26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Вхідна діагностична робота з української мови

Про матеріал
Дана вхідна діагностична комбінована робота з української у 3 класі проводиться з метою визначення рівня засвоєння програмового матеріалу здобувачами освіти за попередній рік. Вона складається із чотирьох завдань закритого та чотирьох завдань відкритого типу.
Перегляд файлу

Вхідна діагностична робота

з української мови

здобувача освіти 3  класу_____________________________Дата____________

 

  1. Обери групу слів, які розташовані за алфавітом:

а) свято, квіти, школа;

б) зустріч, радість, посмішка;

в)  знання, клас, урок. 

 

  1. Обери рядок, у якому всі слова правильно поділені для переносу:

а) олі-вець,  аль-бом, коль-ори;

б) портфе-ль, книж-ечка, сер-йозний;

в) за-дзвонив, ліній-ка, Украї-на .

 

  1. Обери рядок, у якому всі слова – синоніми. Підкресли прикметники.

а)  веселі, радісні, здорові;

б) вітати, віншувати, поздоровляти;

в) учні, школярі, вчителі.

 

  1. Обери рядок, у  якому всі числівники написані правильно:

а) восімнадцять, шістдесят, пять;

б) п'ятнадцять, шістнадцять, девяносто;

в) двінацять, девять, двадцять.

 

  1. Продовжи речення.

Власні  назви пишуться з_________________________________________________.

 

  1. Встанови відповідність.

 

Нарешті  урок  української мови!                               Питальне речення. 

 

Ви виконуєте діагностичну роботу.                  Розповідне окличне речення.

 

Яким же буде результат?                         Розповідне неокличне речення.

                            

  1. Перестав і запиши речення так, щоб вийшов текст. Підкресли  дієслова.


Цікаво, чи в усіх школах діти сіли за парти? Ми так радіємо! Увесь наш клас знову разом. Сьогодні День знань.

 

 

 

  1. Придумай і запиши  пораду другу   для успішного навчання. Використай спонукальне окличне речення.


 

 

Результат

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

 та допомоги

Самоаналіз

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Симончук Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Солук Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. підіпригора олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. підіпригора олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Татаренцева Ольга
    Дякую! Обовязково скористаюся!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Мужук Светлана
    Щиро дякую за змістовний матеріал. Добавила творчі завдання роботи з реченнями.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
31 серпня 2020
Переглядів
15616
Оцінка розробки
4.9 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку