Вхідна контрольна робота з всесвітньої історії

Про матеріал
Вхідна контрольна робота з всесвітньої історії для учнів 11 класу. Містить 2 варіанти різнорівневих завдань
Перегляд файлу

  Вхідна контрольна робота з всесвітньої історії  11 клас

  1.         – 6 завдання – 6 балів     Варіант 1

1.«Лінія Керзона» це тимчасовий кордон між…

А) Чехословаччиною та Німеччиною;  Б) Польщею та Чехословаччиною;

В) Польщею та Радянською Росією;     Г) Австрією та Угорщиною.

2. Які країни підписали Мюнхенську угоду?

А) Велика Британія, Франція, Німеччина, Італія Б) СРСР, Франція, Німеччина, Італія

В) Чехословаччина, Велика Британія, Франція, Італія

Г) Австрія, Чехословаччина, Німеччина, СРСР

3. Нацистсько-фашистські режими було встановлено у 1920-1930-х рр. в таких країнах

А) Велика Британія  і США                                            Б) Німеччина і Італія

В) Франція і СРСР (Радянська Росія)                            Г) Іспанія і Ірландія

4. Назву книги А. Гітлера «Майн Кампф» перекладають як:?

 А)  «Моя боротьба»              Б) «Мій план» 

 В)  «Мій світ»                        Г)  «Моя ідея»

5. Що означає термін «локаут»?

А) Стабілізація економічного положення в державі;

Б) відмова робітників виходити на роботу;

В) масове закриття державних установ;

Г) одночасне закриття підприємств їхніми власниками і масове звільнення робітників.

6. «Новий курс» Ф. Рузвельта – це

А) курс на співробітництво США та СРСР     Б) політика США у Латинській Америці

В) нове ставлення до Німеччини                      Г) заходи для виходу з кризи

 

7.Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями: (2 бали)

А) ратифікація

1 міжнародний договір політичного змісту;

Б) пакт

2 затвердження органами верховної законодавчої влади міжнародного договору;

В) демілітаризація

3 платіж переможеної держави державі­ переможниці;

Г) контрибуція

4 роззброєння, ліквідація згідно з міжнародним договором військових озброєнь та укріплень.

 

5. Перехід приватної власності на засоби виробництва у власність держави

8. Встановіть хронологічну послідовність подій (2 бали)

1. Початок ІІ світової війни

2. Напад Італії на Ефіопію

3. Прихід нацистів до влади в Німеччині

4. Мюнхенська угода

9. Встановіть  відповідність між діячами культури та галуззю їх діяльності (2 бали)

1 ракетобудування                                                  А) О. Флемінг

2 актор німого кіно                                                 Б) А. Ейнштейн

3 творець теорії відносності                                  В) Ч. Чаплін

4 відкривач першого антибіотику – пеніциліну  Г) С. Далі

                                                                      Д) Ю. Кондратюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхідна контрольна робота з всесвітньої історії  11 клас

         1 – 6 завдання – 6 балів     Варіант 2

1. Укажіть подію, за наслідками якої було розчленовано Чехословаччину:

А) Мюнхенська міжнародна а конференція         Б) підписання договору в Рапалло

В) укладення таємної військової угоди між Німеччиною і Японією

Г) підписання пакту Молотова–Ріббентропа

2. Поняття, що означає ряд політичних режимів ХХ ст., за яких влада базувалась на однопартійній системі і всебічному втручанні держави в економіку, культуру й громадське життя:

А лібералізм;        Б централізм;          В демократія;                Г тоталітаризм.

3. «Рейкова війна» - це

А)     операції передових радянських військових частин на Лівобережній Україні влітку 1943 р. із широкомасштабним використанням бронепоїздів.

Б)     операції підпілля ОУН і загонів УПА зі знищення великих залізничних вузлів і станцій Галичини та Правобережної України впродовж липня - серпня 1942 р.

В)     операції радянських партизанів із руйнування залізниць, мостів, знищення ешелонів, здійснені напередодні та під час Курської битви.

Г)     військово-диверсійні операції Червоної Армії проти залізничних панцерних частин вермахту.

4. Яке поняття відповідає визначенню: «Знищення окремих груп населення за расовими, національними, етнічними або релігійними мотивами, а також штучне створення життєвих умов не сумісних із життям»?

А геноцид              Б депортація           В дискримінація             Г расизм

5. Сен-Жерменський мирний договір 1919 року було укладено з:

А) Болгарією;      Б)Австрією;  В) Угорщиною;   Г) Туреччиною

6.«Лінія Керзона» це тимчасовий кордон між…

А) Чехословаччиною та Німеччиною;  Б) Польщею та Чехословаччиною;

В) Польщею та Радянською Росією;     Г) Австрією та Угорщиною.

 

7. Встановіть відповідність термінів їхньому визначенню: (2 бали)

А) Мілітаризація

1. Перехід приватної власності на засоби виробництва у власність держави

Б) Націоналізація

2. Примусове відчуження за плату або тимчасове вилучення державними органами майна окремих осіб

В) Реквізиція

3. Позбавлення певного прошарку населення його власності та засобів виробництва шляхом примусового вилучення

Г)Експропріація

4. Підпорядкування політичного, економічного і суспільного життя підготовці до війни   

Д)Демілітаризація

 

8. Встановіть хронологічну послідовність подій (2 бали)

1. Початок І світової війни

2. Створення Ліги Націй

3. Верденська битва

4. Брестський мирний договір

9. Встановіть  відповідність між діячами культури та галуззю їх діяльності (2 бали)

А) С. Далі                                 1) Музика

Б) С. Рахманов                         2) Живопис

В) Л. Орлов                              3) Наука

Г) А. Енштейн                          4) Графіка                       

                                                   5) Кіно

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Щупак І.Я.)
Додано
15 січня
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку