Відкрите заняття гуртка англійської мови для вихованців 1-го року навчання "Що ти вмієш робити? Тварини"

Про матеріал

Відкрите заняття гуртка англійської мови для вихованців 1-го року навчання.

Заняття - квест.

Тема. Щоти вмієш робити? Тварини.

Конспект містить чимало активних видів роботи, які сподобаються учням\вихованцям, та допоможуть весело та легко закріпити ЗУН за темами.

Перегляд файлу

Конспект відкритого заняття

з англійської мови

групи 1-А

керівник гуртка Панченко М. Ю.

 

Дата: 25.04.2018 р.

Тема. Що ти вмієш робити? Тварини.

Мета:

 - удосконалювати знання учнів з теми « Що ти вмієш робити? Тварини»;

  - активізувати вживання граматичних структур в мовленні;

 - ввести новий лексичний матеріал в активний словник гуртківців;

 - розвивати у вихованців  вміння розуміти на слух діалогічне та монологічне

   мовлення;

 - розвивати уміння описувати малюнки;

 - формувати навички правильної вимови звуків,

 - розвивати фонетичний та інтонаційний слух, мовну здогадку;

 - виховувати в учнів любов до рідної природи, братів наших менших;

 - виховувати доброзичливість, гуманність.

Тип заняття: заняття - квест

Методи та прийоми: бесіда, пояснення, метод  наочності, аудіо-візуальний,

                                      метод гри, «мозковий штурм», рефлексія.

Обладнання: карта подорожі, частини карти-зупинки, ТЗН, м’яка іграшка,  

 картки зі словами,  досліджуваними на занятті;  картки для гри «Who has got ?»,  матеріали для гри «Snail».

Хід заняття:

І. Вступна частина.

1. Пісня – привітання «». (у колі)

2. Налаштування на іншомовну атмосферу.

    2.1. Вправа «What is your mood? – Good!», «How are you ?».

3. Актуалізація ЗУН.

    3.1. Вправа «Я тобі – ти мені».(Повторення граматичної конструкції «Can

          you run? – Yes, I can.»)

    3.2. Гра «Simon Says»

ІІ. Основна частина.

1. Повідомлення теми та мети заняття. Постановка проблемної ситуації.

1.1. Бесіда.

(На магнітній дошці карта подорожі розмір А3, карта нових слів, гра «Равлик». На столі викладача – картки для гри «Доміно - тварини», скриня зі станціями всередині. Кожну наступну станцію витягає та прикріплює на карту один із вихованців.)

 - Сьогодні у нас незвичайне заняття – квест. Хто знає що таке квест?

(відповіді гуртківців) Так , це пошук. Слово пошук на англійській мові звучить саме «quest». А ще квест  неможливий без подорожі -  «trip». Мій друг Снейл не може знайти свою домівку. Наше завдання – допомогти йому в цьому. Перед вами карта, в кінці якої і знаходиться домівка нашого друга Снейла. Вирушаймо!

1.2. Подорож до зоопарку.

     ( На карту кріпимо першу зупинку «Зоопарк»).

 Відео-пісня «Lets go to the ZOO».

1.3. Бесіда за переглянутим.

 - Чи є у Новій Каховці зоопарк? What animals can we see at the ZOO? (відповіді дітей)

- Well done! Look at my cards! I’ll ask you some questions and you must answered.  (What is it? What colour is it? Is it big or small? Where does it live?)

 

1.4. Гра «Дресирувальник».

(На карту кріпимо другу станцію - цирк)

 - Нещодавно біля «Фреш» був цирк. Чи можемо ми побачити тваринок там? Тож пропоную відправитися в цирк. Я буду дресирувальником. А ви тваринками, які повинні виконати мою команду. (Граматична конструкція Swim like a fish! Jump like a frog!)

2. Подорож у джунглі.

 Great!  Снейлу дуже сподобалось у зоопарку та цирку ,але це не його домівка. Вирушаймо далі! А куди саме , ви здогадаєтесь послухавши пісню.

2.1. Відео-пісня «Walking in a Jungle

 - Where are we now? – In a jungle.

2.2. Гра «Who has got? – I have got!».

 - Наступна гра допоможе нам згадати , які тварини живуть у джунглях.

 - Perfect! Снейл ніколи не бував у джуглях! Він вам вдячний, але це не його домівка. Вирушаймо далі!

3. Подорож до моря.

(На карту кріпимо третю станцію - море)

 - Яка небезпека може вас чекати в океані? Ми станемо маленькими рибками і спробуємо врятуватись від акул .

3.1. Пісня –рухівка «Baby shark»

3.2. Гра «Чи є у тебе …?»

  - Це було складно та весело водночас! Наш друг Вейл приготував гру.

(у колі). Діти заводять руки за спину. Вeдучий у центрі каже команду «Go». Учасники починають передавати один одному іграшку за спинами. На команду «Stop» - гравці зупиняють передачу іграшки. Ведучий задає питання «Do you have a sea hedgehog (or sea hedg)? » одному з учасників гри. Якщо у гравця є іграшка, він каже «Yes, I have.» та стає новим ведучим. Якщо немає – «No, I haven’t». Ведучий має право задати питання трьом гравцям. Якщо ведучий не зміг вгадати каже наступе «Who has got a sea hedg?», учасник у якого була іграшка, стає новим ведучим.

 - Снейл може жити у воді, але йому солона не подобається! Вирушаймо далі!

4. Станція домашніх улюбленців.

(На карту кріпимо четверту станцію -  домівка)

 - Who has got a pet at home? What pets do you have?

Все частіше люди вибирають в якості домашнього улюбленця – равлика. У кого вдома є равлик?(відповіді дітей).

 -  Наш Снейл знайшов свою домівку. Йому подобається жити у Лізи  вдома в акваріумі. Я можу це довести! (Показ фотографій Лізи з равликом -ахатином).

 - На вдячність Снейл приготував вам останню гру, за яку ви отримаєте «Graets».

4.1. Гра «Равлик»

 - Об’єднаємось в  команди. Кожен по черзі з команд обирає картку зі словом. Якщо слово прочитано правильно-отримує «great» для своєї команди.  Команда, яка набере більше балів - стане переможцем у цій грі.

Визначення переможця.

ІІІ. Заключна частина.

1. Рефлексія. Доповни речення.

«Я запам’ятав…»

«Мені сподобалося…»

2. Чант-прощання.

Bye-bye butterfly!

See you later alligator!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 квітня 2018
Переглядів
1270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку