Відкритий урок "Відношення і пропорція""

Про матеріал
Урок-казка з теми "Відношення і пропорції" в 6 класі. Урок узагальнення знань з теми, що містить різноманітні вправи.
Перегляд файлу

ТЕМА: Відношення і пропорції.

МЕТА: систематизувати знання учнів про пропорцію, відсотки, пряму та

             обернену пропорційність; формувати навички застосування понять

              до розв’язування вправ; розвивати логічне мислення.

Обладнання: картки із завданнями.

                                ХІД УРОКУ:

  1. Організаційний момент.

Клас об’єднується в три команди, можна по рядам.

Учитель починає розповідь: “ В деякому царстві , в деякому государстві жив був Іван-царевич. І було у нього три сестри. Батько й мати у них померли. Віддав Іван-царевич своїх сестер заміж за царів мідного, срібного та золотого царств. Прожив рік без сестер зробилось йому сумно. Вирішив він поїхати провідати своїх сестер та й відправився в дорогу, По дорозі зустрів Олену Прекрасну. Вони полюбили одне одного, але злий Кощій Безсмертний викрав Олену.

Іван-царевич взяв своїх воїнів та й поїхав визволяти свою кохану. Вийшли вони до річки, а там величезний камінь закрив дорогу на міст. На камені написані завдання (для кожної команди).

1. 

2. 

3.  

Потрібно обчислити значення кожного відношення. Якщо обчислення виконати вірно, камінь повернеться і звільнить дорогу”.

До дошки виходять по одному учневі з кожної команди розв’язують вправи.

Подолання першої перепони приносить кожній з команд очки, учні на місцях розв’язують завдання також, в разі необхідності допомагають.

Учитель продовжує: “Довго їхали вони по дорозі, поки не підїхали до хатинки Баби-Яги, яка не дуже добре ставилась до Кощія і погодилась допомогти Івану, але тільки в тому випадку, якщо його воїни розв’яжуть три рівняння написані на стінах хатинки.

  1. 3,5:0,4=у:
  2. х:=1,5:
  3. х:9,6=

    Підраховують кількість набраних балів кожною з команд.

“На прощання Баба-Яга розповіла Івану-царевичу як потрібно відкрити замок або  закрити міцно, необхідно в слух сказати відповіді завдань.

Чорний ворон підслухав розмову і розповів Кощію. Підстеріг Івана та його воїнів, схватив їх і кинув в глибоке підземелля. Замкнув на три замки.”

До дошки ідуть  три учні з кожної команди та розв’язують задачі.

  1. З 450 кг пелюсток троянд отримали 405г масла. Скільки потрібно

      пелюсток, щоб отримати 540г масла.

  1. Дев’ятиголовий змій-Горинич з’їдає обід за 2 год. За скільки годин цей

     же обід з’їсть шестиголовий змій.

  1. Поділити число 270 у відношенні 3:6.

Підраховуються результати третього іспиту.

“ Іван-царевич промовив відповіді трьох задач , двері підземелля відчинились. І стали воїни перед дверима Кощієвого замку , на яких написано завдання: Довжина замку прямокутної форми на 400м більша від його ширини, причому відношення довжини і ширини дорівнює відношенню  5:3. Яка площа мого замку ?

   Розв’язав Іван-царевич задачу ворота відкрились, звільнили воїни Олену-Прекрасну. Поїхали вони провідати сестер, а потім поїхали додому стали жити поживати, добра наживати.

Підводяться підсумки всієї гри, визначають по кількості набраних очок команду-переможця та  частина учнів отримує оцінки в журнал.

 

docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку