Відкрите заняття на тему: «В’язання чохла для мобільного телефону»

Про матеріал

Тема: В'язання чохла для мобільного телефону.

Мета: закріплення навичок роботи із гачком; закріплення навичок виконування стовпчиків з накидом і стовпчиків без накиду; вчити підбирати кольорів гаму для виробу, активізація творчої активності дітей; розвивати уяву, образне та логічне, окомір; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів.

Матеріально-технічне забезпечення: Нитки 2-3 кольорів, гачки, ґудзики, намистинки, голки, нитки №10 для шиття, ножиці, наочно-зоровий ряд зразків чохлів для мобільного телефону, інструкції з алгоритмом дій для виготовлення чохла.

Тип заняття: практичний.

Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«В’язання чохла для мобільного телефону»

 

(Моделювання іграшок)

 

Перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   .04.2015, 1300-1500

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2015


Тема: В’язання чохла для мобільного телефону.

Мета: закріплення навичок роботи із гачком; закріплення навичок виконування стовпчиків з накидом і стовпчиків без накиду; вчити підбирати кольорів гаму для виробу, активізація творчої активності дітей; розвивати уяву, образне та логічне, окомір; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів.

Матеріально-технічне забезпечення: Нитки 2-3 кольорів, гачки, ґудзики, намистинки, голки, нитки №10 для шиття, ножиці, наочно-зоровий ряд зразків чохлів для мобільного телефону, інструкції з алгоритмом дій для виготовлення чохла.

Тип заняття: практичний.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Постановка теми та мети заняття

Сьогодні ми своїми руками виготовимо дуже корисну річ, яка може бути чудовим подарунком для друзів та близьких людей.

Ви створите власний дизайн та оформите чохол для мобільного за власною фантазією. Для того, щоб він вийшов гарним, рівним та охайним потрібно бути дуже старанними та уважними.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Чохли для мобільних телефонів, з’явилися в нашому повсякденні порівняно недавно, тоді, коли з’явилися перші мобільні телефони, спочатку вони виконували суто практичне призначення — захистити телефон від зовнішніх пошкоджень, і виготовлялися переважно із пластику і силікону. Але люди за своєю природою дуже творчі. І тому розробками чохлів для мобільних телефонів дуже швидко зайнялися дизайнери. Так з’явилися чохли у вигляді звіряток, по різному прикрашені та з різних матеріалів.

Зараз чохли виготовляють з дуже багатьох матеріалів: шкіра, силікон, дерматин. А ми вив’яжемо чохол із яскравих ниток і зв’яжемо його гачком.

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом та ТБ

1. Повторення правил техніки безпеки при роботі з гачком, ножицями та голкою.             

2. Інструктаж

Інструкція з алгоритмом дій для виготовлення чохла

  1. Набрати ланцюжок з повітряних петель 30-35 штук в залежності від товщини ниток.
  2. 2-ий ряд: виконання в’язання стовпчиків без накиду.
  3. 3-ий ряд: виконання в’язання стовпчиків без накиду.
  4. 4-ий ряд: набираємо 3 повітряні петлі і виконуємо ряд стовпчиків з накидом. (Увага! Якщо не набрати 3 повітряних петлі – полотно вийде не рівним!)
  5. 5-ий ряд: виконання в’язання стовпчиків без накиду.
  6. 6-ий ряд: набирання 3 повітряні петлі та стовпчики з накидом.
  7. Продовжуємо чередування стовпчиків з накидом та без накиду для отримання потрібної довжини чохла.
  8. Завершуємо роботу оформивши край виробу ланцюжком з повітряних петель по 5 штук, провязуючи їх через петлю по краю вироба. (Ці повітряні петлі потрібні для протягування шнурка!)
  9. Оздоблюємо чохол для мобільного телефону бісером, намистинками, ґудзиками за власним смаком.
  10.  Зшиваємо чохол для мобільного знизу і збоку.
  11.  Протягуємо шнурок.

V. Практична робота

Переглянувши наочно-зоровий ряд зразків чохлів для мобільного телефону та вивчивши інструктаж з поетапним виконанням даного виробу учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність послідовності, а також надає індивідуальну допомогу та коментує правильність виконання.

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих виробів з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ланцюжок з повітряних петель

 

 

 

 

 

Стовпчик без накиду

 

 

 

 

 

 

 

Стовпчик з накидом


doc
Додано
13 червня 2018
Переглядів
1890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку