Види та жанри музичного мистецтва.

Про матеріал
Виховувати любов до навколишнього свiту.Почуття прекрасного в музицi.Передавати рiзнi настроi за допомогою ритмiчних рухiв.
Перегляд файлу

Сценарій випускного вечора « Наш зірковий клас».

1 ведучий

До неба музика сягає, наче мрія,

І тане в квітах урочистий зал.

В очах у кожного і радість, і надія…

У школі випускний останній бал.

2 ведучий

Сьогодні ми зібрались для прощання.

Все в нас і смутком, й радістю дзвенить.

Це свято зрілості, і свято розставання,

І майбуття прекрасна світла мить.

1 ведучий. Чому так багато камер у залі? Може знімається якийсь телесеріал?

2 ведучий. Ні, просто українське телебачення завітало до нас у гості, щоб привітати наших випускників.

1 ведучий. І це не випадково. Всі знають, що  у цьому році прощаємося з тими дітьми, яких можна назвати справжніми зірками сцени і телебачення. Скільки святкових програм вони підготували і провели, скільки радісних хвилин подарували всім нам своїми веселими номерами! І ось сьогодні остання програма для них – талановитих і розумних, веселих і кмітливих, працьовитих і завзятих!

Разом.

Увага! В ефірі телеканал «Наш зірковий клас»!

Вихід випускників, шикування на сцені .(Під коментарії класного керівника).

2 ведучий

Україно! Під небом твоїм калинові пливуть острови,

У зелених вітрилах – вишневі гудуть заметілі.

Україно! Я – промінь живий

В твоїм сонячнім тілі!

1 ведучий

Нероздільні земля і небо,

Нероздільна моя сім’я,

Нероздільна любов до тебе,

Дорога Вкраїно моя. 

2 ведучий

Нероздільна шкільна родина,

Наша дружба і наша кров,

У єдиній моїй Україні –

Нероздільна моя любов. 

1 ведучий

Урочиста частина з нагоди вручення атестатів про загальну середню освіту випускникам Великонизгірецької загальноосвітньої школи  2012-2013 навчального року оголошується відкритою!

Гімн України.

2 ведучий

В ефірі нашого свята телепрограма, на яку чекали багато років з нетерпінням і надією, радістю і смутком наші випускники та їхні батьки і близькі.

1 ведучий. І ось ця мить настала. У прямому ефірі програма «Підсумки»!

2 ведучий. На сцену запрошуємо її незмінного  ведучого -  директора школи Березюк Лідію Петрівну.

Директор вручає атестати.

Вручення атестатів .

Привітальне слово директора. 

1 ведучий

Отже, тепер прийшла пора прощатись,

І ви сьогодні трішечки сумні,

Вам настанови перед виходом у плавання

Дають шановні гості й вчителі.

2 ведучий

Слово для привітання випускників 2013року надається __________________

1 ведучий. До слова запрошується _____________________________

(Випускники за сценою).

2 ведучий. Без сумніву, сьогоднішній день є ключовим моментом у житті більшості присутніх у цьому залі: для батьків, які починають усвідомлювати, що їхні діти виросли і саме сьогодні стоять біля порогу, за яким розпочинається доросле життя; для вчителів, які разом з батьками вели своїх учнів у цей день. 

1Ведучий.  Для них, кого сьогодні так почесно ми називаємо випускниками. Так, дитинство і школа випускають вас зі своїх теплих і надійних обіймів.

2 ведучий.Дитинство ваше, мов вчорашній день,

Ось-ось майне крильми у темінь ночі,

Аби світанок від дзвінких пісень

Прокинувся і вам заглянув в очі.

1Ведучий.Ми отримали  незвичайного листа від батьків випускників школи. З дозволу авторів я зачитаю фрагмент з нього.

 “Шановна передача “Ключовий момент”! Ми змушені звернутися до вас за допомогою. Просимо допомогти зустрітися з нашими дітьми. В останній рік вони забули про рідний дім. На першому місці у них було навчання в школі, на другому навчання в Малій академії наук, на третьому – підготовка до ЗНО.

Дорога редакціє, будь-ласка, дайте таку можливість побачитися з дітьми».

2 ведучий .Я запрошую на сцену авторів цього листа – батьків наших випускників.

Вихід на сцену батьків.

1Ведучий. Добрий вечір! Невже і справді був такий тяжкий рік?

Відповідь батьків.

2 Ведучий (дорослий). Що ж, шановні батьки, ми виконуємо ваше прохання. Зустрічайте своїх дорослих дітей!

1 Ведуча: Дорогі випускники, поряд з вами  стоять  люди, яким важко усвідомити теперішнє. У їхніх очах відбивається сотня відтінків людських почуттів. У них - турбота і радість, збентеження і хвилювання, сум і надія. І лише байдужості в них нема.

2Ведуча: Тата й мами! Спасибі Вам за те, що ви подарували світу таких чудових дітей. І я хочу Вам сказати по секрету, що ваші діти  дійсно виросли. Завтра розпочнеться  їхнє непросте доросле життя.

1 Ведуча: Перед ними проляже сто доріг.

 батько, й мати, батьківська родино,

Своїх дітей зі святом привітай.

Випускниця:   В тобі мій БОГ, в тобі моя душа,

В тобі зерно моє, мій зародок-початок.

В тобі очей моїх весела гра.

В тобі все основне моє й додаток.

В тобі мій день, в тобі моя краса,

В тобі і ніч моя, і зоряне світання.

В тобі мої загадки й чудеса.

В тобі мій світ, в тобі моє зітхання.

В тобі моя земля і небеса,

В тобі усе моє майбутнє існування.

Випускник: Нагороджений я любов’ю,

Хай святиться  ім’я повік !

Тобі  зичу міцного здоров’я,

Найдорожчий ти мій чоловік.

Щире слово і батьківська ласка

Мені силу й наснагу дало.

І дитинство моє, наче казка,

На рожевих вітрилах пливло.

Разом:  Ми вам вклоняємось доземно,

За те, що нам життя дали.

І виховали, і зростили

І в майбуття нас  провели!

2 Ведуча: Шановні батьки!  Зараз ви отримаєте листи від ваших дітей зі словами , які    вони   ніколи не змогли б сказати вголос. В них висловлені почуття, які йдуть від самого серця. Збережіть цю сповідь дитячої душі  на все життя, передайте  її онукам, як символ єднання  поколінь

ПісняБатьки(запрошують батьків на танець).

1 Ведучий: Шановні присутні! Гучними аплодисментами проводжаємо дорогих батьків наших.

 2 Ведучий. “Ключовий момент” залишається з вами.

(Виходять Олена і Роман).

В1. І тепер слово про вчителя. Ще давньоримський філософ сказав про вчителя так: “Ця посада набагато вагоміша за найвищі посади в державі”.

В2: Дорогі вчителі, ми просимо Вас тимчасово зайняти свої місця.

  В1: Ми раді вітати вас на нашому святковому  майданчику.

 В2: Сьогодні відбудеться урочистий зліт зоряних розсипів.

 В1: Яких виростила плеяда зірок майстрів своєї справи.

В2: Зірок, які щедро дарують тепло своїх сердець маленьким іскоркам.

 В1: Зірок, які несуть світло просвіти майбутнім поколінням.

 В2: Урочистий зліт відбудеться з першим промінням Сонця завтрашнього дня.

 В1: А сьогодні, в нас є ще зовсім небагато часу, щоб згадати і знову пережити роки, проведені разом.

 В2: Сказати вам, наші зірки, спасибі за все те, що ви для нас зробили... І вибачте, якщо ми були в чомусь не праві.

 В1: Дозвольте завірити вас в тому, що світло, яким ви нас осяяли, ми будемо нести з гідністю і гордістю.

 В2: В процесі підготовки до свята учнями школи для педагогів була затверджена нагорода "Зірка освіти".

 В1: І сьогодні, ми хочемо вручити ці нагороди нашим вчителям, як заставу нашої поваги, любові і подяки.

В: А зараз, з вашого дозволу, ми починаємо програму, присвячену врученню нагород "Зірка освіти 2013".

(Зміна ведучих -  Ілля, Ірина).
Ілля:  Увага!. Нагородження національною премією «Жінка ІІІ тисячоліття» директора школи  (директор піднімається на сцену).

Ірина:  За багаторічну плідну працю на освітянській ниві, за неоціненний внесок у розбудову найкращого в Україні навчального закладу – нашої школи, за створення сприятливих умов для навчання і виховання талановитої молоді, за демократичне і прогресивне керівництво закладом, за професійну неперевершеність, за материнську турботу про кожного учня, за щедрість душі, за справедливість і мудрість, за щоденні зустрічі своїх учнів на порозі школи, невтомну боротьбу за додержання школярами дрес-коду, за міцні знання, патріотизм, цілеспрямованість, людську порядність, з якими вирушають у самостійне життя випускники школи, нагороджується національною премією “Жінка ІІІ тисячоліття” директор школи  Березюк Лідія Петрівна.

  Ілля:Національна премія “Жінка ІІІ тисячоліття” – це мільйон доларів. Проте у Вас, Лідія Петрівна є вибір. Еквівалентом цієї космічної суми є інша нагорода – любов 7 наших і тисяч сердець інших Ваших випускників. Ця нагорода не дасть Вам можливостей придбати будинки, автомобілі, коштовності. Тому Ви зараз перед життєво важливим вибором. Вам слово.

Директор школи:

(Зміна ведучих – Віктор, Ліля).

Вітя: У номінації «Усе гаразд, усе нормально: навчальний рік скінчився!» нагороджується єдиний і неповторний, постійні і незмінні, часом суворий, але завжди справедливий кращий завуч кращої школи: Зулінська Інна Георгіївна.

Ліля: Ой, яка нелегка доля 
Бути завучем у школі! 
Робиш розклад на зорі, 
Кругом тебе – школярі. 

Всім їм треба раду дати, 
Вчителями керувати. 
Дивувався кожен з нас, 
Як виходить це у Вас! 

Тож бажаєм на майбутнє 
Добрих і старанних учнів. 
Не підводять хай ніколи 
Вони Вас і рідну школу! 

 Ви для нас були не лише завучем , а ще й прекрасним вчителем  інформатики. 

(Пісня для завуча).

(Зміна ведучих – Катя, Роман).

Роман: Багато для нас уже в минулому: і останній шкільний дзвінок, і найщасливіший білет на випускних іспитах. Скільки доброго згадується у ці хвилини. Коли тобі лише сімнадцять, уже можна сміливо сказати – 11 років школа була твоїм життям. У світі знань тебе вела за руку перша вчителька. Чи забудеш ти колись її мудру посмішку і добрі руки?!
Катя: Ви нас впізнали? Подивіться:
Тут ваші першокласники стоять,
Носили ми великі ранці
І ручки забували ми узять.
З любов’ю згадує про вас увесь наш клас.
Такою милою, знайомою
Ми були рідними для вас,
А ви для нас – найласкавішою мамою.
Роман: У номінації «Від шести до дев’яти» нагороджуються привабливі, найдобріші, найрозумніші, кращі вчителі початкових класів – наші найперші, найрідніші другі мами: Вільчинська Валентина Володимирівна та Таргоній Зоя Володимирівна.

Пісня для вчителів  початкових класів.

(Зміна ведучих – Ліля, Ілля, Олена).

Ілля: В хвилини радості й дитячої печалі
Учитель був нам вірний помічник,
Його ми дружню руку відчували, - 
Він поруч був – наш класний керівник.
Кожен з нас до того звик,
Що наш класний керівник,
Ліля: А точніше, класний тато,
Завжди поруч, завжди з нами
Як без нього далі бути? Навіть важко всім збагнути!..
Олена: Зачекайте, але ж у нас був не лише класний тато, а й ще й класна мама.
У номінації «Класний» нагороджуються єдині і неповторні, елегантні й принципові, кращі класні керівники : Савчук Сергій Васильович та Митник Тетяна Леонідівна.

Ліля: Вони заслужили це право бути справжніми зірками. Їхні імена назавжди увійдуть в історію школи. Цей танець ми присвячуємо Вам, дорогі наші класні «Класні» керівники.

(ТАНЕЦЬ ВИПУСКНИКІВ).

(Зміна ведучих – Катя, Вітя).

Вітя: А ми продовжуємо церемонію вручення премії « Зірковий вчитель» Наступна наша номінація – « Володар і слова, і пера».

Катя:  До нагородження у  цій  номінації представлена   Марківська Алла Миколаївна. 

 Ми щиро дякуємо Вам за те, що Ви відкрили нам красу і співучість української мови. 

(Пісня «Самий»).

(Зміна ведучих – Іра, Ілля).

Ілля: У номінації  «Література врятує світ» нагородження отримує талановита та творча вчитель світової літератури Андронюк Ірина Євгенівна.

Іра:  Рученьки терпнуть, злипаються віченьки,
Боже, як хочеться спать!
Так мені ж треба оту зарубіжную
Зранку до ночі читать!
Все переплуталось в бідній голівонці:
Гамлет, Марія , Ремарк.
“Красное”, “Черное”, “Белая гвардия”
И той Лаурин Петрарк.   

Скільки ж вони знають, оці мовники, і що саме цікаве, на уроках вони нічого не забувають та нічого не плутають!

(Виходить нова пара ведучих – Рома, Олена).

Олена:     Церемонія вручення премії « Зірка освіти» продовжується. Наступна наша номінація – « Шаман протонів та нейтронів» До нагородження у  ній представлений: Ручковський Валерій Володимирович.

Роман: Він вміє запалювати зірки. І хто знає, може через декілька років нас чекають великі відкриття у фізиці та астрономії!

Олена:  Я фізика радо сьогодні вітаю
Цікава наука про Всесвіт і світ.
А скільки законів, обчислень усяких!
І всі пам’ятати і знати всі слід.
Спасибі від учнів за ваші уроки
І щирі вітання із святом для вас
Нові вам закони відкрити бажаю
Хай буде в житті лише зоряний час!

(Виходить нова пара ведучих – Ліля, Ілля).

Ліля:  А церемонію продовжує нова номінація – « Оракул минулого»

До нагородження у  номінації « Оракули минулого» представлений : 

Федюк Михайло Миколайович.

Ілля:  Нічого не розумію!!!Тут все якісь дати, імена: 1147, 988, 1961, Богдан Хмельницький, Конотопська Битва, поле Куликове, Кучма, Грушевський, помаранчова революція,  вибори.

Ліля:   Ми з вами зараз перенесемося

«В далеке минуле і мандри прекрасні
В сучасні події, дебати щодня.

Учитель історії - маг і оракул
Бо дуже важливі дає він знання!
Істориків  гречно зі святом вітаю,
Спасибі за вічний учительський труд!
Ох ти, історіє, хто тебе знає?
Де твої витоки, де джерело?

(Виходить нова пара ведучих Катя, Ірина, Ілля).

Катя:  А ми продовжуємо нашу церемонію.  Нова номінація – « ЇЇ чекає Нобелівська премія».

Ірина:  До нагородження у  номінації « Її чекає нобелівська премія» представлена Бурило Ганна Василівна.

Ілля: Ну ви скажіть, як можна біологію любити?
Ви лише вслухайтеся в ці страшні слова:
Мітоз, мейоз, епофіз, види, типи – 
Від них йде обертом дитяча голова!
Як можна рік у рік розповідати:
Гліколіз, плазмолема – просто жах!
Але коли ти вмієш всіх навчити
І від бактерій до людини перейти,
То діти зможуть цю науку полюбити,
І будуть знати її так, як ви.

 Катя:  Через декілька років запалають і зірки в біологічній науці. Молоді вчені зроблять сенсаційні відкриття в галузі біосистематики. В енциклопедійних статтях про них буде повторюватися один біографічний факт: навчався в Великонизгірецькій загальноосвітній школі.  Путівку у велику науку отримав від учителя біології  Ганни Василівни!  Щира подяка їй  за це!

(Виходить нова пара ведучих – Вітя, Ліля).

Вітя:  А ми продовжуємо!  Наступна номінація – «Чарівниця хімічних реакцій»

Ліля:    «Хімія - наука віку»,– пам’ятаєм кожну мить.
Так вже травлять всі Людину, що не знаєм що робить.
Хто з вас хімію не знає, і не поважає
Той у грудях, либонь, не серце, а лиш осмій має!

Вітя:До нагородження у  номінації «Чарівниця хімічних реакцій » представлена Барчук Олена Олександрівна. (Під музику Гайтана «Хімія»).

(Виходить нова пара ведучих – Олена, Роман).

Роман:Церемонія вручення премії « Зірковий вчитель» продовжується. Наступна наша номінація – «Зірка Міжнародних  відносин».

 До нагородження у  номінації «Зірка Міжнародних  відносин» представлена Шулепа Вікторія Сергіївна.

Олена:  Ladies and jentelmen!

Роман: Пані та панове!

Олена: Our party is going on.

Роман: Наш вечір продовжується.

Олена: And we are very pleased to feel the atmospere of warmness, love which is now in the hall.

Роман: І нам дуже приємно відчувати цю атмосферу тепла, уваги і любові яка панує сьогодні в нашому залі.  Як ти думаєш, нас всі зараз розуміють?

Олена: Якщо хтось не зрозумів, раджу пройти курс шкільної програми по вивченню англійської мови.

Роман: В такому випадку ми всіх запрошуємо на урок англійської мови.

(співають пісню).

Олена:

(Виходить нова пара ведучих – Іра, Вітя).

Вітя: Наступна наша номінація – «Ніякої науки, тільки-свято».

До нагородження запрошується неперевершений педагог-організатор Паламарчук Ірина Вікторівна.

Ірина: Тож вітаєм вчителя, що не тільки знає,
А й уміє все робить і других навчає.

(Виходить нова пара ведучих – Вітя, Катя).

Вітя:  А ми продовжуємо!  Наступна номінація « Магістр фізичного розвитку»

 Спасибі скажем фізкультурі, за те, що в нас вже сила є
Що нам, незграбним ведмежатам, красу і грацію дає!

Катя: До нагородження у  номінації« Магістр фізичного розвитку» представлена Конончук Катерина Станіславівна. «Коли ж ці пі –пі зрозуміють, що треба ходити на уроки у спортивній формі?! Було б як у армії: « Не вмієш пі- пі – научим, не хочеш пі – пі заставим!» Коли вже відмінять цього  пі-пі-пі козла. Спробуй навчити цих пі-пі  через нього стрибати!!!»

(Виходить нова пара ведучих – Ірина, Олена).

Ірина:   А ми продовжуємо!  Наступна номінація – «Хочеш бути вихованим  – стань ним».

Олена: Мабуть, немає на планеті жодної людини, яка б не мріяла стати вихованою. Та уроки, майстерно проведені Оксаною Борисівною, дали можливість стати нам справжніми леді та джентльменами.

ПІСНЯ:

Іра: Думаю, ніхто з присутніх не відмовиться від п’яти хвилин жар­тівливих висловів, які для вас під­готували наші випускники.

(Випускники зачитують жар­тівливі вислови.)

Одинадцятикласник . Усі ми звикли до того, що вчителі наші дуже суворі, принципові та вимо­гливі. Та це не зовсім так. Вони теж люди і їм притаманне почуття гумору, як і нам з вами. Тому, милі вчителі, не ображайтеся на наш гумор, і всі разом послухаймо про вас усмішки з-під шкільної парти.

Одинадцятикласник . Учи­тель біології — квіточка в ту­фельках, яка пливе по хвилях на­шої школярської біомаси.

Одинадцятикласник . Учи­тель фізики — електрон у штанях, що безперервно шукає у нашо­му мозку вільне місце, постійно ущільнює місце для нашої незнач­ної інформації і налагоджує поста­чання нової.

Одинадцятикласник . Учи­тель хімії — носій позитивно негативної реакції на вибухи на­строю школярів, що трапляються внаслідок різнобарвних хімічних сполучень.

Одинадцятикласник . Учи­тель історії — барон Мюнхгаузен, який гармонійно поєднує у часі минулий кам’яний вік з бурхли­вими помаранчевими подіями, але інколи застосовує до нас методи інквізиції середньовіччя.

Одинадцятикласник . Учи­тель трудового навчання — поєд­нання гвинтика і шпунтика, який загвинчує наш мозок і спрямовує його енергію на м’язи рук.

Одинадцятикласник . Учи­тель української мови — швидкий словник і гучномовець, і рідний мовний науковець.

Одинадцятикласник . Учи­тель англійської мови — інопланетянка, яка прилетіла з Англотерри, і по цей день дивує нас своєю на­прочуд мелодійною, але малозро­зумілою мовою.

Одинадцятикласник . Учи­тель фізкультури — Ксена - воїн, що кличе нас до подвигу, долаючи наш потужний опір.

Одинадцятикласник . Учи­тель математики — на зразок гі­потенузи, що тримає катети в ква­драті, а за порушення підносить до кубу.

Одинадцятикласник . Учи­тель зарубіжної літератури — привид Гамлета, який щоразу пе­ретворюється то на Маленького Принца, то на Дездемону, то на чарівну леді.

Одинадцятикласник . Учи­тель інформатики — Фігаро там, Фігаро тут, у неї свій суворий статут — на клавішу не дасть на­тиснуть, аж доки не навчить нас мислить.

Одинадцятикласник . Завуч школи — Богиня правосуддя — Феміда з усмішкою Мони Лізи, яку годі вловити, але помітити може лише той, хто зумів усе вчасно ви­вчити.

Одинадцятикласник . Дирек­тор школи — координатор рухів, дій, думок. Він наче слідчий — од­ного лише запитає — і відразу все про всіх він знає.

Одинадцятикласник . Та як не старалися невтомні вчителі, як не намагалися нас дисципліну­вати, та інколи ми мужньо дола­ли всі перепони і вигадували для себе хвилинки, що зовсім не були пов’язані ні з темою уроку, ні з його навчальною метою.

Милі вчителі, простіть нам наше бурхливе дитинство і востан­нє послухайте про наші порушен­ня шкільних правил.

Одинадцятикласник . Учень, черговий по їдальні, — злодій у за­коні.

Одинадцятикласник . Двієч­ниця — дика орхідея.

Одинадцятикласник . Ябе­да — співробітник СБУ.

Одинадцятикласник . Леда­рі — люди з чистою совістю.

Одинадцятикласник . Доло­ня учня — кишеньковий довідник.

Одинадцятикласник . Зірва­ний урок — операція «ы» та інші пригоди Шуріка.

Одинадцятикласник . Двій­ка — привід для допомоги батькам по господарству.

Одинадцятикласник . Дванадцять балів — право на «добреник».

Одинадцятикласник . Оцін­ка «7» — ні риба ні м’ясо.

Одинадцятикласник . Дум­ка про дискотеку — основна мета уроку.

Одинадцятикласник . Нові джинси на однокласниці — зміст першого уроку і предмет обгово­рювання на інших.

Одинадцятикласник . Дзві­нок на урок — зажди невчасно, хоч і своєчасно.

Одинадцятикласник . Під­казка на уроці — ніколи нікому нічого, лише деколи декому дещо.

Одинадцятикласник . Сто­рінка шкільного журналу — поле чудес.

Одинадцятикласник . Уро­ки географії — польоти уві сні і наяву.

Одинадцятикласник . Уроки алгебри — абракадабра.

Одинадцятикласник . Хіміч­ні формули — пропорції з абрака­дабри, оздоблені таблицею Менде­лєєва.

Одинадцятикласник . Фіз­культура — пробудження від ле­таргічного сну.

Одинадцятикласник . Кон­трольна — стихійне лихо, або іро­нія долі.

Одинадцятикласник . Кінець уроків — те, у що повірити ще на­віть на четвертому уроці було не­можливо.

В: І на останок любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

Учениця . Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.

Учень . Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!

Учениця . Недовченими і заученими!

Учень . Веселими і засмученими!

Учениця . Окриленими і замученими!

Учень . Ледачкуватими і непередбачуваними!

Учениця . Непрощеними і пробаченими!

Учениця . Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!

Усі разом. Ми вас любимо!

Учень . Вони такі, як і ми, тільки за плечима - трошки більше забутої радості.

Учениця 2. Вони високі і можуть дістати книгу з верхньої полиці.

Учениця 1. Вони сильні і можуть підняти нас на руки.

Учень 2. Одного разу вони обов'язково зрозуміють, що кращих за нас немає.

Учениця 3. Вони розумні і вміють не знаходити шпаргалки.

Учень 4. Вони відгадують наші мрії.

Учениця 5. Вони знають і навіть можуть пояснити, що будь-яка людина добра.

Учень 5. Вони прощають нас навіть тоді, коли ми не прощаємо.

Учень 6. Коли вони кажуть: «Я вас люблю», здається, що ми справді існуємо.

Учень 7. Вони думають, що є речі, яких ми ніколи не зрозуміємо, і саме тому ми все розуміємо.

Учениця 6. Вони кладуть нам руки на плечі.

Учениця 8. У них з очей течуть сльози, коли дме вітер.

Учень 9. Вони хочуть мати наші фотографії.

Учень 10. Вони пам'ятають про нас зовсім не те, що ми - про себе.

Учениця 9. Вони мовчать, коли ми говоримо нісенітниці. Хоча, коли ми говоримо щось розумне, вони теж мовчать.

Учениця 10. Вони краще нас знають: рано чи пізно, навіть з інших планет ми обов'язково до них повернемося.

Учениця 1. Вони не помічають наших підфарбованих губів.

Учень 1. Вони роблять вигляд, що їм подобається свято «Першого дзвоника».

Учень 2. Вони думають не тільки про школу.

Учениця 2. У глибині душі вони вміють прогулювати уроки.

Учень 3. Вони відрізняють Мадонну від Марадони.

Учениця 3. Вони запросто можуть признатися собі в тому, що єдина мета в їхньому житті - навчати нас.

Учениця 4. Вони розповідають нам казки.

Учениця 5. Вони думають, що наші домашні завдання бувають складними тільки тоді, коли вони поруч.

Учень 4. Вони не хочуть бути подібними на нас, а ми на них - хочемо.

Учень 5. Вони слухають, коли ми кажемо їм: «Послухайте!»

Учень 6. Вони мовчать, коли ми кричимо.

Учениця 6. Коли ми йдемо, вони залишаються.

Учень 7. Коли ми згадуємо минуле, ми думаємо про них.

Учениця 1. Вони роблять усе, щоб ми ними гордилися.

Всі: Вони хороші.

Учень: Ось і відлетіла у неозору даль наша сімнадцята весна, минає дитинство... І залишаються від нього тільки звуки, які наближають до класу кроки вчителя, скрип крейди, шум дощу і аромат – аромат квітів учителям на прощання. Дивне все ж це слово «ніколи»!.. Все буде: інститут, сім’я, діти, робота, а ось школи... вже не буде ніколи – і дитинства також не буде.

Кажуть, що цінуєш щось по-справжньому, коли вже втратив це. Так і кожен випускник школи зараз, я у цьому впевнена, як ніколи розуміє наскільки багатьом речам навчила нас школа: справжній дружбі і першому коханню, щирості і доброті, впевненості і вмінню відстоювати власну думку. Хочеться подякувати вчителям, котрі своєю щоденною працею робили неоціненний внесок у наш розвиток як гідних людей, як особистостей. Завдяки незабутнім рокам у школі наше дитинство не було марним, а стало міцним підґрунтям для майбутнього щасливого дорослого життя.

  • Так, наші діти виросли, і зовсім скоро у нашому шкільному домі і шкільному дворі будуть лише тільки гостями.

  • А як же ми?

  • А що ми? Ми подивимося в очі своїм дітям …

  • Ми будемо їм радісно посміхатися, широко-широко, щоб вони не помітили сліз на наших очах …

  • І ми скажемо їм: навчайтеся успішно і не дуже …

  • Займетеся наукою або бодібілдингом …

  • Фарбуйте волосся у колір помаранчі або голіться наголо …

  • Ми вас дуже любимо!

  • Ми зробимо для вас все, що завгодно …

  • Навіть заспіваємо …

  • Не так, як Крутой, звичайно, а набагато крутіше! 

Пісня Скрябіна  «Випускний».

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Базик Нінель Володимирівна
    Зміст не відповідає темі.
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
581
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку