Вид : конкурсно - розважальний Тема: Презентація колективу 5 класу

Про матеріал

Сьогодні ми зібралися на свято, щоб познайомитися з шкільною родиною 5 класу. Швидко плине час, і ось минуло вже майже 3 місяці, як у нашій великій шкільній родині з'явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетух, фантазерів і мрійників, одним словом – звичайних п'ятикласників.

Перегляд файлу

Сценарій  5 класу в виховному заході «День іменинника »

Вид : конкурсно - розважальний

Тема: Презентація колективу 5 класу

Мета: Виховувати у дітей через ігри людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву. Навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального. Розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.

 Організація  свята. Конкурсно-розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток.

   Вчитель: Добрий день, шановні!  Сьогодні ми зібралися на свято, щоб познайомитися з шкільною родиною 5 класу. Швидко плине час, і ось минуло вже майже 3 місяці, як у нашій великій шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетух, фантазерів і мрійників, одним словом – звичайних п’ятикласників.

                           В класі нашім ясне свято 

                              Чути музику і спів

                              Тут ми будемо вітати

                              Іменинників !

Ведуча 1. Ми зібрались сьогодні вшанувати любих літніх та  осінніх іменинників, адже цього року кожен вихованець ступив на новий цікавий і загадковий поріг у наступний   рік свого життя. Ви стали п’ятикласниками.

       Вони народились у найбагатшу і найкрасивішу пору року –  літо і осінь.

       З приходом дитини в цей світ, батьки наділяють її іменем ангела-охоронця чи то на честь батька, дідуся, бабусі.  Чому? Саме по тій причині, що дитина наслідуватиме долю тої людини, в честь якої була названа. А за характером звісно всі діти різни. А чому?  (Різні мають знаки зодіаку).

Учень1.Колись , давним- давно, а точніше 1 вересня 2017 року  10 хлопчиків і 13 дівчаток ввійшли в бурхливу річку шкільного життя. Багато випробовувань випало на нашу долю.

Учень2.За ці 100 днів ми навчилися відрізняти вчителів від старшокласниць, а деяких навіть запам’ятали по іменах.

Учень1.Знаходити кабінети, а деякі навіть з закритими очима.

Учень2.Ми зрозуміли, що вчителів в школі більше, ніж учнів в класі.

Учень3.

5-клас – найкращий клас

Він у школі просто ас.

Хочуть учні працювати

Знання нові здобувати.

 В.1 .Тоді саме час перейти до основної частини. Визначити у цей день, хто краще: дівчатка чи хлопчики?.

В.2. Сьогодні у нас дійсно пройдуть «запеклі бої» між хлопцями та дівчатами, але ми все ж сподіваємося, що порозуміємося.

Здавалося, можна починати, але у нас є ще й найсправедливіші судді цієї гри - це _______________________.

 Добрий вечір, судді!

Суддя………

Раунд 1«Збери літери»

В.1. Ось тепер можна і розпочинати. Перший наш конкурс називається

«ЗБЕРИ ЛІТЕРИ».

В.2. І я думаю, що хлопці проти не будуть , якщо першими почнуть наші дівчатка. Отримайте необхідний реквізит. 4 гравці із вашої команди отримують по 2 літери, ми приліплюємо їх на спини і попереду.

В.1. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати. Команда, яка склала швидче слово отримує 1 бал, команда, яка не склала слово – 0 балів На кожне слово у вас є 30 секунд.

Ознайомтеся з літерами.(Ф-П,А-К,Р-З,А-Ш) .Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.

1. Око автомобіля. (фара)

2. В електриків є нуль і є …. (фаза)

3. Як називають воду в газоподібному стані? (пара)

4. М'ясо, після механічної обробки? (фарш)

5. В жінок - це прикраса та помітний аксесуар, у чоловіків – засіб  захисту унікального інструменту людини, який  відповідає за утворення звуку?  (шарф)

6. Найкраще місце відпочинку в спекотну пору року, де зелені насадження  забезпечують зниження температури повітря через  випаровування вологи та захищають від  шуму? (парк)

В.2.Ви себе показали гарно. У мене для вас, шановні хлопці є також запитання на які вам потрібно дуже оперативно  скласти правильну відповідь.

 Ознайомтеся з літерами.(Г-О,Р-Н,І-А,М-С) Час пішов!

1. Як називають звук, що чутно в небі після блискавки? (Грім)

2. Дрібні краплі води, що утворились на поверхні Землі і предметах в результаті конденсації. (Роса).

3. З нього ліплять бабу. (сніг)

4. В ньому шукають голку магнітом. (сіно)

5. Урочиста пісня, яка вихваляє та прославляє кого-небудь або що-небудь (первісно божество)? (гімн)

6. І літературний твір, і чоловіче ім'я. (Роман)

В.1. Шановні судді враховуючи Вашу компетентність і всеобізнаність, будь-ласка поставте всі крапки над і.

Суддя. Рахунок__________ На користь

В.3. Запрошуємо наші команди до наступного раунду нашої гри.

Наступний конкурс має назву «Хто перший »

Для цього конкурсу потрібні  два учасники від кожної команди. До ніг двох учасників від кожної команди прив’язується кулька ,а інші учасники повинні наздогнати  суперника і наступити на неї. Гра закінчується якщо всі кульки лопнули .

В.4. Наступний раунд має назву : «Відгадай хто я»

В.3. Від кожної команди потрібно по три учасника. У вас на спині малюнок персонажу.

В.4. Ви маєте задавати запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні», якщо із залу або від команди буде підказка, то команда програла.

В.3.У разі якщо вболівальники команди дівчат підкажуть хлопцям, то команда дівчат програє і навпаки. На все про все у вас є 3 хвилини.

В.4. А почнемо ми спочатку і з наших хлопчиків. Хто з вас найсміливіший – ідіть до мене .

В.3. А тепер я запрошую дівчинку ______________________.

В.4. Шановні судді, вам слово. Скажіть, будь ласка, хто виграв?

Суддя. Рахунок__________ На користь_______.

Раунд4«Бліц»

В.5. Ми переходимо до наступного конкурсу «Бліц», де 4 гравців із вашої команди показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 1 хвилину команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік» або «Жінка».

В.6.Зараз ви продемонструєте як Ваші знання  допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого.

. В.5.  Почнемо із вас хлопці.

1. Якого роду країна венгерців (жін)

2. Кому належать слова “Ребята, давайте жить дружно” (чол.)

3. Хто з українців вперше злітав у космос? (чоловік)

4. Класний керівник 5- класу (жін.)

5. Хто здійснив 12 подвигів (чол.)

6. Президент України (чол.)

7. Хто написав слова до гімну України (чол.)

8. Яке дерево являється символом нового року (жін.)

9. Кому належить вірш “Мені 13-й минало” (чол.)

10. Завідуючий шкільною бібліотекою? (жін.)

В.6. А тепер ваша черга дівчатка. За 1 хвилину вам потрібно дати відповідь на як найбільшу кількість питань. Час пішов.

1. Кого першим створив Бог? (чол.)

2. Хто придумав Міккі Мауса? (чол. Уолт Дісней)

3. У якому сузір’ї знаходиться Полярна зірка?  (жінка, Мала Ведмедиця)

4. Хто від бабці утік та від діда утік (чол.)

5. Кому належать слова “Ну, постривай!” (чол.)

6. Прем’єр-міністр України (чол.)

7. Директор нашої школи (жін.)

8.Хто автор Кобзаря? (чол.)

 9. Кого більше дівчат чи хлопчиків в 5 класі (жін.-дівчат)

10. Завідуючий шкільною їдальнею? (жін.)

 

В.5. Шановні судді, ми хочемо почути ваш вердикт.

Суддя. Рахунок__________ На користь_______.

 

В.8.  Отже, розумники  - за одну хвилину, 4 гравці із вашої команди повинні дати якомога більше правильних відповідей. Ну що дівчатка готові? То ж починаймо. Три, два, один – час пішов.

Запитання до дівчат.

 

1. Група корів на пасовищі. (Череда.)

2. Частина обличчя базіки, на яку так і проситься замок. (Рот.)

3. Елемент ковзанів, що котиться, для їзди по асфальті. (Ролик.)

4. І в шахи граємо і у віз запрягаємо. (Кінь.)

5. Ким є дочка моєї мами для мене? (Сестра.)

6. Це є і в корабля, і у птаха, і в людини. (Ніс.)

7. Це є в лева, у птаха, у комети, у літака. (Хвіст.)

8. І пішохідний перехід, і тварина. (Зебра.)

 

В.7. Тепер Ваша черга, дорогі хлопчики, блиснути своїм інтелектом. Час пішов.

9. Він буває пісковим, водяним, сонячним і кишеньковим. (Годинник.)

10. Дівчина в пачці. (Балерина.)

11. Ланцюговий вид транспорту із двигуном в одну людську силу. (Велосипед.)

12. Одиниця мовлення, не горобець. (Слово.)

13. До якого виду тварин належать такі підводні інструменти, як пила, голка, молот і холодна зброя — меч? (Риби.)

14. Людина в палаючому головному уборі. (Злодій.)

15. Те, що є в горіха, у Землі і в живої клітини. (Ядро.)

16. Заняття, якому народна мудрість встановлює регламент в 1 годину. (Потіха.)

Останній конкурс «Відгадай мелодію.» Бере участь вся команда. Для кожної команди гратиме мелодія і її потрібно відгадати.

По три мелодії для кожної команди .

В.8. Шановні судді, вам слово. Скажіть, будь ласка, хто виграв?

Суддя. У фіналі перемогли ________, отже їхня попередня кількість балів подвоюється і заробили вони ________ балів.

Класний керівник: Ми дякуємо всім учасникам нашого свята. Ви довели нам, що до дружної шкільної родини ввійшли розумні, талановиті й винахідливі учні. Ми дуже раді цьому і сподіваємося, що й надалі ви виявлятимете найкращі свої якості. Наше свято добігло кінця, дякуємо всім за увагу.

Ведуча.

Ми співали й танцювали,

Поздоровлення читали

— А тепер усіх до чаю:

Стіл святковий накриваєм.

Ведуча:

Ось і мами на поріг

— На столі смачний пиріг.

Він — як сонечко на блюді.

Всім його ділити будем.

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку