Очікувані результати використання тренінгових вправ. Усвідомлює важливість знань. Почуває себе впевнено. Спокійно сприймає зауваження. Активний учасник навчального процесу. Вільно розмірковує, приймає різноманітні діїРобить відкриття. Використовує набуті знання у нестандартних життєвих ситуаціях
• бути максимально наближеним до потреб і проблем учасників;• враховувати рівень актуального розвитку і завдання найближчого розвитку;• орієнтуватися на формування цінностей, знань, умінь і навичок, які є основою поведінки. Форма проведення тренінгу має суттєве значення. Щоб реально вплинути на свідомість і поведінку учнів, зміст тренінгу має:
Отже, застосування тренінгів у початковій школі сприяє:розширенню знань учасників, розвитку комунікативної компетентності учнів, формуванню цінностей і життєво важливих переконань розвитку необхідних практичних навичок відповідальної поведінки по відношенню до свого життя та оточуючих.