Конспект уроку-проекту для 5 класу на тему:"Хобі та інтереси".
Мета. Ознайомити учнів із новою лексикою теми та закріпити її в усному мовленні; формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати учнів у читанні. Тренувати учнів у письмі, розвивати творчі здібності учнів; виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.
Тип уроку. Комбінований урок
Форма уроку. Урок-проект
Миколаївська гімназія
Урок-проект у 1(5) класі
з використанням
інтерактивної дошки
Хобі та інтереси
Учасники проекту
учні 1 (5) класу
Керівник проекту
вчитель англійської мови
Якубів О. Р.
2018
Учасники проекту: гімназисти 1(5) класу
Тип проекту:
Актуальність. Учні 1(5) класу під час вивчення теми “Хобі та інтереси” отримують інформацію про різні види хобі та інтересів. Ми знаємо, що хобі, захоплення – важлива частина життя людини. Настільки важлива, що одне з перших питань, яке задасть Вам англієць при знайомстві, буде "Яке у Вас хобі?". Хобі – це життєве захоплення людини (тимчасове, або постійне), яким їй хочеться займатися, не шкодуючи часу і сил. Значить хобі нам може розповісти про те, чим захоплюється людина і що саме їй цікаво в даний момент.
Мета і завдання. Навчити учнів розуміти на слух та вживати в мовленні різні фрази лексичного матеріалу про різні види хобі та інтересів; тренувати учнів в усному та писемному мовленні в межах теми, що вивчається; навчити співпраці, привчити працювати однією командою, ділитись успіхами, радістю.
Розвивати мовну здогадку та довготривалу пам'ять, творчі здібності учнів, розвивати культуру спілкування в ситуаціях, вміння робити висновки та узагальнення, вміння планувати свою діяльність.
Виховувати любов до англійської мови, повагу один до одного, пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови, культуру спілкування.
Визначення етапів реалізації проекту.
Обов’язки та відповідальність учасників проекту.
Очікувані результати.
Тема уроку. Хобі та інтереси
Мета. Ознайомити учнів із новою лексикою теми та закріпити її в усному мовленні; формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; тренувати учнів у читанні. Тренувати учнів у письмі, розвивати творчі здібності учнів; виховувати спостережливість та формувати естетичні смаки; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.
Тип уроку. Комбінований урок
Форма уроку. Урок-проект
Наочність. Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, інтерактивна дошка, презентація, малюнки, роздатковий матеріал
Очікувані результати.
Після цього уроку учні зможуть:
Хід уроку
І. Організаційний момент
T: Good morning, everyone! I am glad to see you! How are you getting on? Tell me, please, who is absent today? Who is on duty today? What day іs іt today? What month? What date? How are you? We begin our lesson. We are also pleased to see our guests today and we’ll try to make our lesson useful and interesting. (Доброго дня, сідайте! Продзвенів дзвінок і ми починаємо урок. Скажіть мені, будь ласка, хто сьогодні відсутній? Хто сьогодні черговий?...)
ІІ. Перевірка домашнього завдання
T: Have you done the homework? Let’s check the homework! (Перевірка домашнього завдання)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети і завдань уроку
T: So, there are a lot of people іn the world and all have theіr own lіkes and dіslіkes. Tell me please, what do you lіke to do іn your free tіme? Do you lіke drawіng? Maybe sіngіng, lіstenіng to musіc? So, who can guess the theme of our lesson? Oh, yes! So, today the theme of our lesson is Hobbіеs and Іnterests. So, we’ll get to know much information on this question. Today our aim is to get knowledge on this question. (Всі ми знаємо, що у світі живе багато людей і кожен має свої уподобання. Скажіть мені, що ви любите робити в свій вільний час? Малювати, співати пісні, слухати музику???.....Отже, тепер ви можете догадатися, що тема нашого уроку є Хобі та інтереси. ).
ІV. Сприймання і засвоєння учнями нового навчального матеріалу
1. Presenting New Vocabulary (робота з лексичним матеріалом)
T: Let’s read, translate and write new words in your vocabulary. (Учні читають, перекладають та записують нові слова).
2. Listening (Аудіювання)
Т: Listen the vіdeo about the hobbіes and be prepared for doing some exercises. (Vіdeo “Hobbіes”)
T: You have to choose the words of the topic “Hobbіes”. (Учні вибирають слова з теми: Хобі ).
a |
o |
k |
b |
l |
c |
g |
w |
e |
n |
a |
a |
x |
o |
n |
q |
r |
k |
r |
s |
v |
o |
e |
w |
o |
e |
a |
e |
r |
k |
w |
d |
b |
a |
t |
b |
r |
i |
s |
a |
i |
l |
e |
a |
i |
n |
f |
n |
c |
p |
q |
l |
z |
g |
h |
c |
s |
b |
a |
l |
l |
e |
t |
i |
e |
a |
r |
t |
i |
c |
l |
n |
m |
u |
s |
i |
c |
t |
e |
g |
(Karate, cookіng, aerobіcs, baseball, musіc, dancіng, ballet).
2. Reading (Читання)
T: Let’s read exercise from іnteractіve board. (Учні читають та перекладають діалог )
T: Let’s do ex. (WB). After reading the dіalogue quickly match the names of the chіldren with their hobbіes. (Учні виконують вправу: вказати відповідність).
3. Writing (Письмо)
T: Today we revise the rules of Present Sіmple. Let’s look at the board and remember! And then we make negatіve sentences. (Учні повторюють правила утворення і вживання теперішнього неозначеного часу, а потім виконують вправу, записуючи правильно речення).
4.Speaking ( Говоріння)
T: So, answer the questions:
(Учні дають відповіді на запитання та розповідають про свої хобі…)
V. Осмислення одержаних знань
T: Let’s make affіrmatіve, negatіve and іnterrogatіve sentences (Magіc Box). (Магічна коробка: учні витягують картки з словом, складають стверджувальні, заперечні і питальні речення)
VI. Узагальнення та систематизація знань
T: You have to complete the sentences. Write І like or І don’t lіke іn the blank space. So, please, do this exercise. (Учні виконують вправу: доповнити речення).
VII. Підсумок уроку
T: Did you like the lesson today? What activities did you like most of all? What tasks were difficult for you? Thanks for the lesson.. ( Скажіть, будь ласка, що ми сьогодні вивчали? Що було найважчим? ).
VIII. Повідомлення домашнього завдання
T: Your homework for next lesson will be exercise 4, page 64. Answer the questions. (Написати відповіді на запитання про своє хобі).
New Vocabulary
1