Відкритий урок для учнів початкової ланки

Про матеріал

План-конспект

відкритого уроку з фізичної культури

для учнів 2-Б класу

Модуль: «Вправи для опанування навичками володіння м'ячем з іграми для активного відпочинку"

Мета якого є: Навчити дітей грати в нові рухливі ігри. Розвивати швидкість, боротьбу до перемоги. Навчити володіти м'ячем. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей

Перегляд файлу

zdorove-dlya-ayfona-5-170-large 

 

 

 

 

План-конспект

відкритого уроку з фізичної культури

для учнів 2-Б класу

 

Модуль: «Вправи для опанування навичками володіння м’ячем з іграми для активного відпочинку» 

                                Розробила:

                                                               Учитель фізичної культури

                                          Янковська  О.В.

 

 

 

 

 

 

Дата: 26.01.2017  рік

Місце проведення: спортивний зал.

Тема: «Вправи для опанування навичками володіння м’ячем з іграми для активного відпочинку»

Мета уроку:Навчити дітей грати в нові рухливі ігри. Розвивати швидкість, боротьбу до перемоги. Навчити володіти м’ячем.  Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Завдання уроку:

  1. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й рухливих ігор.
  2. Формування в учнів навичок здорового способу життя.
  3. Виховування морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивної естафети.

Обладнання: м'ячі, , фішки.

Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в парах.

Тип уроку: комбінований.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

                                                             1. Підготовча частина. 5 хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за рівнем фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці.

 

 

30 сек..

 

30 сек.

1 хв.

1 хв.

 

 

Фронтальний метод

 

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття

                                                                              2.Основна частина. 35 хв.

 

  1. Практична частина уроку.

А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи.

1. Різновиди ходьби:

  • на шпиньках;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  • у напівприсіді,
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  • Перекатами з п’ятки на носок.

2. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):

  •      зміна положення рук;
  •      ривки руками;
  •      повороти тулуба у сторони;
  •      випади уперед;
  •      махи ногами

3.Біг легкому темпі:

- прискорення за звуковим сигналом;

- стрибками з діставанням щита;

 4. Різновиди бігу:

 

  • з високим підняттям стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • схресний біг;
  • біг з прямими ногами вперед,
  • прискорення;

6.Різновиди стрибків:

  • На двох ногах в сторони;
  • Класиками;
  • Стрибки у повному присяді;

7.Комплекс загально розвивальних вправ на місці;

8.Передачі м’яча групах:

- від груді двома руками;

- від груді двома руками з ударом об підлогу;

9.Рухлива естафета «Гонка м’ячів»

(учні по черзі добігають до фішки один залишає м’яча інший забирає, і так до останнього, перемагає та команда яка швидше з цим впоралася;

10.Рухлива естафета «М’яч сусідові»

(учні передають м’яча над головою, останній вибігає і стає першим, повторюючи ту саму вправу, перемагає команда в якій направляючий перший повернувся на своє місце)

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

4-5 хв

 

6-8 хв

 

 

 

5-7 хв

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні розташовуються у 3 ширенгах.

 

 

Слідкувати за чітким виконанням, виправляти помилки.

 

Слідкувати за дотриманням правил під час виконання естафет)

                                                                                         Заключна частина 5хв.

 

1. Шикування.

2. Спокійна ходьба зі змахами рук.

3.Підведення підсумків уроку.

4. Перехід до класу.

 

 

Вправи на відновлення дихання

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 травня 2018
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку