Від розвивального навчання до розвивальної освіти Автор доповіді Вчитель початкових класів Уманської спеціалізованої школи №12 з поглибленим вивченням англійської мови Мимрук Світлана Дмитрівна
Номер слайду 2
Початкова освіта - це перший освітній рівень, який закладає фундамент загальноосвітньої підготовки школярів.
Номер слайду 3
Як розуміти розвивальне навчання? Насамперед — це розвиток інтелекту. Термін розвивальне навчання належить великому швейцарському педагогу Йоганну Песталоцці (1746-1827), одному із засновників дидактики навчання.
Номер слайду 4
Процес навчання розглядається як процес взаємодії вчителя та учня, в ході якого вирішуються завдання освіти, виховання та розвитку .
Номер слайду 5
- духовне здоров'я та емоційне благополуччя ; - уміння вчитися; - спілкування та співробітництво.
Номер слайду 6
Провідні характеристики навчального співробітництва дитини з дорослим: воно несиметричне, дитина не імітує дорослого; навчальне співробітництво передбачає пізнавальну ініціативу дитини, яка вказує дорослому найближчу навчальну мету їх спільних зусиль; у ситуації самостійного пошуку розв'язання учень здатний звертатися до дорослого з пізнавальним запитанням: вказати, яких саме знань бракує йому для розв'язання завдання.
Номер слайду 7
Співбесідники повинні вміти: сформулювати свою точку зору; з'ясувати точку зору своїх партнерів; виявити різницю точок зору; спробувати розв'язати розходження за допомогою логічних аргументів, не переводячи логічну суперечність у площину особистих відношень.