Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу
(автор – Данильціва В.М.)
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
Українська мова |
5 |
Математика |
3 |
Мистецтво |
2 |
Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5) |
7 |
Іноземна мова |
2 + 1 |
Фізична культура |
2 |
Індівідуальні консультації |
1 |
Разом |
20 + 3 |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня |
20 |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) |
23 |
Розклад навчальних предметів для 1-Б класу нової української школи
|
Понеділок |
|
Вівторок |
|
Середа |
1 |
ЯДС (МОВ) Література |
1 |
ЯДС(ПРО) |
1 |
ЯДС (СЗО*/ГІО**) |
2 |
Українська мова: Читання*/ Письмо** |
2 |
Математика |
2 |
Українська мова: Читання |
3 |
Математика |
3 |
Українська мова: Читання |
3 |
Українська мова: Письмо |
4 |
Англійська мова |
4 |
Українська мова: Письмо |
4 |
Математика |
5 |
Фізкультура |
5 |
Індивідуальний |
5 |
Фізкультура |
|
Четвер |
|
П’ятниця |
|
|
1 |
ЯДС (ПРО) |
1 |
ЯДС (МОВ) Мова |
||
2 |
Музичне мистецтво |
2 |
ЯДС (МАО) Математика |
||
3 |
Образотворче мистецтво |
3 |
Англійська мова |
||
4 |
Фізкультура |
4 |
ЯДС (ТЕО) Праця |
I семестр
Тиждень 1. Я іду до школи
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
|
01.09 |
02.09 |
03.09 |
04.09 |
|
Українська мова (читання) |
|
Усне і писемне мовлення. Речення. Слово.
Речення. Слово. Хто? Що? |
Речення. Слово. Хто? Що? Що робить? |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
|
На уроці письма. Робочий рядок. |
Міжрядкові лінії |
|
Короткі і довгі похилі лінії (ЯДС) |
Математика |
|
Порівняння предметів за розміром (більший, товщий). Лічба предметів
Порівняння предметів за розміром (довший, вищий, ширший). Лічба предметів |
Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба предметів |
|
Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Знайомство зі школою. Що роблять у школі |
Як поводитись у школі. Що покласти в ранець |
Який я? Яка я? |
Веселий олівець. Робота з папером: різання, аплікація. Техніка безпечної праці з ножицями.(ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Ми йдемо до школи. Крапка, лінія. Типи ліній. Сприймання: лінійні зображення у техніці дудлінгу або зентаглу. Виконання фломастерами або олівцями зображень типу дудлінга. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Ми йдемо до школи. Правила співу. Сприймання: Вольфган Амадей Моцарт. Менует. Виконання: Н. Май. Пісня першокласника. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Гра «Веселі букви». Поділ слів на склади. |
|
|
|
Тиждень 2. Я пізнаю світ
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
07.09 |
08.09 |
09.09 |
10.09 |
11.09 |
|
Українська мова (читання) |
1.Навіщо ходити до школи (Я досліджую світ – далі ЯДС) |
Речення. Слово. Склад |
Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. |
|
|
2. Речення. Слово. Який? Яка? Яке? Які? |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Похилі лінії із заокругленням унизу |
1.Похилі лінії із заокругленням угорі та внизу 2. Лінії із заокругленнями |
|
Подовжена похила лінія з петлею внизу РЗМ «Справжні друзі» (ЯДС) |
Математика |
Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою. Лічба |
Порядкова лічба |
Розподіл групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою |
|
Перевір себе (14-15) (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Що таке довкілля. Природа – нежива і жива – та рукотворний світ |
Як людина пізнає світ: органи чуття та прилади для дослідження |
Як людина вивчає минуле. Чим особлива людина |
Гарбуз. Аплікація з природних матеріалів. Техніка безпечної праці з клеєм (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Різнобарвна осінь. Види пензлів та лінії, що можна ними малювати. Предмети, якими можна отримати відтиск. Сприймання: зображення осені. Виконання відтиску осіннього листочка акварельними фарбами із подальшим доопрацюванням. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Різнобарвна осінь. Звуки: шумові, музичні. Сприймання: П. І. Чайковський. «Осіння пісня». Виконання: А. Філіпенко. Танець осінніх листочків |
|
Індивідуальні консультації |
|
Гра «Знайди букву». Наголос. |
|
|
|
Тиждень 3. Мій вільний час
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
14.09 |
15.09 |
16.09 |
17.09 |
18.09 |
|
Українська мова (читання) |
Речення. Слово. Склад. Наголос ЯДС) |
Звуки мовні і немовні |
Мовні звуки |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Похилі лінії з петлею вгорі |
Півовали й овали |
Письмо великої і малої А, а |
|
Вчимося з’єднувати елементи літер (ЯДС) |
Математика |
Число і цифра 1. Написання цифри 1 |
Число і цифра 2. Лічба предметів. Множина. Написання цифри 2 |
Порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює» |
|
Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС)
|
Я досліджую світ |
|
Як люди проводять вільний час. Навіщо людині хобі |
Хто ж не любить мультфільмів! |
Навіщо люди ходять у кіно, театр, музеї. Як поводитися в кіно, театрі |
Гра «Зростайко». Робота з папером: різання, розмічання, Склеювання. Організація робочого місцядля роботи з папером і картоном(ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Заховались під листочки дружні братики- грибочки. Пластилін та його властивості. Сприймання: зображення грибів. Ліплення грибочків. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Заховались під листочки дружні братики- грибочки. Мелодія. Сприймання: В. Косенко. Дощик. Виконання: С. Шевченко. Ми- гриби опеньки. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Письмо похилих ліній. |
|
|
|
Тиждень 4. Я на вулиці
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
21.09 |
22.09 |
23.09 |
24.09 |
25.09 |
|
Українська мова (читання) |
1.Звуковий аналіз слів. Звуки і букви(ЯДС) |
Звук [у]. Буква У у |
Звук [е]. Буква Е е |
|
|
2.Звук [а]. Буква А а |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо великої і малої У, у |
Письмо великої і малої Е, е |
|
Повторення написання вивчених букв. РЗМ. Що робити, якщо загубився (ЯДС) |
Математика |
Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3 |
Склад числа 3 |
Дія додавання. Знак «+». Вирази і рівності |
|
Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Безпека на вулиці. Як переходити дорогу |
Завжди допоможуть |
Ти – пасажир. Якщо загубишся на вулиці |
Колективний проект «Світлофор». Робота з папером: різання, розмічання,склеювання (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Щедра осінь. Композиція в натюрморті. Подібність. Сприймання: натюрморти, зразки подібності. Виконання натюрморту з овочів та фруктів у техніці аплікації. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Щедра осінь. Властивості музичних звуків (тривалість). Сприймання: музика у виконанні троїстих музик. Виконання: українська народна пісня. Ходить гарбуз по городу. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Письмо букв Аа, Уу. |
|
|
|
Тиждень 5. Осінь
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
28.09 |
29.09 |
30.09 |
01.10 |
02.10 |
|
Українська мова (читання) |
Звук [о]. Буква О о. Складання розповіді за малюнками (ЯДС)
|
Звук [и]. Буква И и |
Звук [і], Буква І і |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо великої і малої О, о |
Письмо великої і малої И, и |
Письмо великої і малої І, і |
|
Письмо великої і малої М, м (ЯДС) |
Математика |
Пряма, крива, ламана лінії |
Число і цифра 4. Порівняння чисел у межах 4 |
Склад числа 4 |
|
Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Барви і звуки осені. Як одягатися восени. Навіщо нам прогноз погоди |
Осінь у селі |
Будова рослин |
Осінь. Аплікація з природних матеріалів (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Лісові мешканці. Передача форми предмета. Сприймання: зображення іжаків. Ліплення їжачка з пластиліну із використанням соняшникового насіння. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Лісові мешканці. Властивості музичних звуків (висота). Сприймання: К. Сен-Санс. П`єса «Слон» з сюїти «Карнавал тварин» Виконання: Н. Рубальська.Їжачок- Лісовичок. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Закріплення вивчених букв. |
|
|
|
Тиждень 6. Моя сім’я
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
05.10 |
06.10 |
07.10 |
08.10 |
09.10 |
|
Українська мова (читання) |
1.Закріплення вивчених букв (ЯДС) |
Звуки [т], [т´]. Буква Т т |
Звуки голосні і приголосні |
|
|
2.Звуки [м], [м']. Буква М м |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо малої т |
Письмо великої Т |
|
Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Моя сім’я (ЯДС) |
Математика |
Дія віднімання. Знак «–». Вирази і рівності |
Точка, промінь, відрізок. Побудова |
Числовий промінь. Порівняння чисел. Складання рівностей за числовим променем |
|
Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Сім’я. Кола спілкування. Слухання й інсценізація оповідання «Погана новина» |
Професії членів родини. Створення родинного дерева |
Обов’язки в сім’ї. Як піклуються про здоров’я у родині |
Сім’я равликів. Ліплення (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Магія природи. Використання ліній для передачі форми дерев. Сприймання: графічні твори Якова Гніздовського, картини Михайла Дейнеги, Юрія Золотаря. Виконання акварельними фарбами зображення дерева із використанням техніки роздування фарби трубочкою. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Магія природи. Властивості музичних звуків (гучність). Сприймання: А. Вівальді. Концерт для скрипки «Осінь» з циклу «Пори року». Виконання:І. Шайкіс. Рідний дубочок. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Читання складів. |
|
|
|
Тиждень 7. Мій дім. Хто де живе?
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
12.10 |
13.10 |
14.10 |
15.10 |
16.10 |
|
Українська мова (читання) |
Звуки [д], [д´]. Буква Д д (ЯДС) |
Звуки [н], [н´]. Буква Н н |
|
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
1.Письмо малої д
2.Письмо великої Д (без дати та числа) |
Письмо великої та малої Н, н |
|
Письмо малої к (ЯДС) |
|
Математика |
Число і цифра 5. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифри 5 |
Склад числа 5 |
|
Компоненти дії віднімання. Складання рівностей на віднімання (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
|
Я досліджую світ |
|
Для чого людині і тварині дім. Слухання і обговорення оповідання «Яким має бути дім» |
1.Домівки тварин
2.Житло людини колись і тепер. Безпека в домі (без дати та числа) |
Будиночок із паперового стаканчика (ЯДС) |
|
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
Осінні настрої. Основні та похідні кольори. Сприймання: твори у техніці «по-мокрому». Виконання акварельними фарбами зображення веселки у техніці «по-мокрому». |
|
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
Осінні настрої. Мажор. Мінор. Сприймання: Людвіг ван Бетховен. Сумно. Весело. Виконання: А Олейнікова. Диво-осінь. |
|
|
Індивідуальні консультації |
|
Закеріплення написання вивчених букв. |
|
|
з 19.10 по 02.11 -канікули
Тиждень 8. Доглядаю за домашніми улюбленцями.
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
02.11 |
03.11 |
04.11 |
05.11 |
06.11 |
|
Українська мова (читання) |
1.Закріплення. Робота з дитячою книжкою (ЯДС)
|
Звуки [к], [к']. Буква К к |
Звуки [с], [с´]. Буква С с |
|
|
2.Тверді та м’які приголосні звуки |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо великої К |
Письмо великої та малої С, с |
|
Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Опікуємося домашніми улюбленцями (ЯДС) |
Математика |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей
|
Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6 |
Склад числа 6 |
|
Складання рівностей на додавання і віднімання (закріплення) (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Хто може бути домашнім улюбленцем |
Тварини не іграшки: як доглядати за домашньою твариною. Правила безпечного спілкування з тваринами |
Тварини дикі і свійські |
Ручна тваринка. Оригамі, аплікація (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Калинові візерунки. Орнамент. Ритм в орнаменті. Сприймання: твори декоративно-ужиткового мистецтва. Виконання стрічкового орнаменту акварельними фарбами або гуашшю із використанням ватних паличок. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Калинові візерунки. Ритм. Сприймання: Ю. Щуровський. Варіації на тему пісні «Ой єсть в лісі калина». Виконання :українська народна пісня. Ой єсть в лісі калина. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Читання складів. |
|
|
|
Тиждень 9. Що я їм?
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
09.11 |
10.11 |
11.11 |
12.11 |
13.11 |
|
Українська мова (читання) |
Звуки [л], [л´] Буква Л л (ЯДС) |
Звуки [п], [п']. Буква П п |
Звуки [в], [в']. Буква В в |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо великої та малої Л, л |
Письмо малої п |
Письмо великої П |
|
Письмо малої та великої В,в (ЯДС) |
Математика |
Сантиметр — одиниця вимірювання довжини. Порівняння довжин відрізків |
Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7 |
Склад числа 7 |
|
Повторення вивченого (числа 1–7) (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл |
Яка їжа корисна, а яка – шкідлива. Шлях їжі |
Варіант 1. Колективний проект «Створюємо рекламу здорової їжі» (роботу можна завершити на уроці мистецтва) Варіант 2. Як готувати за інструкцією/рецептом |
Вітрильник із серветки. Оригамі [67; 14]. Як поводитися за столом. Як сервірувати стіл (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Дякуємо осені. Узагальнення і систематизація знань та умінь за темою. Виконання колективної роботи. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Дякуємо осені. Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання музичних творів |
|
Індивідуальні консультації |
|
Читання складів, слів. |
|
|
|
Тиждень 10. Хочу бути здоровим.
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
16.11 |
17.11 |
18.11 |
19.11 |
20.11 |
|
Українська мова (читання) |
1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)
|
Звуки [р], [р´]. Буква Р р
|
Звуки [з], [з´]. Буква З, з |
|
|
2. Закріплення. |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Письмо малої р |
Письмо малої з |
|
Письмо великої Р. РЗМ. Режим дня(ЯДС) |
Математика |
Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8 [47] |
Склад числа 8 |
Число і цифра 9. Порівняння чисел у межах 9. Написання цифри 9 |
|
Склад числа 9 (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій |
Чистота – запорука здоров’я. Як розпізнати хворобу |
Слухання й інсценізація казки «Умій почекати» |
Раз, овечка. Ліплення (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Стука казка у віконце. Контур. Сприймання: графічні лінійні зображення. Виконання простим олівцем контурних зображень. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Стука казка у віконце. Властивості музичних звуків (тембр). Сприймання: К. Сен-Санс. П`єса «Пташиний двір» з сюїти «Карнавал тварин». Виконання:С. Дяченко.Круть і Верть. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Закріплення написання вивчених букв, складів,слів, речень. |
|
|
|
Тиждень 11. Як природа готується до зими.
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
23.11 |
24.11 |
25.11 |
26.11 |
27.11 |
|
Українська мова (читання) |
Закріплення вивчених букв (ЯДС) |
Звукове значення букви З з |
Звуки [б], [б']. Буква Б б |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо великої З [48] |
Письмо малої б |
Письмо великої Б |
|
Закріплення письма вивчених літер (ЯДС) |
Математика |
Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Написання цифри 0 |
Число 10. Порівняння чисел у межах 10 |
Перевір себе |
|
Склад числа 10 (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Як дерева готуються до зими. Дерева листяні і хвойні |
Птахи осілі й перелітні |
Як тварини готуються до зими |
Колективний проект «Сніжинка». Витинанка (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Колискова. Передача атмосфери затишку. Тварини в домі. Сприймання: Микола Кафтан, Євгенія Гапчинська. Ліплення котика. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Колискова. Темп. Сприймання: Л. Ревуцький. Колискова. Виконання: українська народна пісня «Котику сіренький». |
|
Індивідуальні консультації |
|
Повторення вивчених букв. Читання складів. |
|
|
|
Тиждень 12. Вода – всюди.
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
30.11 |
01.12 |
02.12 |
03.12 |
04.12 |
|
Українська мова (читання) |
1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)
|
Закріплення навички читання. складання розповіді за серією малюнків |
Закріплення звукового значення вивчених букв |
|
|
2. Закріплення звукового значення букви Б б («Бобри», «Собака Барабака») |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Закріплення письма вивчених великих літер |
Повторення і узагальнення. |
|
РЗМ. Де живе вода в природі (ЯДС) |
Математика |
Переставна властивість додавання. Геометричні фігури |
Структурні елементи задачі |
Задачі на знаходження суми і різниці |
|
Задачі на знаходження суми і різниці(закріплення) (в тематичному контексті курсу ЯДС) |
Я досліджую світ |
|
Вода: для рослин, тварин і людей |
Властивості води. Як вода взаємодіє з іншими речовинами та предметами |
Три стани води. Колообіг води в природі |
Колообіг води в природі. Аплікація (елемент лепбука) (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Ляльковий театр. Передача фактури під час зображення тварин. Сприймання: пластилінові картини Барбари Рейд. Виконання пальчикових ляльок (колективна робота) |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Ляльковий театр. Дитячі музичні інструменти. Сприймання: Й. С. Бах. Жарт. Виконання: В Попович. Співучий Колобок. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Написання складів, слів. |
|
|
|
Тиждень 13. Зима в природі.
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
07.12 |
08.12 |
09.12 |
10.12 |
11.12 |
|
Українська мова (читання) |
Літера ь (ЯДС)
|
Закріплення читацьких навичок |
Читання слів з буквосполученням ьо |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Письмо букви ь |
Закріплення письма великих букв, слів. |
Письмо буквосполучення ьо |
|
Закріплення письма вивчених букв (ЯДС) |
Математика |
Задачі на різницеве порівняння |
Задачі на знаходження невідомого доданка |
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць |
|
Повторення вивченого протягом тижня |
Я досліджую світ |
|
Як ми дізнаємось, що прийшла зима. Барви і звуки зими |
Як не захворіти взимку |
Тварини взимку |
Годівниця для птахів. Робота з природними матеріалами (ЯДС) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Цирк. Циркові професії. Силует. Сприймання: Силуети Георгія Нарбута. Виконання аплікації силуету клоуна. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Цирк. Оркестр. Марш. Сприймання: Д. Кабалевський. Клоуни Виконання:.А. Філіпенко. Трикутник і барабан. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Читання складів, слів. |
|
|
|
Тиждень 14. Зимові розваги.
Назва предметів Б |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
14.12 |
15.12 |
16.12 |
17.12 |
18.12 |
|
Українська мова (читання) |
1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)
|
Складання розповіді за малюнками |
Читання букварних текстів |
|
|
2.Читання букварних текстів |
|||||
Українська мова (навчання грамоти) |
|
Списування з друкованого тексту |
Складання і записування речень. Списування з друкованого тексту |
|
1.РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС)
2. Удосконалення письма вивчених букв (ЯДС) (У) |
Математика |
Короткий запис задач |
Додавання і віднімання числа 1 |
Додавання і віднімання числа 2 |
|
1.Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення)
2.Перевір себе |
Я досліджую світ |
|
У які ігри грають взимку |
Зимові види спорту. Як безпечно гратися і відпочивати взимку |
Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив» |
1.Сніговики. Ліплення (ЯДС)
2.Гірлянда з листівок (ЯДС) (У) |
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Зимова казка. Теплі та холодні кольори. Плановість у пейзажі. Сприймання: картини Володимира Шумила, Роберта Дункана. Виконання пейзажу акварельними фарбами із використанням свічки. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Зимова казка. Поняття про такт, розмір. Сприймання: А. Вівальді. Зима. Виконання:А. Філіпенко. Перший сніг. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Звуко-буквений аналіз слів.Читання слів. |
|
|
|
Тиждень 15. Готуємося до зимових свят.
Назва предметів А |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
21.12 |
22.12 |
23.12 |
24.12 |
25.12 |
|
Українська мова (читання) |
Читання букварних текстів (ЯДС) |
1.Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове.
2.Закріплення читацьких навичок.(У) |
1. Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком
2. Повторення вивченого у 1 семестрі .(У) |
|
|
Українська мова (навчання грамоти) |
Закріплення письма великих літер |
Звуко-буквений аналіз слів |
Удосконалення письма вивчених букв.
|
|
|
Математика |
1.Додавання і віднімання числа 3
2. Закріплення додавання і віднімання числа 3(У) |
Закріплення додавання і віднімання чисел 1- 3. |
1.Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (повторення)
2. Повторення вивченого у 1 семестрі. (У) |
|
|
Я досліджую світ |
|
Зимові свята. Приготування до свята. |
1. Чи можливий новий рік без ялинки
2.Правила безпечної поведінки під час зимових свят. (У) |
Повторення вивченого у 1 семестрі |
|
Мистецтво: Образотворче мистецтво |
|
|
|
Новий Рік. Сніжинка як елемент святкового декору. Сприймання: символи Нового року. Виконання з кольорового паперу сніжинки у техніці витинанки. |
|
Мистецтво: Музичне мистецтво |
|
|
|
Новий Рік. Розмір. Сприймання: Р.Шуман. Дід Мороз. Виконання:М. Ведмедері. Нічка-новорічка. |
|
Індивідуальні консультації |
|
Додавання і віднімання чисел 1,2. |
|
|