Відкрите заняття на тему: «Малювання пухнастих звірят»

Про матеріал
Тема: «Малювання пухнастих звірят» Мета: Формувати навички роботи з фарбами; активізація творчої активності дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу¬вати творчу ініціативу учнів, виховувати гуманне ставлення до тварин .
Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«Малювання пухнастих звірят»

 

(Художня студія «Первоцвіт»)

Початковий рівень, перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.10.2019, 1200-1300

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2019


Тема:  «Малювання пухнастих звірят»

Мета: Формувати навички роботи з фарбами; активізація творчої активності дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів, виховувати гуманне ставлення до тварин .

Завдання: Намалювати звірят , передати фактуру хутра.

Обладнання: Фарби (гуаш), пензлики,паралон, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Керівник гуртка: - Діти, хто дарує нам радість однією своєю присутністю? Про кого нам приємно піклуватися ? Кого нам приємно пестити , брати на руки ?

Діти:-  Звірята,тваринки…

Керівник гуртка: -Відгадайте загадки : « Я маленький , я вухатий, сірий , білий , волохатий . Я стрибаю , я тікаю , дуже куций хвостик маю» . (Зайчик) . « Давно відомий він тобі : коли на сонечку дрімає, він колискову сам собі під ніс тихесенько співає.  Він з хвостиком і з вушками , а лапочки – з подушками  ». (Котик)

ІІІ. Постановка теми та мети заняття

Керівник гуртка: - Діти, сьогодні ми навчимося малювати маленьких звіряток . Та не просто малювати , а передавати те , що вони пухнасті .

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом 

Розповідь вчителя

Тварини супроводжують людей з давніх часів.Вони є помічниками людини. Але останнім часом вони все більше потребують захисту і гуманного ставлення.

-Скажіть, будь ласка,як люди повинні ставитись до тварин ? Чому ? Як ви розумієте слово « гуманне» ?

 На минулих заняттях ми вже розміщували зображуваний предмет в центрі аркуша. Сьогодні ми маємо не лише показати, що ми навчились і вміємо, але і проявити свою фантазію та уяву.

Щоб правильно зобразити звіряток,треба назвати частни тіл .(Голова , тулуб, лапи, хвіст.На голові – вуха,очі,ніс,ротик).

Щоб зобразити звірят пухнастими- треба правильно передати фактуру хутра.Фактурою називають характер поверхні предмету зображення. Вона може бути гладкою,шорсткою,рельєфною (об’ємною).

План роботи над малюнком

  1. Беремо аркуш паперу.
  2.  Набираємо на тоненький пензлик фарбу жовтого кольору .
  3. Тоненькою лінією промальовуємо контури тваринки, яку ви обрали.
  4. На шматочок поролону наносимо фарбу обраного кольору.
  5. Притискаємо поролон по всій площі малюнку тваринки.
  6. Пензликом промальовуємо очі,ніс,ротик.
  7. Працюємо над фоном (довільно,на вибір учнів)

V. Практична робота. Фізкультхвилинка. Питання до обговорення.

(Фізкультхвилинка виконується після певного етапу практичної роботи)

Переглянувши зоровий ряд із тематичними зображеннями учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції малюнку та випра­вити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.

Під час виконання практичної роботи вчитель та учні обговорюють ряд питань:

  1. Розташування та розмір фігури тваринки.
  2. Поєднання кольорів на малюнку .
  3. Можливість передачі фактури пензликом.
  4. Можливість нанесення декількох кольорів на поролон .
  5. Важливість охайності виконання роботи.

VІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?

- Що таке фактура ? (Характер поверхні). 

-Чи видно в малюнках,хто з дітей був уважний під час пояснення ?


 

 

Картинки по запросу рисунки пушистых животныхКартинки по запросу рисунки пушистых животных

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Конспекти занять для ЗПО
Інкл
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку