Відкритий урок у 6 класі з теми "Множення і ділення звичайних дробів"

Про матеріал
Урок на закріплення набутих знань учнями з теми «Множення і ділення звичайних дробів», уміння застосовувати математичні знання до вирішення нестандартних практичних завдань
Перегляд файлу

Відкритий урок з математики 6 клас НУШ

з теми

 «Множення і ділення звичайних дробів»

Мета:

навчальна: закріплення набутих знань учнів з теми «Множення і ділення звичайних дробів», уміння застосовувати математичні знання до вирішення нестандартних практичних завдань;

розвивальна: розвивати обчислювальні навички, навички самостійності, логічного мислення, самоконтролю, розвивати пізнавальну активність;

виховна: підвищення пізнавального інтересу до предмету.

Тип уроку: застосування знань та умінь

Форми роботи: фронтальна, робота в парах,  індивідуальна.

Обладнання: комп’ютери, роздавальні матеріали, проектор.

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Доброго дня, діти! На сьогоднішньому уроці в нас буде діяти 5 правил:

  1. Правило «підведеної» руки
  2. Співпраця в парі
  3. Уміння слухати
  4. Працювати творчо
  5. Бути активним

Зверніть увагу, у вас на партах картки самоконтролю. Кожний етап уроку ви можете бачити та оцінити свою діяльність: 2 бали в картку самоконтролю, якщо все вірно і 1 бал, якщо є помилки.

Форма роботи

Оцінка

  1. Домашня робота

 

  1. Робота біля дошки

 

  1. Активність на уроці

 

  1. Індивідуальна робота

 

  1. Робота в парі

 

  1. Розв'язування вправ і задач

 

Всього:

 

 

2. Перевірка домашнього завдання

 

1).Отже, перед тим, як ми з вами розпочнем із виконання вправ, пропоную перевірити домашнє завдання( діти коментують вправи виконані вдома, після коментарів вчитель відкриває дошку з записаними заздалегідь відповідями)…

2).  А для того, щоб перевірити на скільки ви засвоїли теоретичний матеріал із попередніх уроків- пограємо у «Світлофор», я вам зачитую твердження, якщо воно вірне, то піднімаєте зелену картку, якщо не вірне-червону, якщо ви вагаєтесь, або не впевнені –жовту.

Гра «Світлофор»

  • Щоб помножити дріб на дріб, треба спочатку знайти їх спільний знаменник (ні)
  • Щоб помножити дріб на натуральне число , треба його чисельник помножити на це число (так)
  • Щоб поділити дріб на дріб, треба чисельник поділити із чисельником, а знаменник поділити із знаменником (ні)
  • Щоб число поділити на дріб, треба число так і залишити, і помножити на дріб обернений даному (так)

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Як ви думаєте, про що чи про кого ми будемо говорити сьогодні на уроці, що є найактуальнішою темою сьогодення в наш час?. А на це питання ми отримаємо відповідь, коли виконаємо 1 завдання.

На дошці ви бачите біленьки аркуші паперу, із зворотної сторони на кожному з них написані літери, ви виходите до дошки , розв’язуваєте запропоновані приклади і після розв’язку перевертаєте аркуш із тією відповіддю, яку отримали при розв’язуванні. Розв’язуємо приклади до тих пір, доки ми не зрозуміємо яке слово приховано.

  1.                 5)
  2.                 6)
  3.                7)
  4.   

У() К)Р(4)А(1)Ї(1Н(6)А()

Так, звичайно ми будемо говорити сьогодні про нашу найчарівнішу, найпрекраснішу неньку Україну її традиції та народні символи, а ви мені в цьому допоможете.

 

ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ЕПІГРАФУ  УРОКУ

Сьогодні ми з вами поринемо у дивовижний світ прикладів, рівнянь і задач, які тісно пов’яжемо із українськими народними символами. Метою нашого сьогоднішнього уроку є удосконалити ваші вміння виконувати дії множення і ділення звичайних дробів. Отож розпочинаємо!!

    V . АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Діти, дайте мені відповідь на такі запитання:

  1.    Що таке дріб?
  2.    Які види дробів ви знаєте?
  3.    Як помножити два звичайні дроби?
  4.    Правило ділення двох звичайних дробів?

 

VІ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК

1) Давайте поговоримо зараз про те, яка наша країна дивовижна.

Розв’язавши рівняння вам відкриється перший із символів нашої країни

1)       2)х      3) 4х=

Відкривається символ

(кажуть «Хто вміє віночок вити- той вміє життя любити»

вінок-символ молодості, життєвої сили. В Україні вінки мали сонячну символіку. Дівчина у вінку асоціювалась із сонцем, що сходить. Також це символ слави, перемоги, успіху, могутності) Книгосвіт: про книги, події, бібліотеки: Український вінок —прикраса чи  сильний оберіг

 

2) Молодці, ви дуже гарно впоралися із розв’язуванням рівнянь.

А зараз для того щоб відкрити один із символів нашої країни, вам необхідно розв’язати наступну задачу:

 До лікувального чаю входять: частина м’яти, частин валеріани і частина хмелю. Скільки грамів кожної трави потрібно взяти для приготування 200 г такого чаю?

 

Дуже добре ви розв’язали дану задачу і вам відкривається наступний символ України це-….. як вигадаєте яка рослина є символом нашої країни? Одна із рослин яка символізує нашу країну -це калина. Калина -це символ України. Червоні плоди калини стали символами мужності людей, які віддали своє життя і кров за рідний край!

Калина- символ України». Патріотичне виховання дошкільнят | Конспект.  Дошкілля

Фізкультхвилинка

Уявіть, що у вас довгий ніс, мов у Буратіно. Давайте уявно вмочим його в чорнило і спробуємо намалювати: пряму, квадрат, коло, трикутник(лунає музика).

 

3) А тепер для того щоб вікрити наш наступний символ давайте розв’яжемо ще одну задачу:

 На птахофермі вирощують курчат, качок та індичок. Качки становлять 0,9 усіх птахів, а кількість індичок - кількості качок. Скільки всього птахів на фермі, якщо індичок – 48?

 

Дуже гарно ви впоралися із задачею, тому вам відкривається наступний символ нашої країни – лелека. Лелека – це символ любові до батька-матері,  котрі благословили вас на світ , а тому це-й символ сімейного благополуччя, любові до рідної землі, Батьківщини. Лелека як символ у різних народів світу, цікаві факти про лелеку

4)Зараз пропоную вам попрацювати в парах та розгадати декілька ребусів – відповіді до ребусів і будуть нашими символами.

C:\Users\Useru\Pictures\Державні і народні символи України\Рушник.pngрушник

C:\Users\Useru\Pictures\Державні і народні символи України\Вишиванка.pngвишиванка

соняшник

Дійсно , ви молодці, і знову ви дуже гарно впорались із запропонованим завданням.

Рушник – це  духовний символ українського народу, рідного краю, батьківської оселі, тепла материнських рук.

Вишиванка- це – символ здоров'я і краси, щасливої долі і родинної пам'яті, любові і вірності. Вишиванка – ще й оберіг людини від усього лихого.

Соняшник - символ Сонця, праці й достатку, сили і добробуту.

Додаткові завдання : впр.420

VІІ.   ПІДСУМОК УРОКУ.   РЕФЛЕКСІЯ

Кожен з вас оцінював себе за допомогою карток самооцінювання, що лежать у вас на парті, оцініть свою діяльність за допомогою неї та намалюйте на картці один із смайликів, запропонованих на дошці в залежності із тим, з яким настроєм у вас пройшов сьогоднішній урок.

VІІ. Підсумок уроку. Сьогодні на уроці я дізнався

На уроці мені сподобалось…

                   Найважчим для мене було

                  Що нового ви дізналися

              про народні символи України?

 

 Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами,

 не стали багатшими.

  Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим.

 Ця істина – проста, але зміст її – глибокий. »

VІІІ. Домашнє завдання

Підготуватись до написання контрольної роботи, повторити основні правила та формули.

Виконати завдання на картках

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку