Календарне планування українська мова 3 клас НУШ

Про матеріал
Календарне планування за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти, програма Савченко, з клас підручник М.Захарійчкук, І семестр
Перегляд файлу

Календарне планування 3 клас українська мова І семестр

( за підручником М. Захарійчука, 4 год. на тиждень)

 

 

 

№ уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

Примітка

 

Українська абетка. Звуки та букви

 

 

1.

РЗМ. Складаємо розповідь про ситуацію з життя.

 

 

2.

Українська мова – державна мова України.

 

 

3.

Українська абетка:звуки та букви.

 

 

4.

Голосні звуки .Букви, що їх позначають.

 

 

5-6.

Ненаголошені голосні звуки[е],[и]

 

 

7-8

Вимова і правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками.

 

 

9.

РЗМ. Створюємо  SMS  - повідомлення друзям і близьким про події, які сталися зі мною.

 

 

10 .

Тверді і м’які приголосні звуки. Подовжені м’які приголосні.

 

 

11.

Апостроф. Повторення матеріалу.

 

 

12.

Діагностична робота. Діалог.

 

 

 

 

Слово. Значення слова

 

 

13.

Лексичне значення слова.

 

 

14.

Однозначні і многозначні слова.

 

 

15.

Пряме і переносне значення слова.

 

 

16.

Слова – антоніми.

 

 

17.

РЗМ. Створюємо фото колаж до свята осені.

 

 

18.

Слова – синоніми.

 

 

19.

Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах.

 

 

20.

Повторення матеріалу за темою «Слово»

 

 

21

Діагностична робота. Диктант.

 

 

 

 

Будова слова

 

 

22.

Аналіз діагностичної роботи.

Поняття про закінчення

 

 

23.

Споріднені слова .Форми слова.

 

 

24.

Основа слова. Частини основи.

 

 

25.

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

 

 

26.

РЗМ. Створюємо розповідь за серією малюнків.

 

 

27.

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

 

 

28 -30

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом.

 

 

31.

Префікс. Словотворча роль префікса.

 

 

32.

Правопис префіксів роз-,  без-. Перенос слів з префіксами.

 

 

33.

Написання префіксів з -, с-.

 

 

34.

РЗМ. Створюємо навчальний переказ тексту розповідного змісту за малюнком.

 

 

35.

Префікси , співзвучні з прийменниками.

 

 

36.

Суфікс. Роль суфікса.

 

 

37.

Творення слів з найуживанішими суфіксами.

 

 

38.

Спостереження за збігом двох однакових приголосних на межі суфікса та кореня.

 

 

39 -40.

Узагальнення вивченого про будову слова.

 

 

41.

Діагностична робота. Письмовий переказ.

 

 

 

 

Частини мови

 

 

42.

Аналіз діагностичної роботи.

Повторення знань про різні частини мови.

 

 

43.

РЗМ. Створюємо письмове висловлювання  на основі вражень від прочитаного тексту.

 

 

 

Іменник

 

 

44.

Іменник як частина мови.

 

 

45.

Поняття предметності.

 

 

46.

Іменники власні та загальні .Велика буква у власних іменниках.

 

 

47.

Велика буква в кличках тварин.

 

 

48.

Велика буква в назвах гір, річок, міст, сіл.

 

 

49-50.

Рід іменників.

 

 

51.

РЗМ. Створюємо листівку чи запрошення.

 

 

52.

Змінювання іменників за числами.

 

 

54.

Повторення вивченого про іменник.

 

 

55.

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник»

 

 

 

56.

Аналіз діагностичної роботи. Закріплення вивченого.

 

 

 

Прикметник

 

 

57.

Прикметник як частина мови.

 

 

58.

Роль прикметників у мовленні.

 

 

59.

РЗМ. Створюємо навчальний переказ розповідного змісту.

 

 

60.

 Діагностична робота . Списування.

 

 

61.

Аналіз діагностичної роботи. Зв’язок прикметників з іменниками.

 

 

62.

Уживання прикметників у прямому і переносному значенні

 

 

63.

Прикметники – антоніми.

 

 

64.

Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 вересня 2020
Переглядів
3485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку