Види трикутників за кутами

Про матеріал
Мета: • Навчальна:повторити означення трикутника, розглянути види трикутників в залежності від кутів та їх особливості; формувати в учнів навички і вміння визначати вид трикутника за кутами; • Розвиваюча: розвивати мислення учнів і геометричну уяву; • Виховна: виховувати наполегливість та бажання навчатися, вміння працювати у парі, виховувати любов до батьківщини.
Перегляд файлу

урок №_________  Математика 5 клас

Дата:___________

Тема. Трикутник і його види.

Мета:

  • Навчальна:повторити означення трикутника, розглянути види трикутників в залежності від кутів та їх особливості; формувати в учнів навички і вміння визначати вид трикутника за кутами;
  • Розвиваюча: розвивати мислення учнів і геометричну уяву;
  • Виховна: виховувати наполегливість та бажання навчатися, вміння працювати у парі, виховувати любов до батьківщини.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

КРОСВОРД

 

 

 

 

 

 

 

1

Т

у

п

и

й

 

 

 

 

2

г

о

с

т

Р

и

й

 

 

 

 

 

 

3

в

е

р

ш

И

н

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

К

у

т

 

 

 

5

р

о

з

г

о

р

н

У

т

и

й

 

 

6

п

р

я

м

о

к

у

Т

н

и

к

 

 

 

 

 

п

Р

о

м

і

Н

ь

 

 

 

 

 

 

 

8

П

р

я

м

И

й

 

 

 

 

 

 

 

9

Б

і

с

е

К

т

р

и

с

а

 

  1. Кут, градусна міра якого більша за 90̊.
  2. Кут, градусна міра якого менша за 90̊.
  3. Точка з якої виходять промені кута.
  4. Геометрична фігура, що утворена двома променями, що виходять з однієї точки.
  5. Кут, сторони якого є доповняльними променями.
  6. Геометрична фігура, у якої усі кути прямі та протилежні сторони рівні .
  7. Пряма, яка має початок, але не має кінця.
  8. Кут, градусна міра якого дорівнює 90̊.
  9. Промінь, який виходить з вершини кута і розбиває його на два рівні кути.

 

 

повідомлення теми уроку(слайд 2)

II. Мотивація навчальної діяльності. (слайд 3-14)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Народитися в сорочці" – значить, бути щасливим у житті. Тож сорочка – це не лише частина нашого гардеробу, а певна закодована сукупність енергій, що творять довершену та гармонійну долю людини.…

Трикутник давніх віруваннях – символ вузької брами, що веде до вічного життя. Символ єдності трьох світів: земного або явного, підземного або невидимого, небесного або духовного. Це три стихії — вода, вогонь та повітря. Три рівні буття, тривимірність світу. Символ трикутника здавна асоціюється зі стихією Вогню. Деякі дослідники вважають сучасною варіацією трикутника знак тризуб.

Трикутники, що доторкаються вершинами один до одного, нагадуючи «пісочний годинник», символізують Світ та Антисвіт. А місце їх дотику є своєрідним місцем переходу із одного світу до іншого. Інколи між трикутниками зображають лінію, що зветься «Кільцем Великого Світіння», яка символізує дзеркало, де один світ віддзеркалюється в іншому і навпаки.

 

 

ЖИТТЯ

“Трикутник життя”: як захистити себе, коли падає стеля чи стіна

Керівник міжнародної рятувальної команди з США Rescue Chief and Disaster Manager of the American Rescue Team International (ARTI). Брав участь у рятувальних операціях у 60 країнах. Досліджував 875 випадків повних руйнувань будівель з причини землетрусу. Був експертом ООН з вивчення наслідків катастроф протягом двох років.
Перший досвід рятувальника Дуг Копп отримав в Мехіко під час землетрусу 1985 року, коли проник в зруйновану будівлю місцевої школи. За його словами, всі діти загинули тому, що слідували інструкції Duck and Cover («Пригніться, закрийся і тримайся») і були розплющені кришками парт, під якими ховалися.
Дуг Копп стверджує, що якби вони знаходилися поряд з партами, а не під ними, то шансів вижити у них було б набагато більше, тому що вони опинилися в просторі, яке Копп називає «трикутник життя».
Що таке «трикутник життя»
Суть цієї теорії в тому, що рушащееся будова легко проламує і мне горизонтальні поверхні і важче — вертикальні стійки, стовпи, стінки меблів та інші вертикальні частини предметів. Тому навколо вертикалей утворюються порожнини і простору, які Дуг Копп і назвав «трикутник життя».
При виборі об’єкта для укриття треба звертати увагу на його розмір і міцність. Чим вище ці параметри, тим більше і надійніше «трикутник життя».

 

 

III. Формування знань. Закріплення знань

  1. Трикутник. Елементи трикутника: вершини, сторони, кути, позначення               .( Слайд15)

  1. . Види трикутників.( слайди 15)

Класифікація трикутників за кутами

( слайди 16)

 

 

 

 

 

( слайди 17)

 

 Первинне застосування нових знань (пробні вправи)

Учням даються кольорові, паперові  трикутники. Робота в парі.(вчитель називає вид трикутника, а учні підносять відповідного кольору трикутник).

Робота з підручником №371,372, 373 с.97

№ 387,389,390 (письмово)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

(слайди 1 )

 

 

 

 

 

 

 

 Встановити види трикутників (слайд 1 ).

 

 

 

Підсумок уроку (слайд 1 )

Домашнє завдання (слайд 1 )

                          

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Математика 5 клас

 

Тема уроку: «Трикутник і його види»

                                                                                                    

 


 

  Підготувала

                                                                                         вчитель математики

                                                                                                    Заводя

                                                                                      Аліна Валеріївна,

 

 

 

 

 

2022 р.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 березня 2023
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку