Відкритий урок-казка "Чарівниця Математика"

Про матеріал
Мета: удосконалювати вміння учнів додавати і віднімати в межах 10; закріплювати навички порівняння чисел; складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання за малюнками; розвивати уважність, пізнавальний інтерес учнів; виховувати охайність і старанність в роботі та бажання вчитися.
Перегляд файлу

Відкритий урок-казка (математика)

Тема.  Складання  і розв'язання  прикладів  на  додавання  і віднімання.

Мета:  удосконалювати  вміння  учнів  додавати  і  віднімати  в  межах  10; закріплювати  навички порівняння  чисел; складати  і  розв’язувати  приклади  на  додавання  і  віднімання  за  малюнками; розвивати  уважність, пізнавальний  інтерес  учнів; виховувати  охайність  і  старанність  в  роботі  та  бажання  вчитися.

 

Обладнання: малюнки з казковими героями, картки, мультімедія

 

Хід  уроку:

                                                                                                         

І. Організайний момент. Емоційне налаштування

 

  1.     Діти, у  мене  зараз  дуже  хороший  настрій, ось  такий: (Вчитель  показує  смайлик  з  посмішкою).

- А  у  вас? Прикріпіть і ви свій  настрій на дошці.

- Молодці, тихенько сідайте.

- Я  хочу,щоб  у  вас  хороший  настрій  не  змінився  до  кінця  уроку.

- А  чого  ви  очікуєте  від  сьогоднішнього  уроку?(Відповідь  дітей). Бажаю  вам, щоб  ваші  сподівання  всі  збулися.

 

  ІІ. Повідомлення  теми  і  мети  уроку.

   1. Сьогодні  у  нас  незвичайний, казковий  урок. Ми  будемо  складати  і  розв'язувати  приклади  на додавання  і  віднімання. А  ще  до  нас  завітають  герої  з  відомої  вам  казки  «Колобок.» Давайте  разом  пригадаємо  казку.

   2.  Перегляд казки «Колобок» https://yandex.fr/video/search?filmId=2172660114593465913&text=казка%20колобок&reqid=1522339766613038-90822803101224636017432-man1-3926-V

   - Кого  з  звірів  на  своєму  шляху  зустрів  Колобок? (Учні  називають  казкових  героїв, вчитель  вивішує  звірів  на  дошці). А хто  мені  скаже  чим  закінчилася  казка?(Відповідь  дітей). Діти,  ми  з  вами  будемо  робити  добру  справу  -  рятуватимемо  Колобка.

               - А  ви  бажаєте, щоб  в  цій  казці  був  хороший  кінець?(відповіді  учнів)

              - Для  нас  лісові  звірі  принесли  завдання. Якщо  ми  з  ним    впораємося, то  наш  Колобок  буде й  далі  жити  з  бабусею  і  дідусем.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Перед  тим, як  прочитати  завдання  Зайчика, ми  з  вами  пригадаємо, що  вчили  на   попередніх  уроках.

1. Поставте  правильний  знак «>», «  < «  чи «=». (картки лежать на парті)

-Молодці,  діти, моє  завдання  ви  виконали. Тепер  слухайте  завдання  від  Зайчика.(  Вчитель  дістає  конверт  і  оголошує  завдання)

- Скадання простих задач за малюнками. Він  хоче ,  щоб  ви  зібрали для нього морквинки. (На екрані показувати за правильну відповідь морквинку)

-Молодці, справились  всі  з  завданням  Зайчика. Він  не  з'їсть  Колобка, тому що ви для нього багато назбирали морквинок.

І˅. Фізкультхвилинка. ( відео)

˅. Продовження  роботи. (Опрацювання  нового   матеріалу.)

- Діти, а  зараз  ми  повинні  виконати  завдання  Вовка. Він  хоче  побачити  як  ми  складаємо  приклади  на  додавання  і  віднімання.

- Хвилинка цікавинка. «Їжа вовків»

А хто знає, що їсть вовк? (відповіді дітей)

- Гадати, що їсть вовк, немає необхідності. Це давно вивчено. Вовк - типовий хижий хижак. Традиційно в його меню включені олень, лось, домашню худобу, куріпки, зайці і тетерева. Через голод і відчаю вовки можуть наважитися напасти на ведмедя, сплячого в барлозі. У голодний час за відсутності живої видобутку можуть харчуватися падаллю або рослинною їжею - ягоди, фрукти і навіть гриби. Більше двох тижнів вовк здатний обходитися без їжі.

Давайте і ми нагодуємо нашого вовка, щоб він відпустив колобка.

1. Робота  з  дидактичним  матеріалом.

   вас  на  партах  лежать  картки  з  малюнками . Ви  повинні  скласти  приклади  на  додавання  і  віднімання.

-  Візьміть малюнок на віднімання.

     Хто  з  вас  піде  до  дошки  і  запише  приклад? (  Всі  останні  учні  записують  приклад  в  зошит). Вчитель  нагадує  про  правила  сидіння  за  партою  під  час  письма.)

     Хто  мені   скаже, як  називаються  числа  при  відніманні?

(відповіді дітей)

2. А зараз візьміть малюнок на додавання. Хто  запише  приклад  біля  дошки?  Пригадайте, як  називаються  числа  при  додаванні?

(відповіді дітей) 

   Молодці, і  це  завдання  ви  виконали.  Вовк  також  відпустив  Колобка.

 

   ˅І. Робота  з  підручником.

         Послухайте  завдання  від  Ведмедика.

  1.  Виконання завдання 3 на с. 81 підручника.
    — Що означає «десяток»? (Десять.)
    — Як розв’язати задачу? (10 –7 = 3.)

        -Ой,  які  ви  в  мене  молодці!  Ведмедик  теж  не  з'їв  Колобка.

 

        Ф І З К У Л Ь Т П А У З А. (вправи  для  пальчиків)

    ˅ІІ. Продовження роботи з підручником

Залишилося  у  нас  останнє  завдання  від  хитрої  Лисички.

  1. Виконання завдання 1 на с. 81 підручника.

На лужку, а не в гніздечка,
Клали курочки яєчка.
А ми приклади складемо —
Яйця в кошики зберемо!

— Які яйця слід покласти в перший кошик? (1 + 1 + 5.)
— Які — у другий кошик? (2 + 7 = 9.)
— Які — у третій кошик? (3 + 3 + 4 = 10.)

Розумники!! Ви  виконали  і  це  завдання. Лисичка  побачила, як  ви  гарно  вмієте  складати приклади  на  додавання  і  віднімання.  Вона  не стала  їсти  Колобка, а  відпустила. Тепер  у  цій  казці   хороший  кінець. Ми  врятували  Колобка.

    ˅ІІІ. Підсумок  уроку

-Діти,  чи  справдилися  ваші  сподівання? (відповіді  дітей). Який  настрій  у  вас    на  кінець  уроку? Прикріпіть свої смайлики біля тих , які ви кріпили на початку уроку і порівняйте.

  Я  дуже  рада,що  у  Вас  гарний  настрій. Ми  з  вами  зробили  гарну  справу,врятували  Колобка.

Вчитель.

      Всі  ви, діти – молодці,

      Гарно  працювали!

      Але  дзвоник  пролунав,

      Він  мені  і  вам  сказав,

      Що  урок  вже  час  кінчати,

      Треба  йти  відпочивати.

  Учениця.

      Шановні  гості!

      Спасибі, що  знайшли  час, 

      Прийшли  до  нас

      Якщо  Ваша  ласка,

      То  приходьте  до  нас,ще  будь – ласка

docx
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку