Вхідне діагностування з української мови 4 клас

Про матеріал
Вхідна діагностувальна робота з української мови 4 клас НУШ відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Підходить для перевірки рівня сформованості компетенностей і визначення подальших напрямків корегування навчального процесу та подолання навчальних втрат.
Перегляд файлу

Дата_________________ ПІ______________________________________

Вхідна діагностувальна робота з української мови №1

І варіант

1. Списування.

Квітковий годинник

  Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі. Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти, що прокидаються пізніше.

  Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.

______________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2. Познач рядок із правильною відповіддю.

З яких частин складається текст?

а) зачину, основної частини, кінцівки

б) основної частини, кінцівки, зачину

в) заголовка, зачину, основної частини.

3. Головними членами речення є:

а) підмет і присудок

б) присудок із залежним словом

в) підмет із залежним словом.

4. Познач слово, яке відповідає схемі:

схема

а) зима

б) подруга

в) зелений

5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:

Іменник                                 • дія предмета

Прикметник                          • ознака предмета

Дієслово                                • назва предмета

 

6. Спиши іменники. Визнач рід.

Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)

Село, дерево, пшениця, телефон, стакан, сукня, газета, стіл, поле.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.

Зразок: Варення (вишня) – вишневе  варення.

Пісні (народ), зима (холод), сік (апельсин), повидло (яблуко).

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Визнач час поданих дієслів.

Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).

Оселилися, мостять, намалює, прочитав, буде співати, будують.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Склади речення, підкресли головні члени речення.

Весело, на, щебетали, деревах, пташки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

 

 

 

Навичка

Рівень

2

Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редаґує написане

 

3

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

Дата_________________ ПІ______________________________________

Вхідна діагностувальна робота з української мови №1

ІІ варіант

1. Списування.

Квітковий годинник

  Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі. Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти, що прокидаються пізніше.

  Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.

______________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Познач рядок із правильною відповіддю.

Текст складається з:

а) заголовка, зачину, основної частини

б) основної частини, кінцівки, зачину

в) зачину, основної частини, кінцівки.

3. Підмет і присудок – це:

а) службові слова

б) головні члени речення

в) залежні слова.

4. Познач слово, яке відповідає схемі:

схема

а) розмова

б) морський

в) весна.

5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:

Іменник                                 • дія предмета

Прикметник                          • ознака предмета

Дієслово                                • назва предмета

 

6. Спиши іменники. Визнач рід.

Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)

Місто, книжка, озеро, казка, хлопчик, газета, стіл, поле, лимон.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.

Зразок: Варення (вишня) – вишневе  варення.

Будинок (цегла), літо (сонце), сік (виноград), повидло (слива).

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Визнач час поданих дієслів.

Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).

Зробить, ходили, готує, малюватиме, танцювала, слухає.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Склади речення, підкресли головні члени речення.

Діти, на, радісно, грались, вулиці.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

 

 

 

Навичка

Рівень

2

Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редаґує написане

 

3

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку