Календарне планування 3 клас українська мова І семестр
( за підручником М. Захарійчука, 4 год. на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
|
Українська абетка. Звуки та букви |
|
|
|||
1. |
РЗМ. Складаємо розповідь про ситуацію з життя. |
|
|
|||
2. |
Українська мова – державна мова України. |
|
|
|||
3. |
Українська абетка:звуки та букви. |
|
|
|||
4. |
Голосні звуки .Букви, що їх позначають. |
|
|
|||
5-6. |
Ненаголошені голосні звуки[е],[и] |
|
|
|||
7-8 |
Вимова і правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками. |
|
|
|||
9. |
РЗМ. Створюємо SMS - повідомлення друзям і близьким про події, які сталися зі мною. |
|
|
|||
10 . |
Тверді і м’які приголосні звуки. Подовжені м’які приголосні. |
|
|
|||
11. |
Апостроф. Повторення матеріалу. |
|
|
|||
12. |
Діагностична робота. Діалог.
|
|
|
|||
|
Слово. Значення слова |
|
|
|||
13. |
Лексичне значення слова. |
|
|
|||
14. |
Однозначні і многозначні слова. |
|
|
|||
15. |
Пряме і переносне значення слова. |
|
|
|||
16. |
Слова – антоніми. |
|
|
|||
17. |
РЗМ. Створюємо фото колаж до свята осені. |
|
|
|||
18. |
Слова – синоніми. |
|
|
|||
19. |
Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах. |
|
|
|||
20. |
Повторення матеріалу за темою «Слово» |
|
|
|||
21 |
Діагностична робота. Диктант.
|
|
|
|||
|
Будова слова |
|
|
|||
22. |
Аналіз діагностичної роботи. Поняття про закінчення |
|
|
|||
23. |
Споріднені слова .Форми слова. |
|
|
|||
24. |
Основа слова. Частини основи. |
|
|
|||
25. |
Спільнокореневі слова. Корінь слова. |
|
|
|||
26. |
РЗМ. Створюємо розповідь за серією малюнків. |
|
|
|||
27. |
Спільнокореневі слова. Корінь слова. |
|
|
|||
28 -30 |
Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. |
|
|
|||
31. |
Префікс. Словотворча роль префікса. |
|
|
|||
32. |
Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами. |
|
|
|||
33. |
Написання префіксів з -, с-. |
|
|
|||
34. |
РЗМ. Створюємо навчальний переказ тексту розповідного змісту за малюнком. |
|
|
|||
35. |
Префікси , співзвучні з прийменниками. |
|
|
|||
36. |
Суфікс. Роль суфікса. |
|
|
|||
37. |
Творення слів з найуживанішими суфіксами. |
|
|
|||
38. |
Спостереження за збігом двох однакових приголосних на межі суфікса та кореня. |
|
|
|||
39 -40. |
Узагальнення вивченого про будову слова. |
|
|
|||
41. |
Діагностична робота. Письмовий переказ.
|
|
|
|||
|
Частини мови |
|
|
|||
42. |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення знань про різні частини мови. |
|
|
|||
43. |
РЗМ. Створюємо письмове висловлювання на основі вражень від прочитаного тексту. |
|
|
|||
|
Іменник |
|
|
|||
44. |
Іменник як частина мови. |
|
|
|||
45. |
Поняття предметності. |
|
|
|||
46. |
Іменники власні та загальні .Велика буква у власних іменниках. |
|
|
|||
47. |
Велика буква в кличках тварин. |
|
|
|||
48. |
Велика буква в назвах гір, річок, міст, сіл. |
|
|
|||
49-50. |
Рід іменників. |
|
|
|||
51. |
РЗМ. Створюємо листівку чи запрошення. |
|
|
|||
52. |
Змінювання іменників за числами. |
|
|
|||
54. |
Повторення вивченого про іменник. |
|
|
|||
55. |
Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник»
|
|
|
|||
56. |
Аналіз діагностичної роботи. Закріплення вивченого. |
|
|
|||
|
Прикметник |
|
|
|||
57. |
Прикметник як частина мови. |
|
|
|||
58. |
Роль прикметників у мовленні. |
|
|
|||
59. |
РЗМ. Створюємо навчальний переказ розповідного змісту. |
|
|
|||
60. |
Діагностична робота . Списування. |
|
|
|||
61. |
Аналіз діагностичної роботи. Зв’язок прикметників з іменниками. |
|
|
|||
62. |
Уживання прикметників у прямому і переносному значенні |
|
|
|||
63. |
Прикметники – антоніми. |
|
|
|||
64. |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||