Відкрита виховна година на тему "Здоров'я-найдорожчий скарб"

Про матеріал
Відкрита виховна година для учнів 2 класу на тему "Здоров'я - найдорожчий скарб". Інтерактивні вправи.
Перегляд файлу

Виховна година на тему:

«Здоров’я – найдорожчий скарб»

Хід виховної години

I.Вступне слово вчителя.

 

- Що треба робити, щоб бути здоровим?

- Чому необхідно берегти здоров’я?

II. Актуалізація опорних знань. Оголошення теми виховної години.

-Діти, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилось три дороги, кожна може вивести з лісу за певних умов.

 

Першою  дорогою підеш   багатство  знайдеш, а здоров’я втратиш.

Другою дорогою підеш — половину багатства знайдеш, а половину здоров’я втратиш.

Третьою дорогою підеш   багатства  не знайдеш, проте здоров’я збережеш.

Який ваш вибір?

Висновок.  Найкраще  піти  третьою  дорогою, оскільки здоров’я — головне багатство людини. Тож тема нашої виховної години «Здоров’я –найдорожчий скарб».

 

III. Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.

1.Слово вчителя.

* Правильне харчування.

-Без їжі людина не може жити. Через їжу ми отримуємо поживні речовини необхідні для роботи мозку, серця, інших органів. Їжа забезпечує наш організм енергією. Страви повинні бути свіжими, мати приємний запах, смак. Наш організм повинен отримувати різноманітну їжу, насичену білками , жирами, вуглеводами, а також вітамінами і мінеральними речовинами. Необхідно вживати корисні продукти, фрукти, овочі, адже в них багато вітамінів, які треба для росту і розвитку нашого організму. Треба менше вживати цукру, солі, гострих та жирних страв.

 

2. Інтерактивна гра «Корисні/шкідливі продукти».

-Діти, в наш час, ми не дуже часто звертаємо увагу на продукти та їжу, які ми вживаємо та купуємо в магазинах. Серед їх більшості-шкідливі для здоров’я продукти. Давайте перевіримо, чи знаєте ви, що корисно, а що шкідливо для нашого організму.

 

3.Слово вчителя.

- Правду говорять, що здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, тому що вона себе прекрасно почуває і може працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки

 про одне – позбутись болю.

-А щоб бути здоровим, треба правильно харчуватися, займатися спортом, слідкувати за гігієною, дотримуватися режиму дня та відмовитися від шкідливих звичок.

 

4.Інтерактивна гра «Здорова людина, яка вона?»

Красива, сутула, сильна, спритна, бліда, струнка, рум’яна, міцна, товста, похмура, весела, життєрадісна, бадьора.

 

IV.Закріплення вивченого матеріалу.

 

1.Перегляд відео про здоровий спосіб життя.

 

2.Активний спосіб життя, спорт, фізкультура.

-Для того, аби бути здоровим необхідно вести активний спосіб життя: займатися фізичними вправами, робити зарядку, більше часу проводити на свіжому повітрі.

-Діти, оскільки у нас зараз дистанційне навчання і більшість часу ми проводимо за гаджетами, дуже сильно страждають наші очі та спина. Тому необхідно час від часу робити перерву та трішки відпочивати. Давайте це і зробимо, адже зарядка та фізичні вправи- це ще один крок до здорового способу життя.

Фізхвилинка

3.Особиста гігієна.

-Щоб бути здоровим, також важливо стежити за своєю особистою гігієною та чистотою. Слідкувати за зовнішнім виглядом: підстригати нігті, мити руки, купатися, доглядати за своїм одягом тощо. Це ще один крок до здорового способу життя.

2. Гра «Так чи НІ». (сигналізують червоною/зеленою карткою). Збереженню здоров’я сприяють:

*Перебування на свіжому повітрі.

*Звичка все брати в рот і куштувати на смак.

*Миття рук перед уживанням їжі .
*Смоктати пальці.
*Гризти нігті.
*Сутулитися за столом.
*Провітрювати приміщення.

*Уранці потрібно вмиватися, чистити зуби, мити вуха і шию.

*Збереженню здоров’я сприяють шкідливі звички.

* Під  час  вживання  їжі  можна  відволікатися.

*Для того щоб бути бадьорим і здоровим, слід уміти правильно стояти, хо­дити, сидіти.

*Їсти цукор, сіль та солодощі можна в необмеженій кількості, скільки хочеться.

*Для зміцнення здоров’я треба займатися спортом та загартовуватися.

 

3.Обговорення ситуацій.

1. Денис вважав, що в житті стільки всього цікавого і стільки треба встигнути, що йому просто ніколи було скупатися, вмитися, почистити і погладити одяг, вимити взуття. Їв він на ходу, забуваючи помити руки, а часто і фрукти.

2.Ігор дуже любив читати. Він читав багато і скрізь: під час їжі, по дорозі в школу, в транспорті, ввечері, після приготування уроків. А коли мама вимикала світло і бажала « Спокійної ночі», він, щоб не засмучувати маму, читав під ковдрою при світлі ліхтарика. А ще Ігор любив гучну музику і часто не знімав навушники.

V.Підсумок виховної години.

1.Доповніть речення:

-Що треба робити, аби бути здоровим?

-На уроці я дізнався/дізналася…

-Шкідливі звички для здоров’я – це…

-Найбільше мені сподобалося…

2.Рефлексія.

-А зараз стікерами покажіть як вам працювалося на уроці.

 

-Отже, здоров'я – це  багатство на всі часи і воно закладається в дитинстві. Тож, діти, бережіть своє здоров’я змалечку, насолоджуйтесь життям. Бажаю всім доброго  здоров’я! Будете здорові а значить будете щасливі й радісні!

 

До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку