________________________________________________________________
-
Розподілити слова в колонки, підставивши усно питання:
радіє, весна, тигр, сім, яскрава, десятеро, молодий, посіяв
Хто? Що?
|
Що робить? Що робив?
|
Який? Яка?
|
Скільки?
|
|
|
|
|
-
Перебудувати розповідне речення на спонукальне, окличне, питальне.
Дмитро виступає в театрі.
-
_____________________________________________________________________
-
_____________________________________________________________________
-
_____________________________________________________________________
-
Зробити звукову модель слова та вказати кількість букв та звуків у слові.
Калькулятор
[ ]
-
Прочитати тексти. Визначити типи текстів та вписати на місце пропусків (опис, міркування, розповідь).
-
Настало літо. У дітей розпочалися канікули. Андрій та Роман поїхали в табір відпочинку «Берізка». Хлопці знайшли нових друзів. Кожного дня вчилися чомусь новому. Через три тижні вони повернулися додому. Назавжди залишаться в пам’яті Андрія та Романа ці чудові літні дні, проведені в таборі відпочинку. (___________________)
-
Це лисичка. Шубка в неї руда. Лапки в хитрунки біленькі. Кінчик хвостика коричневий. Ніс продовгуватий та витончений. Хитрі очі так і вишукують смачненьку здобич. (____________________)
-
Чому треба читати книги, запитаєте ви? На думку багатьох відомих людей, саме вони є джерелом знань. Я вважаю, що у книгах можна навчитися мудрості життя. Вона може стати найкращим другом та порадником. Друзі, не лінуйтесь в них заглядати! (_________________)
Вхідна діагностична робота з української мови мови 3 клас
«Повторення вивченого за 2 клас»
ІІ варіант
1. Розставити слова в алфавітному порядку:
дощ, літо, яблуко, автомобіль, ножиці, коробка
2. Дібрати по 4 слова до тематичних груп.
Рослини: ________________________________________________________________
Взуття: _________________________________________________________________
3. Розподілити слова в колонки, підставивши усно питання:
ведмідь, чотири, сміється, осінь, сумна, розфарбував, семеро, високий
Хто? Що?
|
Що робить? Що робив?
|
Який? Яка?
|
Скільки?
|
|
|
|
|
4. Перебудувати розповідне речення на спонукальне, окличне, питальне.
На сцені співає маленька дівчинка.
-
_____________________________________________________________________
-
_____________________________________________________________________
-
_____________________________________________________________________
5. Зробити звукову модель слова та вказати кількість букв і звуків у слові.
Заметіль
[ ]
6. Прочитати тексти. Визначити типи текстів та вписати на місце пропусків (опис, міркування, розповідь).
-
Над квітами кружляє джмелик. Він схожий на гелікоптер. Весь чорний, мов вуглинка. На спинці та голівці є дві плямочки, мов пелюсточки квітки прилипли. А над ними дужими пропелерами мерехтять тоненькі крильця. (___________________)
-
Символом української землі називають калину. Чому так вважають? Кущ калини українці здавна висаджували на своєму подвір’ї. Гронами калини українці прикрашали весільні короваї. Їх вишивали майстрині на українських рушниках. Навіть красу українських дівчат порівнювали з калиною. (____________________)
-
Артем і Віталик пішли за село. За ним біг і кошлатий Баско. Гарно на полі. Світить сонечко, стрибають коники. Раптом з неба у траву впала грудочка. Діти переглянулися. Баско мерщій туди. Полетіла у небо пташка. Задзвеніла у повітрі весела пісня жайворонка. (_________________)