Відкритий урок з англійської мови

Про матеріал
Відкритий урок з англійської мови з теми "Наука і технічний прогрес" у 9-а класі. Мотивує учнів до вивчення іноземних мов
Перегляд файлу

Тема: Technology. Наука і технічний прогрес. Сучасні технології.

Мета:

       навчальна:   формувати предметні компетентності з іноземної мови: лексичну  - відпрацьовувати  вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Наука і технічний прогрес. Сучасні технології» і активізувати їх в мовленні; удосконалювати навички читання учнів; застосовувати отримані знання на практиці (під час монологічного й діалогічного мовлення, та виконанння різноманітних вправ);

фонологічну – закріпити та відпрацювати правильну вимову іншомовних слів з вивченої теми;

граматичну  - повторити та закріпити особливості вживання Modals in the Past (модальних дієслів у минулому часі);

      розвиваюча:   розвивати ключові компетентності учнів:

спілкування іноземними мовами  - розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, монологічне та діалогічне мовлення учнів, уміння працювати самостійно та в парі;

ініціативність та підприємливість – ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної проблеми;

уміння вчитися впродовж життя – уміння учнів самостійно шукати інформацію та складати повідомлення з заданої теми у висловлюванні іноземною мовою, розвивати мовну здогадку учнів, пам’ять, увагу;

соціальна та громадянська компетентності -  уміння учнів формулювати власну позицію;  співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

Екологічна грамотність і здорове життя - пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, розвивати та підтримувати відповідальне ставлення учнів до власного здоров’я та безпеки.

виховна: виховувати культуру спілкування учнів, інтерес до країни, мова якої вивчається; стимулювати інтерес учнів до саморозвитку та самоосвіти

Наскрізні змістові лінії:

Громадянська відповідальність – розвивати уміння учнів працювати в парах, формування учня як відповідального члена громади;

Здоров’я і безпека – виховання учня як фізично повноцінного члена суспільства, який дотримується здорового способу життя

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок.

Форми роботи: індивідуальна, робота в парах, робота в групах

Технології: інтерактивні, акмеологічні

Методи: інтерактивні - робота в парах, робота в групах, «снігова куля» акмеологічні – створення ситуації успіху, «повір у себе», «почую кожного», «констатація успіху»

Прийоми: складання діалогів, відпрацювання вживання лексичних одиниць, виконання завдань на картках, повідомлення-розповідь

Обладнання уроку: підручник, робочий зошит, картки із завданнями, відео запис, презентації учнів

Очікувані результати:

Учні повинні:

  • уміти вирізняти й розуміти вивчені лексичні одиниці з теми «Технології», вживати їх у монологічному та діалогічному мовленні, під час письма та читання;
  • уміти вести діалог в умовах комунікативної ситуації «Технології у нашому житті», «Переваги та недоліки сучасних технологій»

План уроку:

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності.

ІІ. Цілепокладання.

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Визначення очікуваних результатів.

ІІІ. Цілереалізація.

  1. Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку (робота в парах).
  2. Повторення граматики – повторити та закріпити особливості вживання Modals in the Past (модальних дієслів у минулому часі) – самостійне виконання завдань під контролем та за допомогою вчителя, враховуючи індивідуальні можливості.
  3. Хвилинка відпочинку
  4. Робота з текстом у підручнику.
  5. Виконання вправ у робочому зошиті.
  6. Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи (презентація проектів «Найважливіші технології у нашому житті»)

ІV. Рефлексивно-оцінюючий

1. Підведення підсумків уроку.

2. Повідомлення домашнього завдання.

3. Рефлексія.

4. Цінування, оцінювання

 

Хід уроку

І.Орієнтація, мотивація навчальної діяльності.

Please, watch a video and tell me, how do you think what the topic of our lesson will be? Подивіться, будь ласка невеличке відео та скажіть, якою, на вашу думку, буде тема нашого сьогоднішнього уроку? (Діти переглядають відео та відповідають).

Today we are going to speak about modern technologies in our life, what impact do they have on us, how often do we use different gadgets and can we imagine our life without different technologies? Отже, сьогодні ми з вами поговоримо про сучасні технології в нашому житті, наскільки вони важливі та як вони впливають на нас, як часто ми їх використовуємо та чи можемо уявити своє життя без різноманітних гаджетів. 

We have learned this theme very well and today we will check our knowledge practically: we will revise all learned words from the topic «Technologies», try to play dialogues, go through our grammatical rules and we will speak about influence of technologies on our life and about the most important invention in our life. Ми вже добре вивчили цю тему, і сьогодні  перевіримо наші знання на практиці: повторимо вивчені лексичні одиниці з  теми «Технології», спробуємо розіграти діалоги «Гаджети в моєму житті», повторимо граматику та поговоримо про те, як технології впливають на нас і який винахід є найважливішим,  на вашу думку .

 And how do you think, why do we need to learn this topic? А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему? (Відповіді учнів).

ІІ. Цілепокладання.

Для того, щоб учні краще засвоїли необхідність вивчення теми «Наука і технічний прогрес. Сучасні технології», їм пропонується скласти асоціативну схему біля дошки «Роль гаджетів у сучасному житті»? (Учні складають схему біля дошки)

 Today we will revise the words from the theme “Science and technological progress. Modern technologies”, do exercises in books and copybooks, make the dialogues and revise our grammar – Modals in the Past, work out our reading skills and we will speak about the role of modern technologies in our life. Отже, сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Наука і технічний прогрес. Сучасні технології», виконаємо вправи в зошиті та в підручнику, складемо діалоги за темою, а також згадаємо граматичний матеріал  - особливості вживання модальних дієслів у минулому часі, відпрацюємо навички читання, а також поговоримо про те, як впливають технології на наше сучасне життя.                                    Everything what we are doing now will help you to guide in this topic better, to know better the vocabulary, because we use it very often in our life, and you always can express your opinion about what are the most important technologies in our life. It will help you to do homework for our next lesson.  Усе це допоможе вам краще орієнтуватися в цій темі, добре володіти лексикою, пов’язаною з технологіями, адже ми дуже часто зустрічаємо її у повсякденному житті; ви завжди зможете висловити власну думку з приводу того, як технології впливають на наше повсякдення, а також допоможе вам правильно виконати домашнє завдання до наступного уроку

ІІІ. Цілереалізація

1.Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних       знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.

  Let’s start our work! You have learned vocabulary from this topic very well and now let’s listen with you a dialogue about modern technologies in our life and you have to count how many types of  gadgets you will hear in the dialogue.   Ми вже добре знаємо лексику з теми «Технології» і зараз давайте прослухаємо діалог про сучасні гаджети у нашому житті, а вам треба порахувати, скільки назв гаджетів ви зустрінете у діалозі. (Учні слухають діалог та рахують назви гаджетів і потім називають, які слова вони почули).

  Потім учитель перевіряє правильність засвоєння лексики  учнями усно та під час виконання завдань біля інтерактивної дошки (учні повторюють лексику, виконуючи завдання на інтерактивній дошці, а потім за допомогою гри – складають усно  речення із запропонованими словами).

 At home, you had to do exercises in workbooks - complete the gadgets in the sentences (Ex 1 p 54) and for high level – you had to make you own dialogues about gadgets in your life and make a video about them. Вдома вам треба було виконати завдання в робочому зошиті (доповнити речення назвами відповідних гаджетів) Впр 1 с 54 (WB), а на високий рівень – виконати творче завдання – самостійно скласти, розіграти та записати на відео діалог з вивченої теми (учні читають доповнені речення з Впр 1 с 54 у робочому зошиті, а на високий рівень інсценують складені вдома діалоги.)

 Very well! You’ve done this task very nice and now I am sure, that you can speak in any situation about technologies in our life! Молодці! Ви чудово впоралися із завданням і тепер я думаю, що ви ще краще орієнтуєтесь у даній темі і зможете завжди поговорити сучасні технології в нашому житті!

2.Повторення граматики – особливості вживання модальних дієслів у минулому часі.  Самостійне виконання завдань під контролем та за допомогою вчителя, враховуючи індивідуальні можливості.

 Children, you know that learning grammatical rules is very important part of any language. Because when we speak without mistakes, our language will become better. Modals in the past is very important rule, and without learning it, you can’t speak English without mistakes. Діти, ви вже знаєте, що вивчення граматики є дуже важливим для того, щоб вірно та без помилок висловлювати свої думки англійською мовою. Адже, коли ми говоримо правильно, наша мова стає ще кращою. Особливості вживання дієслів є дуже важливим граматичним правилом, без знання якого ви не зможете досконало та без помилок володіти мовою.

 And now you have to do tasks in your work-books (Ex 3 p55) - write the correct reply after sentences. Use modals in the past! Moreover, for high level – do exercises on the cards (complete the second sentence so that it means the same as the first. Include the word in brackets). І зараз вам пропонується виконати завдання  в робочому зошиті (Впр 3 с 55) – написати правильну репліку до речення використовуючи при цьому модальні дієслова у минулому часі, а на високий рівень – виконати завдання на картках (доповнити друге речення таким чином, щоб воно мало такий же зміст, як і перше, також використовуючи вивчене правило).

 Учні виконують вправи під контролем та за допомогою вчителя.

 Well done! All of you have done this task very well and I am sure that you won’t have any problems and mistakes with writing or speaking English! Дуже добре! Ви всі чудово впоралися із завданням і  я впевнена, що у майбутньому у вас не виникне жодних проблем і помилок під час усного або писемного мовлення.

  1. Хвилинка відпочинку

We have

done with you so many exercises; have revised our grammar and vocabulary! Now I think it’s time to have a rest! Ми вже з вами так багато попрацювали, зробили безліч вправ, повторили лексику та граматику. І тепер, я думаю, час відпочити (Учні виконують фізичні вправи у супроводі  музичного відео ).

  1. Робота з текстом у підручнику.

Open, please, you textbooks on the page 62 Ex 2. You know that working out reading skills is very important at any stage of learning language. Reading tasks you will have at the exams too. Therefore, as you can see, working out reading skills is a very important aspect!

 Відкрийте, будь ласка, підручники  Впр 2 с.62. Ви знаєте, відпрацювання навичок читання та розуміння прочитаного є дуже важливим на будь-якому етапі оволодіння мовою. Вправи з читання  та виконання різноманітних завдань за текстом також пропонуються і під час складання ЗНО та ДПА з англійської мови. Тому, як бачите відпрацювання навичок читання є також дуже важливим аспектом. (Учні розподіляються на три групи, кожна з яких читає власний текст та виконує завдання до нього(високий рівень) Впр 2 с 62).   

5. Виконання вправ у  робочому зошиті (робота в парах).

Open, please you workbooks on the page 58 Ex 2. You have to describe and compare the photos. In addition, you have to use appropriate words and grammatical rules. You have some minutes to get ready. Відкрийте, будь ласка, свої робочі зошити Впр 2 с 58. Вам необхідно описати  та порівняти запропоновані фото. При цьому вам необхідно правильно вживати вивчену лексику та граматичний матеріал. У вас є декілька хвилин, щоб підготуватися.  (Учням треба описати запропоновані фото, які також з’являться і на екрані.  Для того, щоб виконати це завдання, необхідно правильно вжити вивчені лексичні одиниці та граматичний матеріал.)

6.Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи.

 I know that some of you have made projects for our lesson “The most important invention on my view”. Let’s see, what nice works we have! Я знаю, що на сьогодні деякі з вас підготували проєкти  «Найважливіший винахід на мою думку». Давайте поглянемо, які гарні роботи в нас вийшли!  (Учні виходять до дошки та описують свої проєкти-презентації, висловлюючи свою думку про те, який винахід є найважливішим).

 Great work! And now I think that you always can speak about different technologies in our life in English! Подивіться, діти, які гарні презентації в нас вийшли! Молодці! І тепер я думаю, що ви завжди зможете висловити свою думку із даної теми і зможете чудово орієнтуватися в сучасних технологіях навіть англійською мовою!

 

ІV. Рефлексивно-оцінюючий

  1. Підведення підсумків уроку.

Good job! We have revised and worked out the vocabulary of the theme “Science and technological progress”, revised our grammatical rules, worked in pairs and on your own and now I am sure that you can discuss this topic even with foreigners! Молодці! Ми з вами сьогодні дуже добре попрацювали! Повторили та закріпили вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Наука і технічний прогрес», повторили граматичний матеріал, склали діалоги, попрацювали в парах та самостійно і тепер  я впевнена, що ви зможете самостійно та без помилок спілкуватися на цю тему не тільки один з одним, а й з іноземцями!

2.Повідомлення домашнього завдання.

І. Впр 2 с.52 (WB) –  доповнити речення (середній рівень)

ІІ. Впр 5 с.55 (WB) – скласти речення самостійно (достатній рівень)

ІІІ. Впр 5 с 61 (WB) – написати твір за темою «Підлітки та сучасні технології (високий рівень)

        3.Рефлексія

  And now, look please at the  board and decorate this smartphone with different images – how do you feel about our lesson! Учням пропонується «прикрасити»  зображення смартфону різноманітними смайлами та емодзі – відповідно своїх почуттів щодо уроку

Молодці! І це все, безперечно, вказує на те, що ви дуже добре засвоїли цю тему!

  1. Цінування, оцінювання

You worked very well and now you have next marks!  Ви  всі дуже гарно попрацювали на уроці і отримали наступні оцінки…

(Цінування та оцінювання учнів здійснюється шляхом коментування їхньої роботи протягом уроку).

You did good! Ви молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету

Бердянської міської ради Запорізької області

 

Методичний кабінет

Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з англійської мови

у 9-А класі

з теми «Наука і технічний прогрес»

(«Science and technological progress»)

 

 

 

 

 

           Розробила:

           учитель англійської мови

           ЗОШ І-ІІІ ст. №1

           Мокрицька О.В.,

           ІІ категорія

           Проведено: 22.12.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бердянськ – 2020

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 травня 2021
Переглядів
2273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку