Дата_________________ ПІ______________________________________
Вхідна діагностувальна робота з української мови №1
І варіант
1. Списування.
Квітковий годинник
Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі. Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти, що прокидаються пізніше.
Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.
______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Познач рядок із правильною відповіддю.
З яких частин складається текст?
а) зачину, основної частини, кінцівки
б) основної частини, кінцівки, зачину
в) заголовка, зачину, основної частини.
3. Головними членами речення є:
а) підмет і присудок
б) присудок із залежним словом
в) підмет із залежним словом.
4. Познач слово, яке відповідає схемі:
а) зима
б) подруга
в) зелений
5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:
Іменник • • дія предмета
Прикметник • • ознака предмета
Дієслово • • назва предмета
6. Спиши іменники. Визнач рід.
Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)
Село, дерево, пшениця, телефон, стакан, сукня, газета, стіл, поле.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.
Зразок: Варення (вишня) – вишневе варення.
Пісні (народ), зима (холод), сік (апельсин), повидло (яблуко).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Визнач час поданих дієслів.
Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).
Оселилися, мостять, намалює, прочитав, буде співати, будують.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Склади речення, підкресли головні члени речення.
Весело, на, щебетали, деревах, пташки.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
|
Навичка |
Рівень |
2 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редаґує написане |
|
3 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
Дата_________________ ПІ______________________________________
Вхідна діагностувальна робота з української мови №1
ІІ варіант
1. Списування.
Квітковий годинник
Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі. Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти, що прокидаються пізніше.
Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.
______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Познач рядок із правильною відповіддю.
Текст складається з:
а) заголовка, зачину, основної частини
б) основної частини, кінцівки, зачину
в) зачину, основної частини, кінцівки.
3. Підмет і присудок – це:
а) службові слова
б) головні члени речення
в) залежні слова.
4. Познач слово, яке відповідає схемі:
а) розмова
б) морський
в) весна.
5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:
Іменник • • дія предмета
Прикметник • • ознака предмета
Дієслово • • назва предмета
6. Спиши іменники. Визнач рід.
Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)
Місто, книжка, озеро, казка, хлопчик, газета, стіл, поле, лимон.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.
Зразок: Варення (вишня) – вишневе варення.
Будинок (цегла), літо (сонце), сік (виноград), повидло (слива).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Визнач час поданих дієслів.
Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).
Зробить, ходили, готує, малюватиме, танцювала, слухає.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Склади речення, підкресли головні члени речення.
Діти, на, радісно, грались, вулиці.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
|
Навичка |
Рівень |
2 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редаґує написане |
|
3 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|