У презентації "Тренінг як форма активного навчання" висвітлено загальну характеристику та особливості впровадження тренінгів у начально - виховний процес.
Актуальність впровадженнятренінгів. Уроки-тренінги забезпечують підвищення комунікативного аспектунавчання, абстрактне мислення, логічне мислення учнів. Процес закріплення,повторення, узагальнення знань стає більш творчим, обдуманим.
Номер слайду 3
Очікувані результати використання тренінгових вправ. Усвідомлює важливість знань. Почуває себе впевнено. Спокійно сприймає зауваження. Активний учасник навчального процесу. Вільно розмірковує, приймає різноманітні діїРобить відкриття. Використовує набуті знання у нестандартних життєвих ситуаціях
Номер слайду 4
Тренінг:➢ розвиває в учнів комутативні вміння та навички,➢ забезпечує формування навчально-пізнавальних компетенцій,➢ привчає працювати в команді,➢ знімає нервове навантаження.
Номер слайду 5
• бути максимально наближеним до потреб і проблем учасників;• враховувати рівень актуального розвитку і завдання найближчого розвитку;• орієнтуватися на формування цінностей, знань, умінь і навичок, які є основою поведінки. Форма проведення тренінгу має суттєве значення. Щоб реально вплинути на свідомість і поведінку учнів, зміст тренінгу має:
Номер слайду 6
Форми проведення тренінгових вправ інсценування. Робота в групах. Пантоміма. Робота в парах. РуханкиІгри
Номер слайду 7
Робота у групах. Дискусії й обговорення можна проводити цілим класом. Проте вони набагато ефективніші, коли проводяться у групах, зокрема, якщо клас великий, а час обмежений.
Номер слайду 8
Інтерактивні презентаціїЦя форма роботи зарекомендувала себе як найкраща альтернатива лекціям. Використання інтерактивних презентацій потребує комп'ютера із проектором. Добре, якщо ви матимете змогу показати на тренінгу фільм або фотографії.
Номер слайду 9
Відповіді на запитання й опитування думок. Ця форма роботи потребує делікатності й толерантного ставлення. Цікавлячись думкою учасників чи проводячи групову дискусію, пам'ятайте про неприпустимість грубого втручання з метою різко заперечити або розкритикувати чиюсь думку.
Номер слайду 10
Мозковий штурм Мозковий штурм — це метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників стосовно обговорюваного питання чи теми. Головне завдання — кількість ідей.
Номер слайду 11
Рольові ігри. Рольова гра — це неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації. При цьому вони уявляють себе вигаданими персонажами, які моделюють реальні життєві історії та ситуації.
Номер слайду 12
Аналіз історій і ситуацій. Аналіз історій і ситуацій — докладний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади.
Номер слайду 13
Отже, застосування тренінгів у початковій школі сприяє:розширенню знань учасників, розвитку комунікативної компетентності учнів, формуванню цінностей і життєво важливих переконань розвитку необхідних практичних навичок відповідальної поведінки по відношенню до свого життя та оточуючих.