Презентація "Тренінг як форма активного навчання"

Про матеріал
У презентації "Тренінг як форма активного навчання" висвітлено загальну характеристику та особливості впровадження тренінгів у начально - виховний процес.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання тренінгів у початковій школі

Номер слайду 2

Актуальність впровадженнятренінгів. Уроки-тренінги забезпечують підвищення комунікативного аспектунавчання, абстрактне мислення, логічне мислення учнів. Процес закріплення,повторення, узагальнення знань стає більш творчим, обдуманим.

Номер слайду 3

Очікувані результати використання тренінгових вправ. Усвідомлює важливість знань. Почуває себе впевнено. Спокійно сприймає зауваження. Активний учасник навчального процесу. Вільно розмірковує, приймає різноманітні діїРобить відкриття. Використовує набуті знання у нестандартних життєвих ситуаціях

Номер слайду 4

Тренінг:➢ розвиває в учнів комутативні вміння та навички,➢ забезпечує формування навчально-пізнавальних компетенцій,➢ привчає працювати в команді,➢ знімає нервове навантаження.

Номер слайду 5

•  бути максимально наближеним до потреб і проблем учасників;•  враховувати рівень актуального розвитку і завдання найближчого розвитку;•  орієнтуватися на формування цінностей, знань, умінь і навичок, які є основою поведінки. Форма проведення тренінгу має суттєве значення. Щоб реально вплинути на свідомість і поведінку учнів, зміст тренінгу має:

Номер слайду 6

Форми проведення тренінгових вправ інсценування. Робота в групах. Пантоміма. Робота в парах. РуханкиІгри

Номер слайду 7

Робота у групах. Дискусії й обговорення можна проводити цілим класом. Проте вони набагато ефективніші, коли проводяться у групах, зокрема, якщо клас великий, а час обмежений.

Номер слайду 8

Інтерактивні презентаціїЦя форма роботи зарекомендувала себе як найкраща альтернатива лекціям. Використання інтерактивних презентацій потребує комп'ютера із проектором. Добре, якщо ви матимете змогу показати на тренінгу фільм або фотографії.

Номер слайду 9

Відповіді на запитання й опитування думок. Ця форма роботи потребує делікатності й толерантного ставлення. Цікавлячись думкою учасників чи проводячи групову дискусію, пам'ятайте про неприпустимість грубого втручання з метою різко заперечити або розкритикувати чиюсь думку.

Номер слайду 10

Мозковий штурм Мозковий штурм — це метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників стосовно обговорюваного питання чи теми. Головне завдання — кількість ідей.

Номер слайду 11

Рольові ігри. Рольова гра — це неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації. При цьому вони уявляють себе вигаданими персонажами, які моделюють реальні життєві історії та ситуації.

Номер слайду 12

Аналіз історій і ситуацій. Аналіз історій і ситуацій — докладний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади.

Номер слайду 13

Отже, застосування тренінгів у початковій школі сприяє:розширенню знань учасників, розвитку комунікативної компетентності учнів, формуванню цінностей і життєво важливих переконань розвитку необхідних практичних навичок відповідальної поведінки по відношенню до свого життя та оточуючих.

pptx
Додано
14 жовтня 2022
Переглядів
750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку