Відкритий Урок на тему "Техніка засобів художньої виразності при виконанні вокальних творів"

Про матеріал

"Техніка засобів художньої виразності при виконанні вокальних творів".Що таке спів. Що можна передати за допомогою співу. Які існують засоби музичної виразності. Як використовувати їх у піснях.Які емоції можна передати через пісню. Які прийоми використовуємо.

Перегляд файлу

Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школа естетичного виховання) Лубенська музична школа

 

 

 

 

 

Відкритий урок

На тему:  «Техніка засобів художньої виразності при виконанні вокальних творів»

 

 

 

Підготувала та провела

викладач сольного співу

Тимощук І.І.

 

 

 

 

 

2019 р.

 

Відкритий урок з учнем 4 класу Гойдою Дмитром.

Тема : «Техніка засобів художньої виразності при виконанні  вокальних творів»

Мета : Надати учню поняття, що таке спів;  правильне застосування співацького дихання при виконанні творів як у повільному так і в швидкому темпах; розвиток вокальної техніки формування звука, дикція, артикуляція; володіти технічними прийомами звуковедення legato, staccato, non legato; розвивати самостійність при розучуванні та виконанні пісень; розвивати уміння передавати зміну емоційних станів у піснях; розвивати художнє бачення твору.

Хід уроку

  1. Спів -  це вираження емоцій. Управляти співочим процесом найлегше за допомогою емоцій. Спів, як одна з форм мистецтва, служить для виразу художніми засобами змісту, для передачі почуттів, настрою. Вокал служить технічною базою співу, як інструмент служить музиканту.

Розвиток вокальної техніки є необхідним, бо відрізняє виконання складних творчих задач. До вокальної техніки перш за все відносять: формування звука, володіння співацьким диханням, артикуляція та дикція.

 

  1. Розспівки.
  • Налаштування співацького дихання, позиції, звільнення гортані.
  • Активізація діафрагми, єдина манера формування голосних.
  • Точність інтонування при штрихах legato, staccato.
  • Звільнення щелепи, чітка дикція.

 

  1. Спів вокалізів.

Ф. Абт № 1

І. Вілінська № 17

 

  1. Робота на творами.

О. Пономарьов «Кохати» ( відомості про автора та його творчість, стиль твору, характер звука, дикція, артикуляція як засіб художньої виразності).

Вся пісня потребує чіткої дикції та вільної, легкої подачі звука.

Слова  А. Бінцарьовської, музика С. Родько. «Весняна пісня»

Застосовується м'яка атака звука, плавне звуковедення штрихом legato. Постійний самоконтроль.

 

Висновок :  Кожен учень повинен володіти не тільки гарною технікою голосу. З такою самою майстерністю повинен навчитися володіти і своїм тілом і рухами. Все виконання повинно бути гармонійним. А все це досягається за допомогою техніки засобів художньої виразності, різних вокальних прийомів та самоконтролю.

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку