Вхідне оцінювання для учнів 2 класу

Про матеріал
Діагностувальні роботи на визначення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти за попередній рік із математики, української мови, читання, я досліджую світ, образотворче мистецтво, дизайн і технології.
Перегляд файлу

Вчитель Vector Art Stock Images | Depositphotos

 

Вхідне оцінювання

для учнів 2 класу

(Діагностувальні роботи на визначення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти за попередній рік)

 

 

 

 

 

 

 

  1. Математика.
  2. Українська мова.
  3. Літературне читання.
  4. Я досліджую світ.
  5. Образотворче мистецтво.
  6. Дизайн і технології.

 

 

 

 

 

Математика

 

   Дата _______   Прізвище та ім’я учня (учениці)_________________________________

  1. Обчисли вирази:

 

20 + 40 =              66 – 15 =   

 

32 + 21 =    94 – 33 =

 

36 + 52 =           70 + 8 + 20 =

 

  1. Порівняй:

 

43 – 3      4                  25  + 20      2 4

 

7      77    7                5  + 10      10

 

55      5 + 5                 24 –  4      20

 

 

  1. Визнач, скільки дециметрів і сантиметрів:

 

  15 см =         дм        см                           10 см =       дм

 

63 см =       дм       см

 

  1. Розв’яжи задачу:

Іван у лісі зібрав 25 боровиків, а Микола 22 маслюки. Скільки грибів разом зібрали хлопці? Запиши скорочений запис до задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Технический инструмент для рисования Линейка Карандаш, карандаш, карандаш,  иллюстратор png | PNGEggВиконай завдання:
  •      Накресли відрізок довжиною 1 дм 1 см,
  •      а другий відрізок на 3 см коротший.

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Виміряй довжину смужок. Запиши їх довжини в сантиметрах і дециметрах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

 

   Дата _______   Прізвище та ім’я учня (учениці)_________________________________

 

  1. Підкресли букву в словах, яка не позначає звук:

 

  •        льон;
  •        сіль;
  •        лось.

 

  1.  Спиши слова, підкресли в словах букви, що позначають голосні звуки:

 

Косар, весна, голос, дубок, кури.

 

 

 

 

 

 

  1. З’єднай слова протилежні за значенням:

 

сухий                  високий

білий             тихо

низький                      мокрий

голосно             чорний

 

  1. Спиши текст:

Зображення, що містить текст

Автоматично згенерований опис 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ручка рисунок пнг (29 фото) » Рисунки для срисовки и не только 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Обведи зеленим олівцем слова, які відповідають на питання «хто?», червоним олівцем, слова, які відповідають на питання «що?».

Зображення, що містить письмове приладдя, канцелярське приладдя, ручка

Автоматично згенерований описКомпьютер it канцелярские принадлежности вектор ai | UIDownload 

Зображення, що містить картинка

Автоматично згенерований описЗображення, що містить картинка

Автоматично згенерований опис           

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

   Дата _______   Прізвище та ім’я учня (учениці)_________________________________

  1. Прочитай текст.

Мудра кицька

 На столі стояв кухлик з молоком. Кицька його побачила, і схотілось їй молочка. Скочила на стіл – та до кухлика. Аж тут лихо: голова в кухлик не влазить. Так гарно молоко пахне, а язиком до нього кицька не сягне.

    Засмутилась вона, але ненадовго . . . Скоро кицька зміркувала, що їй робити. Вона почала вмочати лапку в молоко й обсмоктувати її. Умочить лапку, обсмокче з неї молоко й знов вмокає.

кабіни
 - Вектор, зображенняТак і застали її над кухликом, коли вона добувала з нього молоко.

 

                     – кількість прочитаних слів.

 

  1. Що стояло на столі?
  •        тарілка з сливами;
  •        кухлик з молоком;
  •        кошик з грибами.
  1. Хто захотів молочка?
  •        киця;
  •        собачка;
  •        їжачок.
  1. Як киця пила молочка з кухлика?
  •        діставала язичком;
  •        запхнула голову в кухлик;
  •        вмочувала лапку в молоко і злизувала його.

5. Добери близькі за значенням слова до слова «засмутилася».

 

 

 

Я досліджую світ

 

   Дата _______   Прізвище та ім’я учня (учениці)________________________________

  1. Запиши державні символи України:

 

 

 

 

  1. Столиця України:
  •     Київ;
  •     Львів;
  •     Черкаси;

 

  1. На які групи поділяються рослини.
  •     дерева, кущі, трав’янисті рослини;
  •     кущі, квіти, дерева;
  •     дерева, трава, квіти.

 

  1. Обведи хвойні рослини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підпиши будову рослини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Дикі та свійські тварини | Тест з природознавства – «На Урок»Обведи свійських тварин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Поклади в кошик з відповідною назвою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Образотворче мистецтво

 

Намалювати кольоровими олівцями або фарбами в альбомі з малювання малюнок на тему : «Прийшла осінь» .

 

http://teg.com.ua/wp-content/uploads/2020/02/7d4c4c5538224e7bbea043128cb0cda7.jpg

Дизайн і технології

Зробити аплікацію із листя будь – якої тварини за вибором .

Аплікації з осіннього листя для дітей, фото.

docx
Додано
3 жовтня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку