"Техніка засобів художньої виразності при виконанні вокальних творів".Що таке спів. Що можна передати за допомогою співу. Які існують засоби музичної виразності. Як використовувати їх у піснях.Які емоції можна передати через пісню. Які прийоми використовуємо.
Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школа естетичного виховання) Лубенська музична школа
Відкритий урок
На тему: «Техніка засобів художньої виразності при виконанні вокальних творів»
Підготувала та провела
викладач сольного співу
Тимощук І.І.
2019 р.
Відкритий урок з учнем 4 класу Гойдою Дмитром.
Тема : «Техніка засобів художньої виразності при виконанні вокальних творів»
Мета : Надати учню поняття, що таке спів; правильне застосування співацького дихання при виконанні творів як у повільному так і в швидкому темпах; розвиток вокальної техніки формування звука, дикція, артикуляція; володіти технічними прийомами звуковедення legato, staccato, non legato; розвивати самостійність при розучуванні та виконанні пісень; розвивати уміння передавати зміну емоційних станів у піснях; розвивати художнє бачення твору.
Хід уроку
Розвиток вокальної техніки є необхідним, бо відрізняє виконання складних творчих задач. До вокальної техніки перш за все відносять: формування звука, володіння співацьким диханням, артикуляція та дикція.
Ф. Абт № 1
І. Вілінська № 17
О. Пономарьов «Кохати» ( відомості про автора та його творчість, стиль твору, характер звука, дикція, артикуляція як засіб художньої виразності).
Вся пісня потребує чіткої дикції та вільної, легкої подачі звука.
Слова А. Бінцарьовської, музика С. Родько. «Весняна пісня»
Застосовується м'яка атака звука, плавне звуковедення штрихом legato. Постійний самоконтроль.
Висновок : Кожен учень повинен володіти не тільки гарною технікою голосу. З такою самою майстерністю повинен навчитися володіти і своїм тілом і рухами. Все виконання повинно бути гармонійним. А все це досягається за допомогою техніки засобів художньої виразності, різних вокальних прийомів та самоконтролю.