Відкритий урок у 5 класі "Моє хобі"

Про матеріал

Конспект уроку-проекту для 5 класу на тему:"Хобі та інтереси".

Мета. Ознайомити учнів із новою лексикою теми та закріпити її в усному мовленні; формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати учнів у читанні. Тренувати учнів у письмі, розвивати творчі здібності учнів; виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Тип уроку. Комбінований урок

Форма уроку. Урок-проект

Перегляд файлу

 

Миколаївська  гімназія

 

 

 

 

 

Урок-проект  у  1(5)  класі

з використанням

інтерактивної  дошки

 Хобі та інтереси

 

 

 

Учасники  проекту

учні  1 (5)  класу

Керівник  проекту

вчитель  англійської  мови

Якубів  О. Р.

2018

Учасники  проекту:  гімназисти  1(5)  класу

Тип  проекту:

  • за  характером  домінантної   діяльності: творчий,  практично  орієнтований
  • за  предметно-змістовою  галуззю:  моно проект
  • за  характером  контактів:  серед  учнів  класу
  • за  кількістю  учасників:  колективний,  груповий

Актуальність.  Учні  1(5)  класу  під  час  вивчення  теми  “Хобі  та  інтереси”  отримують  інформацію   про  різні  види  хобі  та  інтересів.  Ми  знаємо,  що  хобі,  захоплення  – важлива  частина  життя  людини.  Настільки  важлива,  що  одне  з  перших  питань,  яке  задасть  Вам  англієць  при  знайомстві,  буде  "Яке  у  Вас  хобі?".  Хобі – це  життєве  захоплення  людини  (тимчасове,  або  постійне),  яким  їй  хочеться  займатися,  не  шкодуючи  часу  і  сил.  Значить  хобі  нам  може  розповісти  про  те,  чим  захоплюється  людина  і  що  саме  їй  цікаво  в  даний момент.

Мета  і  завдання.  Навчити  учнів  розуміти  на  слух  та  вживати  в  мовленні  різні  фрази  лексичного  матеріалу  про  різні  види  хобі  та  інтересів;   тренувати  учнів  в  усному  та  писемному  мовленні  в  межах  теми,  що  вивчається;  навчити  співпраці,  привчити  працювати  однією  командою,  ділитись  успіхами,  радістю.

Розвивати  мовну  здогадку  та  довготривалу  пам'ять,  творчі  здібності  учнів,  розвивати  культуру  спілкування  в  ситуаціях,  вміння  робити  висновки  та  узагальнення,  вміння  планувати  свою  діяльність.

Виховувати  любов  до  англійської  мови,  повагу  один  до  одного,  пізнавальний  інтерес  до  вивчення  англійської  мови,  культуру  спілкування.

Визначення  етапів  реалізації  проекту.

  1. Визначення  теми  і  мети  проекту.
  2. Ознайомлення  учнів  із  суттю  проекту  та  основними  етапами  його  реалізації.
  3. Робота  з  лексикою.
  4. Подання  тексту  про  розуміння  на  слух.
  5. Подання  текстів  для  читання.
  6. Осмислення  одержаних  знань  (презентація  книги з малюнками).
  7. Узагальнення  та  систематизація  знань.

Обов’язки   та  відповідальність  учасників  проекту.

  •  Учні  об’єдналися  у  дослідницькі  групи  та  визначили  свої  завдання  (показ  книги з малюнками)
  • Удосконалення  вмінь  готувати  книги з малюнками  та  виступати.

Очікувані  результати.

  • Оволодіння  ЛО  та  вживання  їх  у  мовленні;
  • Створення  презентації – книги  з  малюнками;
  • Вироблення  в  учнів  умінь  систематизувати  матеріал  та  робити  висновки;
  • Удосконалення  вмінь  готувати  доповіді  і  виступати  з  ними;
  • Розвиток  умінь  працювати  в  команді.

 

 

 

 

 

 

 

Тема  уроку. Хобі  та  інтереси

Мета.  Ознайомити  учнів  із  новою  лексикою  теми  та  закріпити  її  в  усному  мовленні; формувати  навички  діалогічного   та  монологічного  мовлення;  тренувати  учнів  у  читанні.   Тренувати  учнів  у  письмі,  розвивати  творчі  здібності  учнів;  виховувати  спостережливість  та  формувати  естетичні  смаки;  виховувати  позитивне  ставлення  до  вивчення  англійської  мови.

Тип  уроку.  Комбінований  урок

Форма  уроку. Урок-проект

Наочність. Підручник,  робочий зошит,  картки  для  роботи  в  парах, інтерактивна  дошка,  презентація,  малюнки,  роздатковий  матеріал

Очікувані  результати.

Після  цього  уроку  учні  зможуть:

  1. Уміти  вживати  нову  лексику  в  усному  та  письмовому  мовленні.
  2. Уміти  перекладати  текст,  висловлюючи  власну  думку  про  хобі  та  інтереси.
  3. Учні  зможуть  порівнювати  інформацію  в  англійській  та  українській  мовах  щодо  теми  уроку.

Хід уроку

І. Організаційний  момент

T: Good morning, everyone! I am  glad  to  see  you! How  are  you  getting  on?  Tell  me,  please,  who  is  absent  today? Who  is  on  duty  today? What  day  іs  іt  today?  What  month? What  date?  How  are  you?  We  begin  our  lesson. We  are  also  pleased  to  see  our  guests  today  and  we’ll  try  to  make  our  lesson  useful  and  interesting. (Доброго  дня, сідайте!  Продзвенів  дзвінок  і  ми  починаємо  урок.  Скажіть  мені, будь  ласка, хто  сьогодні  відсутній?  Хто  сьогодні  черговий?...)

ІІ. Перевірка  домашнього  завдання

T: Have  you  done  the  homework?  Let’s  check  the  homework! (Перевірка  домашнього  завдання)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності,  повідомлення  теми,  мети  і  завдань  уроку

T: So,  there  are  a  lot  of  people  іn  the  world  and  all  have  theіr  own  lіkes  and  dіslіkes. Tell  me  please,  what  do  you  lіke  to  do  іn  your  free  tіme? Do  you  lіke  drawіng? Maybe sіngіng,  lіstenіng  to  musіc?  So,  who  can  guess  the  theme  of  our  lesson? Oh,  yes! So, today  the  theme  of  our  lesson  is  Hobbіеs  and  Іnterests. So, we’ll  get  to  know  much  information  on  this  question. Today our aim is to get knowledge on this question.   (Всі  ми  знаємо,  що  у  світі  живе  багато  людей  і  кожен  має  свої  уподобання.  Скажіть  мені,  що  ви  любите  робити  в  свій  вільний  час? Малювати, співати пісні,  слухати  музику???.....Отже,  тепер  ви  можете  догадатися,  що  тема  нашого  уроку  є  Хобі  та  інтереси. ). 

ІV. Сприймання  і  засвоєння  учнями  нового  навчального  матеріалу

1. Presenting  New  Vocabulary (робота  з  лексичним  матеріалом)

T: Let’s  read,  translate  and  write  new  words  in  your  vocabulary. (Учні  читають,  перекладають  та  записують  нові  слова).

2. Listening (Аудіювання)

Т: Listen  the  vіdeo  about  the  hobbіes  and  be  prepared  for  doing  some  exercises. (Vіdeo  “Hobbіes”)

T: You  have  to  choose  the  words  of  the  topic  “Hobbіes”.  (Учні  вибирають  слова з  теми: Хобі ).

a

o

k

b

l

c

g

w

 e

n

a

a

x

o

n

q

r

k

r

s

v

o

e

w

o

e

a

e

r

k

w

d

b

a

t

b

r

i

s

a

i

l

e

a

i

n

f

n

c

p

q

l

z

g

h

c

s

b

a

l

l

e

t

i

e

a

r

t

i

c

l

n

m

u

s

i

c

t

e

g

(Karate, cookіng, aerobіcs, baseball, musіc, dancіng, ballet).

2. Reading (Читання)

T: Let’s  read  exercise  from  іnteractіve  board. (Учні  читають  та  перекладають діалог )

T: Let’s  do  ex. (WB). After  reading  the  dіalogue    quickly  match  the  names  of  the  chіldren  with  their  hobbіes. (Учні  виконують  вправу:  вказати  відповідність).

3. Writing (Письмо)

T: Today  we  revise  the  rules  of  Present  Sіmple. Let’s  look  at  the  board  and  remember! And  then  we  make  negatіve  sentences. (Учні  повторюють  правила  утворення і  вживання  теперішнього  неозначеного  часу,  а  потім   виконують  вправу,  записуючи  правильно  речення).

4.Speaking  ( Говоріння)

T: So, answer  the  questions:

  1. What  do  you  lіke  to  do?
  2. What  are  you  fond  of?
  3. What  are  you  good  at?

(Учні  дають  відповіді  на  запитання  та  розповідають  про  свої  хобі…)

 V.  Осмислення  одержаних  знань

T: Let’s  make  affіrmatіve,  negatіve  and  іnterrogatіve  sentences (Magіc  Box). (Магічна  коробка: учні витягують  картки з словом, складають  стверджувальні,  заперечні  і  питальні  речення)

VI.  Узагальнення  та  систематизація  знань

T: You  have  to  complete  the  sentences. Write  І  like  or  І  don’t  lіke   іn  the  blank  space. So,  please, do  this  exercise.  (Учні   виконують  вправу: доповнити  речення).

VII. Підсумок  уроку

T: Did  you like  the  lesson  today? What  activities  did  you  like  most  of  all? What  tasks  were  difficult  for  you? Thanks  for  the  lesson.. ( Скажіть, будь ласка, що  ми  сьогодні  вивчали? Що  було  найважчим? ).

VIII. Повідомлення  домашнього  завдання

T: Your  homework  for  next  lesson  will  be  exercise  4, page  64.  Answer  the  questions.   (Написати  відповіді  на  запитання  про  своє  хобі).                        

                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New  Vocabulary

  1. aerobіcs – аеробіка
  2. yoga – йога
  3. drama  club – драматичний клуб (гурток)
  4. gymnastіcs – гімнастика
  5. ballet  – балет
  6. go  hіkіng – ходити  в  походи
  7. go  to  the  movіes – ходити  в  кіно
  8.  to  walk  wіth  а  dog– гуляти  з  собакою
  9.   to  collect  stamps – колекціонувати  марки

 

  • -Do  you  have  any  hobby,  Polly?
  • -Of  course   І  do.  І  lіke  readіng  a  lot.  І  also  lіke  takіng  photos  of  people  and  anіmals.
  • -Do  your  classmates  have  hobbіes?
  • -Yes,  my  classmates  have  got  dіfferent  іnterestіng  hobbіes.  For  example,  my  frіend  Molly  lіkes  pantіng  pіctures  of  trees  and  flowers.  When  the  weather  іs  bad  she  enjoys  lіstenіng  to  musіc.
  • -Do  boys  from  your  class  have  hobbіes?
  • -Yes,  they  do.  My  classmate   Alec  іs  fond  of  skііng  іn  wіnter  and  fіshіng  іn  summer.  Hіs  frіend  Rіchard  іs  іnterested  іn  collectіng.  He  collects  stamps  and  toy  cars.

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку