Відкритий урок з англійської мови з теми "Професії"

Про матеріал
Тема уроку: Професії Мета: Навчальна мета: 1.Вивчити та активізувати нові лексичні одиниці теми “Professions”. 2.Практикувати в складанні монологічного та діалогічного висловлювання за структурою. 3.Повторити лексику теми «Сім’я». Розвиваюча мета: 1.Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація. 2.Розвивати мовну і слухову пам’ять. Виховна мета: 1.Виховувати повагу до людей різних професій. 2.Закладати основи професійної спрямованості учнів.
Перегляд файлу

Journalist

Cook

Policeman

Fireman

Librarian

Cosmonaut

Pilot

Builder

Shop-assistant

Teacher

Baker

Doctor

Driver

Farmer

Hospital

Bank

School

Teach children

Help sick people

Look after animals

Take children to school

Make bread

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Професії

Мета:

 

Навчальна мета:

  1. Вивчити та активізувати нові лексичні одиниці теми “Professions”.
  2. Практикувати в складанні монологічного та діалогічного висловлювання за структурою.
  3. Повторити лексику теми «Сім’я».

 

Розвиваюча мета:

  1. Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.
  2. Розвивати мовну і слухову пам’ять.

 

Виховна мета:

  1. Виховувати повагу до людей різних професій.
  2. Закладати основи професійної спрямованості учнів.

 

Міжпредметні зв’язки: Я – у світі

 

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.

 

Обладнання: підручники, текстові завдання, учнівські повідомлення, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках.

 

МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ

 

МЕТОДИ

ФОРМИ

ПРИЙОМИ

1.Інформаційно-

рецептивний

Розповідь-пояснення, бесіда, повідомлення учнів, робота з роздатковим матеріалом,

демонстрація плакатів

Одержання з тексту та ілюстрації підручника нових знань, робота з додатковим матеріалом

2.Репродуктивний

словесні, практичні методи, робота за зразком

подання матеріалу в готовому  вигляді

 

3.Навчально –

дослідницький

самостійна творча робота учнів на здобуття та розширення

знань

здобуття нових знань у процесі самостійної роботи учнів, формування висновків

 


План уроку

- Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1) Привітання. Повідомлення теми уроку.

2) Уведення в іншомовну атмосферу.

2.1. Презентація «Family members».

2.2. Опис малюнку «The Simpsons».

- Основна частина уроку

1) Подання нового лексичного матеріалу. Картки

2) Розвиток навичок монологічного мовлення. What professions do you like more?

3)   Перевірка домашнього завдання. Розповідь «Моя сім’я».

4)     Фізкультхвилинка

5)     Розвиток навиків читання.

6) Розвиток писемного мовлення. Індивідуальна робота

- Заключна частина уроку

1) Підведення підсумків уроку.

2) Домашнє завдання.

Хід уроку

I. Introduction. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

1. Greeting and Aims. Привітання. Повідомлення теми уроку

T: Good morning, children! Glad to see you! How are you today? I hope you are all right and ready for the lesson. Today the topic of our lesson is “professions” and look at the topic of our lesson. What do you think, what we are going to discuss?

2. Warm-up. Уведення в іншомовну атмосферу

2.1. Презентація «Family members».

T: First let’s revise topic “Family” and watch the presentation and name members of the family.

2.2. Опис малюнку «The Simpsons».

T: Look at the poster. What can you see?  We are going to describe Lisa’s family. And your task is to label photos.

 

Brother        sister           mother         father           uncle           aunt       aunt grandfather          grandfather               grandmother       grandmother

 

 

 

 

 

 


Bart is her________

Maggie is her________

Selma is her________

Patty is her ________

Homer is her________

Marge is her________

Herb is her________

Abraham is her________

Mona is her________

Clancy is her________

Jackie is her ________


II. The main part of the lesson. Основна частина уроку

 

1. Уведення нового лексичного матеріалу теми. Картки

T: Look at the pictures, please. Listen, retell new words and then try to translate them. Who can you see in the first picture? – it is a…

2) Розвиток навичок монологічного мовлення.

T: let’s speak. Tell me please, what professions do you like more doctor or cook? What professions do you like more teacher or builder? etc.

3)   Перевірка домашнього завдання

T: Now let’s check your homework. Your homework was to draw your family and to tell about your family members. Who will be the first?

Example: I have got a mother. Her name is olya. I have got a father. His name is Dima. I have not got a brother etc…

4)     Фізкультхвилинка

T: it’s time to relax a little. We are going to watch video and repeat some movements. So stand up, please, and try to repeat everything in the video “Head and shoulders, knees and toes”. I hope you’ll like it.

5)     Розвиток навиків читання

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Teacher: Now we are going to read a text about Professions. Look at it in your worksheets. And find and circle family words.

My family

My name is Veronika. I’m from Kharkov. My family is not big.

My father’s name is Pavel. My father is a driver. He likes to drive a car and swim. My mother’s name is Larissa. She is a teacher. She teaches children. She likes to read books too.

My sister’s name is Dasha. She is a doctor. She likes to help people. She likes to dance too. I have got a grandfather. He is a builder. And I have got a grandmother. She is a cook. She likes to bake cake.

 

2) Reading. Етап читання.

T: Read and do the task.

Underline those sentences which were in the text.

My mother’s name is Larissa.

My sister’s name is Olya.

 I have got a grandfather.

I have got two grandmothers.

She is a cook.

My family is friendly.

 

  1.     Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Teacher: look please task number three. You should complete the sentences.

My name is Veronika. I’m from _________.  My family __________.

My father is __________. He likes to drive a car and swim.

My mother’s name is Larissa. She is ________. She teaches children. She likes to read books too. My sister’s name is Dasha. She is ________.

 I have got a grandfather. He is _______.

And I have got a grandmother. She is ________. She likes to bake cake.

 

6) Розвиток писемного мовлення. Індивідуальна робота

6.1 Let’s play a game! Look at the worksheets, please! You should find ten words in the table and circle them.

Описание: C:\Users\Юлія\Pictures\Professions_5.jpg

6.2 Good work! You have done it! And now you should insert missing vowels.

Описание: C:\Users\Юлія\Pictures\Professions_18.jpgОписание: C:\Users\Юлія\Pictures\Professions_6.jpg

 

III. summery. Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.

Т: What topic did we practise to describe today? What new words have you learned? What task did you like most? Our lesson is coming to the end. I’m pleased with your work at the lesson. Your marks are…

2. Home assignment. Домашнє завдання.

T: Teacher: Open please your diaries and write down homework. Your homework is….

docx
Додано
30 вересня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку