Вхідне оцінювання
для учнів 2 класу
(Діагностувальні роботи на визначення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти за попередній рік)
Математика
Дата _______ Прізвище та ім’я учня (учениці)_________________________________
20 + 40 = 66 – 15 =
32 + 21 = 94 – 33 =
36 + 52 = 70 + 8 + 20 =
43 – 3 4 25 + 20 2 4
7 77 – 7 5 + 10 10
55 5 + 5 24 – 4 20
15 см = дм см 10 см = дм
63 см = дм см
Іван у лісі зібрав 25 боровиків, а Микола 22 маслюки. Скільки грибів разом зібрали хлопці? Запиши скорочений запис до задачі.
6. Виміряй довжину смужок. Запиши їх довжини в сантиметрах і дециметрах.
Українська мова
Дата _______ Прізвище та ім’я учня (учениці)_________________________________
Косар, весна, голос, дубок, кури.
сухий високий
білий тихо
низький мокрий
голосно чорний
Літературне читання
Дата _______ Прізвище та ім’я учня (учениці)_________________________________
Мудра кицька
На столі стояв кухлик з молоком. Кицька його побачила, і схотілось їй молочка. Скочила на стіл – та до кухлика. Аж тут лихо: голова в кухлик не влазить. Так гарно молоко пахне, а язиком до нього кицька не сягне.
Засмутилась вона, але ненадовго . . . Скоро кицька зміркувала, що їй робити. Вона почала вмочати лапку в молоко й обсмоктувати її. Умочить лапку, обсмокче з неї молоко й знов вмокає.
Так і застали її над кухликом, коли вона добувала з нього молоко.
– кількість прочитаних слів.
5. Добери близькі за значенням слова до слова «засмутилася».
Я досліджую світ
Дата _______ Прізвище та ім’я учня (учениці)________________________________
Образотворче мистецтво
Намалювати кольоровими олівцями або фарбами в альбомі з малювання малюнок на тему : «Прийшла осінь» .
Дизайн і технології
Зробити аплікацію із листя будь – якої тварини за вибором .