Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу І семестр (автор – Данильціва В.М.)

Про матеріал
Комплексне планування по предметах- Українська мова, Математика, ЯДС, Мистецтво (+ Індивідувльні консультації). Робила для себе та так, щоб усе було під рукою, на однім аркуші. Можливо комусь допоможе. За програмою Р.Шияна
Перегляд файлу

Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу

(автор – Данильціва В.М.)

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Українська мова

5

Математика

3

Мистецтво

2

Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5)

 

7

Іноземна мова

2 + 1

Фізична культура

2

Індівідуальні консультації

1

Разом

20 + 3

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

23

 

Розклад навчальних предметів для 1-Б класу нової української школи

 

 

Понеділок

 

Вівторок

 

Середа

1

ЯДС (МОВ) Література

1

ЯДС(ПРО)

1

ЯДС (СЗО*/ГІО**)

2

Українська мова:

Читання*/ Письмо**

2

Математика

2

Українська мова: Читання

3

Математика

3

Українська мова:

Читання

3

Українська мова: Письмо

4

Англійська мова

4

Українська мова:

Письмо

4

Математика

5

Фізкультура

5

Індивідуальний

5

Фізкультура

 

Четвер

 

П’ятниця

 

 

 

1

ЯДС (ПРО)

1

ЯДС (МОВ) Мова

2

Музичне мистецтво

2

ЯДС (МАО) Математика

3

Образотворче мистецтво

3

Англійська мова

4

Фізкультура

4

ЯДС (ТЕО) Праця

 

 

I семестр

 

Тиждень 1. Я іду до школи

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

 

01.09

02.09

03.09

04.09

 

Українська мова

(читання)

 

 Усне і писемне мовлення. Речення. Слово.

 

Речення. Слово. Хто? Що?

Речення. Слово. Хто? Що? Що робить?

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

На уроці письма. Робочий рядок.

Міжрядкові лінії

 

Короткі і довгі похилі лінії (ЯДС)

 

Математика

 

Порівняння предметів за розміром (більший, товщий). Лічба предметів

 

Порівняння предметів за розміром (довший, вищий, ширший). Лічба предметів

Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба предметів

 

Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Знайомство зі школою. Що роблять у школі

Як поводитись у школі. Що покласти в ранець

Який я? Яка я?

Веселий олівець. Робота з папером: різання, аплікація. Техніка безпечної праці з ножицями.(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

 Ми йдемо до школи. Крапка, лінія. Типи ліній.

Сприймання: лінійні зображення у техніці дудлінгу або зентаглу.

Виконання фломастерами або олівцями зображень типу дудлінга.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Ми йдемо до школи. Правила співу.

 Сприймання: Вольфган Амадей Моцарт. Менует.

Виконання: Н. Май. Пісня першокласника.

 

Індивідуальні консультації

 

Гра «Веселі букви». Поділ слів на склади.

 

 

 

Тиждень 2. Я пізнаю світ

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

07.09

08.09

09.09

10.09

11.09

 

Українська мова

(читання)

1.Навіщо ходити до школи (Я досліджую світ – далі ЯДС)

Речення. Слово. Склад

Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади.

 

 

2. Речення. Слово. Який? Яка? Яке? Які?

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Похилі лінії із заокругленням унизу

1.Похилі лінії із заокругленням угорі та внизу

2. Лінії із заокругленнями

 

Подовжена похила лінія з петлею внизу

РЗМ «Справжні друзі» (ЯДС)

 

Математика

Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою. Лічба

Порядкова лічба

Розподіл групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою

 

Перевір себе (14-15)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Що таке довкілля. Природа – нежива і жива – та рукотворний світ

Як людина пізнає світ: органи чуття та прилади для дослідження

Як людина вивчає минуле.  Чим особлива людина

Гарбуз. Аплікація з природних матеріалів. Техніка безпечної

праці з клеєм (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Різнобарвна осінь. Види пензлів та лінії, що можна ними малювати. Предмети, якими можна отримати відтиск.

Сприймання: зображення осені.

Виконання відтиску осіннього листочка акварельними фарбами із подальшим доопрацюванням.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Різнобарвна осінь. Звуки: шумові, музичні.

Сприймання: П. І. Чайковський. «Осіння пісня».

 Виконання: А. Філіпенко. Танець осінніх листочків

 

Індивідуальні консультації

 

Гра «Знайди букву». Наголос.

 

 

 

Тиждень 3. Мій вільний час

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

14.09

15.09

16.09

17.09

18.09

 

Українська мова

(читання)

Речення. Слово. Склад. Наголос ЯДС)

Звуки мовні і немовні

Мовні звуки

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Похилі лінії з петлею вгорі

Півовали й овали

Письмо великої і малої

 А, а

 

Вчимося з’єднувати елементи літер (ЯДС)

 

Математика

Число і цифра 1. Написання цифри 1

Число і цифра 2. Лічба предметів. Множина. Написання цифри 2

Порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює»

 

Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

 

Я досліджую світ

 

Як люди проводять вільний час. Навіщо людині хобі

Хто ж не любить мультфільмів!

Навіщо люди ходять у кіно, театр, музеї. Як поводитися в кіно, театрі

Гра «Зростайко». Робота з папером: різання, розмічання,

Склеювання. Організація робочого місцядля роботи з папером і картоном(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Заховались під листочки дружні братики- грибочки. Пластилін та його властивості.

Сприймання: зображення грибів.

Ліплення грибочків.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Заховались під листочки дружні братики- грибочки. Мелодія.

Сприймання: В. Косенко. Дощик.

 Виконання: С. Шевченко. Ми- гриби опеньки.

 

Індивідуальні консультації

 

Письмо похилих ліній.

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 4. Я на вулиці

 

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

21.09

22.09

23.09

24.09

25.09

 

Українська мова

(читання)

1.Звуковий аналіз слів. Звуки і букви(ЯДС)

Звук [у]. Буква У у

Звук [е]. Буква Е е

 

 

2.Звук [а]. Буква А а

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо великої і малої 

У, у

Письмо великої і малої

Е, е

 

Повторення написання вивчених букв. РЗМ. Що робити, якщо загубився (ЯДС)

 

Математика

Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3

Склад числа 3

Дія додавання. Знак «+». Вирази і рівності

 

Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Безпека на вулиці. Як переходити дорогу

Завжди допоможуть

Ти – пасажир. Якщо загубишся на вулиці

Колективний проект «Світлофор». Робота з папером: різання, розмічання,склеювання (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Щедра осінь. Композиція в натюрморті. Подібність.

Сприймання: натюрморти, зразки подібності.

Виконання натюрморту з овочів та фруктів у техніці аплікації.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Щедра осінь. Властивості музичних звуків (тривалість).

Сприймання: музика у виконанні троїстих музик.

Виконання: українська народна пісня. Ходить гарбуз по городу.

 

Індивідуальні консультації

 

Письмо букв Аа, Уу.

 

 

 

 

 

 

Тиждень 5. Осінь

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

28.09

29.09

30.09

01.10

02.10

 

Українська мова

(читання)

Звук [о]. Буква О о.

Складання розповіді за малюнками (ЯДС)

 

Звук [и]. Буква И и

Звук [і], Буква І і 

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої і малої

О, о

Письмо великої і малої

 И, и

Письмо великої і малої

 І, і

 

Письмо великої і малої

М, м (ЯДС)

 

Математика

 Пряма, крива, ламана лінії

Число і цифра 4. Порівняння чисел у межах 4

Склад числа 4

 

Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Барви і звуки осені. Як одягатися восени. Навіщо нам прогноз погоди

Осінь у селі

Будова рослин

Осінь. Аплікація з природних матеріалів (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Лісові мешканці. Передача форми предмета.

Сприймання: зображення іжаків.

 Ліплення їжачка з пластиліну із використанням соняшникового насіння.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Лісові мешканці. Властивості музичних звуків (висота).

Сприймання: К. Сен-Санс. П`єса «Слон» з сюїти «Карнавал тварин»

Виконання: Н. Рубальська.Їжачок- Лісовичок.

 

Індивідуальні консультації

 

Закріплення вивчених букв.

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 6. Моя сім’я

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

05.10

06.10

07.10

08.10

09.10

 

Українська мова

(читання)

1.Закріплення вивчених букв (ЯДС)

Звуки [т], [т´]. Буква Т т

Звуки голосні і приголосні

 

 

2.Звуки [м], [м']. Буква М м

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо малої  т

Письмо великої Т

 

Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Моя сім’я (ЯДС)

 

Математика

Дія віднімання. Знак «–». Вирази і рівності

Точка, промінь, відрізок. Побудова

Числовий промінь. Порівняння чисел. Складання рівностей за числовим променем

 

Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Сім’я. Кола спілкування. Слухання й інсценізація оповідання «Погана новина»

Професії членів родини. Створення родинного дерева

Обов’язки в сім’ї. Як піклуються про здоров’я у родині

Сім’я равликів. Ліплення (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Магія природи.  Використання ліній для передачі форми дерев.

Сприймання: графічні твори Якова Гніздовського, картини Михайла Дейнеги, Юрія Золотаря.

Виконання акварельними фарбами зображення дерева із використанням техніки роздування фарби трубочкою.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Магія природи.  Властивості музичних звуків (гучність).

Сприймання: А. Вівальді. Концерт для скрипки «Осінь» з циклу «Пори року».

 Виконання:І. Шайкіс. Рідний дубочок.

 

Індивідуальні консультації

 

Читання складів.

 

 

 

Тиждень 7. Мій дім. Хто де живе?

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

12.10

13.10

14.10

15.10

16.10

 

Українська мова

(читання)

Звуки [д], [д´]. Буква

Д д (ЯДС)

Звуки [н], [н´]. Буква Н н

Вихідний

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

1.Письмо малої д

 

 2.Письмо великої Д

(без дати та числа)

Письмо великої та малої Н, н

 

Письмо малої к (ЯДС)

 

Математика

Число і цифра 5. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифри 5

Склад числа 5

 

Компоненти дії віднімання. Складання рівностей на віднімання (в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Для чого людині і тварині дім.  Слухання і обговорення оповідання «Яким має бути дім»

1.Домівки тварин

 

2.Житло людини колись і тепер. Безпека в домі (без дати та числа)

Будиночок із паперового стаканчика (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

Осінні настрої. Основні та похідні кольори.

Сприймання: твори у техніці «по-мокрому».

Виконання акварельними фарбами зображення веселки у техніці «по-мокрому».

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

Осінні настрої. Мажор. Мінор.

Сприймання: Людвіг ван Бетховен. Сумно. Весело.

Виконання: А Олейнікова. Диво-осінь.

 

Індивідуальні консультації

 

Закеріплення написання вивчених букв.

 

 

 

 

з 19.10 по 02.11 -канікули

 

 

 

Тиждень 8. Доглядаю за домашніми улюбленцями.

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

02.11

03.11

04.11

05.11

06.11

 

Українська мова

(читання)

1.Закріплення. Робота з дитячою книжкою (ЯДС)

 

Звуки [к], [к']. Буква К к

Звуки [с], [с´]. Буква С с

 

 

2.Тверді та м’які приголосні звуки

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо великої К

Письмо великої та малої С, с

 

Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Опікуємося домашніми улюбленцями (ЯДС)

 

Математика

 Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей

 

 

Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6

Склад числа 6

 

Складання рівностей на додавання і віднімання (закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Хто може бути домашнім улюбленцем

Тварини не іграшки: як доглядати за домашньою твариною. Правила безпечного спілкування з тваринами

Тварини дикі і свійські

Ручна тваринка. Оригамі, аплікація (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Калинові візерунки. Орнамент. Ритм в орнаменті.

Сприймання: твори декоративно-ужиткового мистецтва.

Виконання стрічкового орнаменту акварельними фарбами або гуашшю із використанням ватних паличок.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Калинові візерунки. Ритм.

Сприймання: Ю. Щуровський. Варіації на тему пісні «Ой єсть в лісі калина».

 Виконання :українська народна пісня. Ой єсть в лісі калина.

 

Індивідуальні консультації

 

Читання складів.

 

 

 

Тиждень 9.  Що я їм?

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

09.11

10.11

11.11

12.11

13.11

 

Українська мова

(читання)

Звуки [л], [л´] Буква Л л (ЯДС)

Звуки [п], [п']. Буква П п

Звуки [в], [в']. Буква В в

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої та малої Л, л

Письмо малої п

Письмо великої П

 

Письмо малої  та великої В,в

(ЯДС)

 

Математика

 Сантиметр — одиниця вимірювання довжини. Порівняння довжин відрізків

Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7

Склад числа 7

 

Повторення вивченого (числа 1–7)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл

Яка їжа корисна, а яка – шкідлива. Шлях їжі

Варіант 1. Колективний проект «Створюємо рекламу здорової їжі» (роботу можна завершити на уроці мистецтва) Варіант 2. Як готувати за інструкцією/рецептом

Вітрильник із серветки. Оригамі [67; 14]. Як поводитися за столом. Як сервірувати стіл (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Дякуємо осені. Узагальнення і систематизація знань та умінь за темою.

Виконання колективної роботи.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Дякуємо осені. Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання музичних творів

 

Індивідуальні консультації

 

Читання складів, слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 10. Хочу бути здоровим.

 

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

16.11

17.11

18.11

19.11

20.11

 

Українська мова

(читання)

1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)

 

Звуки [р], [р´]. Буква Р р

 

Звуки [з], [з´]. Буква З, з

 

 

2. Закріплення.

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Письмо малої р

Письмо малої з

 

Письмо великої Р. РЗМ. Режим дня(ЯДС)

 

Математика

 Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8 [47]

Склад числа 8

Число і цифра 9. Порівняння чисел у межах 9. Написання цифри 9

 

Склад числа 9

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій

Чистота – запорука здоров’я. Як розпізнати хворобу

Слухання й інсценізація казки «Умій почекати»

Раз, овечка. Ліплення

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Стука казка у віконце. Контур.

Сприймання: графічні лінійні зображення.

Виконання простим олівцем контурних зображень.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Стука казка у віконце. Властивості музичних звуків (тембр).

Сприймання: К. Сен-Санс. П`єса «Пташиний двір» з сюїти «Карнавал тварин».

Виконання:С. Дяченко.Круть і Верть.

 

Індивідуальні консультації

 

Закріплення написання вивчених букв, складів,слів, речень.

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 11. Як природа готується до зими.

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

23.11

24.11

25.11

26.11

27.11

 

Українська мова

(читання)

Закріплення вивчених букв (ЯДС)

Звукове значення букви

 З з

Звуки [б], [б']. Буква Б б

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої З [48]

Письмо малої б

Письмо великої Б

 

Закріплення письма вивчених літер (ЯДС)

 

Математика

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Написання

цифри 0

Число 10. Порівняння чисел у межах 10

Перевір себе

 

Склад числа 10

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Як дерева готуються до зими. Дерева листяні і хвойні

Птахи осілі й перелітні

Як тварини готуються до зими

Колективний проект «Сніжинка». Витинанка

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Колискова. Передача атмосфери затишку. Тварини в домі.

Сприймання: Микола Кафтан, Євгенія Гапчинська.

Ліплення котика.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Колискова. Темп.

Сприймання: Л. Ревуцький. Колискова.

 Виконання: українська народна пісня «Котику сіренький».

 

Індивідуальні консультації

 

Повторення вивчених букв. Читання складів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 12. Вода – всюди.

 

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

30.11

01.12

02.12

03.12

04.12

 

Українська мова

(читання)

1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)

 

Закріплення навички читання. складання розповіді за серією малюнків

Закріплення звукового значення вивчених букв

 

 

2. Закріплення звукового значення букви Б б («Бобри», «Собака Барабака»)

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Закріплення письма вивчених великих літер

Повторення і узагальнення.

 

РЗМ. Де живе вода в природі (ЯДС)

 

Математика

Переставна властивість додавання.

Геометричні фігури

Структурні елементи задачі

Задачі на знаходження суми і різниці

 

Задачі на знаходження суми і різниці(закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Вода: для рослин, тварин і людей

Властивості води. Як вода взаємодіє з іншими речовинами та предметами

Три стани води. Колообіг води в природі

Колообіг води в природі. Аплікація (елемент лепбука)

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Ляльковий театр. Передача фактури під час зображення тварин.

Сприймання: пластилінові картини Барбари Рейд.

Виконання пальчикових ляльок (колективна робота)

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Ляльковий театр. Дитячі музичні інструменти.

Сприймання: Й. С. Бах. Жарт.

Виконання: В Попович. Співучий Колобок.

 

Індивідуальні консультації

 

Написання складів, слів.

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 13. Зима в природі.

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

07.12

08.12

09.12

10.12

11.12

 

Українська мова

(читання)

Літера ь (ЯДС)

 

Закріплення читацьких навичок

Читання слів з буквосполученням ьо

 

 

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо букви ь

Закріплення письма великих букв,  слів.

Письмо буквосполучення ьо

 

Закріплення письма вивчених букв (ЯДС)

 

Математика

Задачі на різницеве порівняння

Задачі на знаходження невідомого доданка

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць

 

Повторення вивченого протягом тижня
(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

Я досліджую світ

 

Як ми дізнаємось, що прийшла зима. Барви і звуки зими

Як не захворіти взимку

Тварини взимку

Годівниця для птахів. Робота з природними матеріалами

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Цирк. Циркові професії. Силует.

Сприймання: Силуети Георгія Нарбута.

Виконання аплікації силуету клоуна.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Цирк. Оркестр. Марш.

 Сприймання: Д. Кабалевський. Клоуни

Виконання:.А. Філіпенко. Трикутник і барабан.

 

Індивідуальні консультації

 

Читання складів, слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 14. Зимові розваги.

 

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

14.12

15.12

16.12

17.12

18.12

 

Українська мова

(читання)

1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)

 

Складання розповіді за малюнками

Читання букварних текстів

 

 

2.Читання букварних текстів

 

Українська мова

(навчання грамоти)

 

Списування з друкованого тексту

Складання і записування речень. Списування з друкованого тексту

 

1.РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС)

 

2. Удосконалення письма вивчених букв

 (ЯДС)                             (У)

 

Математика

 Короткий запис задач

Додавання і віднімання числа 1

Додавання і віднімання числа 2

 

1.Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення)
(в тематичному контексті курсу ЯДС)

 

2.Перевір себе
(в тематичному контексті курсу ЯДС)                         (У)

 

Я досліджую світ

 

У які ігри грають взимку

Зимові види спорту. Як безпечно гратися і відпочивати взимку

Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив»

1.Сніговики. Ліплення

(ЯДС)

 

2.Гірлянда з листівок

(ЯДС)                                 (У)

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Зимова казка. Теплі та холодні кольори. Плановість у пейзажі.

Сприймання: картини Володимира Шумила, Роберта Дункана.

Виконання пейзажу акварельними фарбами із використанням свічки.

 

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Зимова казка. Поняття про такт, розмір.

Сприймання: А. Вівальді. Зима.

 Виконання:А. Філіпенко. Перший сніг.

 

Індивідуальні консультації

 

Звуко-буквений аналіз слів.Читання слів.

 

 

 

 

Тиждень 15. Готуємося до зимових свят.

 

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

21.12

22.12

23.12

24.12

25.12

 

Українська мова

(читання)

Читання букварних текстів (ЯДС)

1.Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове.

 

2.Закріплення читацьких навичок.(У)

1. Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком

 

2. Повторення вивченого у 1 семестрі .(У)

 

Вихідний

 

Українська мова

(навчання грамоти)

Закріплення письма великих літер

Звуко-буквений аналіз слів

Удосконалення письма вивчених букв.

 

 

 

Математика

1.Додавання і віднімання числа 3

 

2. Закріплення додавання і віднімання числа 3(У)

Закріплення додавання і віднімання чисел 1- 3.

1.Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (повторення)

 

2. Повторення вивченого у 1 семестрі. (У)

 

 

Я досліджую світ

 

Зимові свята. Приготування до свята.

1. Чи можливий новий рік без ялинки

 

2.Правила безпечної поведінки під час зимових свят. (У)

Повторення вивченого у 1 семестрі

Мистецтво: Образотворче мистецтво

 

 

 

Новий Рік. Сніжинка як елемент святкового декору.

Сприймання: символи Нового року.

Виконання з кольорового паперу сніжинки у техніці витинанки.

Мистецтво:

Музичне

мистецтво

 

 

 

Новий Рік. Розмір.

Сприймання: Р.Шуман. Дід Мороз.

 Виконання:М. Ведмедері. Нічка-новорічка.

Індивідуальні консультації

 

Додавання і віднімання чисел 1,2.

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку