Відкритий урок на тему: "School life".

Про матеріал
План - конспект відкритого уроку з англійської мови у 2 класі Тема: Шкільні предмети Мета: Практична: - закріпити назви днів тижня та шкільних предметів; - вчити складати розклад уроків; - вчити учнів розповідати про улюблений урок. Розвиваюча: Розвивати комунікативні вміння; - Розвивати навички читання, логічне мислення, пам’ять, увагу; - Розвивати кмітливість учнів. Загальноосвітня:Поглиблення знань учнів з вивченої теми ; - Розширювати кругозір учнів . Виховна: Виховувати інтерес до навчання; - Навчати правилам поведінки у школі; - Виховувати повагу до вчителів та однокласників. Обладнання: картки із звуками, картки із назвами днів тижня,шкільних предметів,аудіо програвач,диск,проектор,
Перегляд файлу

План - конспект відкритого уроку з англійської мови у 2 класі

Тема: Шкільні предмети

Мета:

Практична:  - закріпити    назви днів тижня та шкільних предметів;

                        -  вчити  складати  розклад уроків;

                        -  вчити  учнів  розповідати    про   улюблений  урок.

Розвиваюча:  Розвивати комунікативні вміння;

                        - Розвивати навички читання, логічне мислення, пам’ять, увагу;

                        - Розвивати кмітливість учнів.

Загальноосвітня:Поглиблення знань учнів з вивченої теми ;

                        - Розширювати  кругозір учнів .

Виховна: Виховувати інтерес до навчання;

                        - Навчати правилам поведінки у школі;

                        - Виховувати  повагу до вчителів та однокласників.

Обладнання: картки із звуками, картки із назвами днів тижня,шкільних  

                               предметів,аудіо програвач,диск,проектор,

Підручник: О.Д.Карп’юк, Н.О.Когут Англійська мова  2 клас 

Тип уроку: комбінований

Схематичний план уроку

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Початок уроку. Організація класу                                                           2хв
  2. Мовленнєва розминка                                                                               2хв
  3. Введення в іншомовну атмосферу                                                           1хв

ІІ. Основна частина уроку

  1. Активізація та систематизація лексичного запасу учнів                       2хв
  2. Виконання пісні “What day is it?”                                                          4хв
  3. Фонетична зарядка                                                                                    1хв
  4. Читання віршу                                                                                            1хв
  5. Гра «Відгадай назву предмета»                                                                2хв
  6. Інсценування пісні“Miss Poppins is a teacher?”                                    2хв
  7.  Розвиток навичок мовлення                                                                    3хв
  8. Фізкультхвилинка “Hokey-pokey”                                                          3хв
  9. Виконання завдань                                                                                    2хв             
  10. Драматизація діалогу                                                                                4хв
  11. Виконання завдання “My schoolbag”                                                     5хв
  12. Бесіда за темою                                                                                          2хв
  13. Робота з картками                                                                                      2хв
  14. Читання тексту                                                                                          2хв
  15. Перевірка розуміння змісту тексту                                                          2хв

ІІІ. Заключна частина уроку

19.Розгадування кросворду                                                                           2хв

20.Пояснення домашнього завдання.                                                           1хв

21.Підведення підсумків уроку. Оцінювання.                                             1хв

22.Завершення уроку.                                                                                     1хв

 

Хід  уроку:

I.    Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу

    1.Привітання.

       Good morning ,children.  I’m glad to see you again.

    2. Розмова з черговим учнем.

         Who is on duty today?

         Who is absent today?

    3. Мовленнєва  розминка. 

        T. How are you today?

        Ch. I’m fine thank you.

        T. What season is it now?

        Ch. It is spring now.

        T. What month is it now?

       Ch. It is April now.

       T.  What is the weather like today?

       Ch. The weather is bad/fine?

      T. What day is it today?

       Ch. It is Friday.

Повторення  днів тижня (Слайд 2)

T: Children, put in right order days of the week.

     Діти повторюють дні тижня  за допомогою вірша:

T: And now let’s read the rhyme.

                            Everyday, everyday

                        Little children like to play.

                 Sunday , Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday

                               Friday, Saturday.

T: What date is it today?

P1: Today is Wednesday, the twenty-third of April.

T: Cildren let’s sing a song “What day is it?”

 

II.  Ocновна  частина .

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

The theme of our lesson is “School subjects”.

We will repeat days of the week, school subject and you will tell me about your favourite lesson.   But before we start, let’s review the pronunciation of some words and expressions.

  1. Phonetic Drill
  1.  Look at the cards .What sounds are these?

p

pen, copy, happen

b

back, baby, job

t

tea, tight, button

d

day, ladder, odd

k

key, clock, school

3. Look at the screen and read the rhyme.

“School things”

                I have a     like brother Ben,

                I have a  like sister Mag,

                I have like Tony Spencer,

                I have  like Larry Brooks.

Right or wrong?

                           

      bag                pen                ruler         blackboard        rubber            pencil

   yes / no          yes / no         yes / no         yes / no          yes / no          yes / no

                                                                                                                                                                

   chalk            notebook       pencil-box          pen             pointer           book

  yes / no           yes / no          yes / no         yes / no          yes / no         yes / no  

 

T: Cildren let’s sing a song “Miss Poppins is a teacher?”

4.Повторення   назв  шкільних предметів.(Слайд  3)

a)T. I have prepared some riddles. Listen and guess school subjects.

r

e

a

d

i

n

g

h

i

n

i

k

h

g

h

g

s

g

d

h

j

h

k

l

y

l

u

i

h

m

h

f

u

i

i

g

f

a

r

t

f

s

p

o

r

t

h

j

b

h

d

f

g

h

f

g

n

e

n

m

u

s

i

c

Guess Game

  • It is a lesson where you can sing songs. (Music)
  • A  lesson where you study numbers, do sums and solve different problems. (Maths)
  • You can read at this lesson.(Reading)
  • It is a lesson where you can jump, run and  play with a ball.(Sport)
  • A lesson where you can paint or draw pictures. (Art)
  • It is a lesson where you can learn new words, read and write in other language. (English)

       b) Guess the puzzle.T. Відгадай і назви шкільні предмети. Т. Let’s check up your answers.          

5.      Фізкультхвилинка “Hokey-pokey”(Слайд 4)

6. Matching.

T. Добери малюнок. Read and match.

1. draw, paint f

2. speak, read and write English  c      

3. count, do sums a

4. read texts, learn poems b

5. sing songs, play music d

6. jump, run, play sport  e

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 6.  Розвиток мовленнєвих навичок учнів.

Закріплення структури   My favourite lesson is….

T. Answer my questios.

    What is your favourite lesson?

     Why do you like it?

 Гра « Мікрофон»

7. Робота з картками.

T: In pairs choose answers to the questions.

1. What day is it today?                             a) I like Art.

2. Which lesson do you like?                    b) It’s Monday.

3. Do you like Music?                                c) It’s on Monday and Wednesday.

4. When is Maths?                                      d) No, I don’t. I don’t like singing.                                                                                      

 

    7. “My schoolbag”. Let’s help me to gather my school things into my school bag

Pencil  Pen   Ball  Scissors Book                                                                                                    Table   Window   Notebook Pencil-sharpener                                                              Cube Rubber   Bucket for paper Paint box  Door                                                                  Paint-brush 

 

 

 

 8.Розвиток навичок читання.

             Ex. 1,p. 101

Pre-reading activity.

        Answer the questions.

        Who is the letter from?

        Who is the letter to?

While-reading activity.

        Read the letter and find out Oleksiy’s 

                                                -    favourite days

                                                -   favourite  subject

Post-reading  activity

     T/F statements

  • Oleksiy’s  favourite  days  are  Monday  and Tuesday.
  • Oleksiy’s  favourite lesson  is English.
  • He runs and jumps  at the English  lessons.

 

 What do you do at your English  lessons.

 

III .    Заключна частина

 

  1. Підведення  підсумків уроку.

T. Write the English crossword puzzle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

s

c

h

o

o

l

b

a

g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   

 

 

                                  

   гумка, лінійка, крейда, зошит, портфель, олівець, указка, пенал, книга, парта, гра, ручка             

   

 

 T.  You were very active  and  work   well.  You have got  marks……

3.Домашнє  завдання.

     Написати лист другу про улюблений урок.

     Ex. 1,p. 100- speak about pupils’ favourite  lessons.

    

 

  

 

 

                      

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку