Відкритий урок з читання на тему: « Про Аладдіна і про чарівну лампу» для 2 класу

Про матеріал

Відкритий урок з читання на тему: « Про Аладдіна і про чарівну лампу» для 2 класу

Підготувала

Вчитель 2 класу

КЗ «Добровеличківське НВО»

Чоботар Таміла Юріївна
Перегляд файлу

Урок з читання на тему: « Про Аладдіна і про чарівну лампу» для 2 класу

Підготувала

Вчитель 2 класу

КЗ «Добровеличківське НВО»

Чоботар Таміла Юріївна

Мета: ознайомити учнів з уривками східної казки «Про Аладіна і про

чарівну лампу», вчити читати свідомо, аргументувати свою точку

зору, спілкуватися і співпрацювати в групах;

розвивати вміння встановлювати причино-наслідкові зв’язки,

узагальнювати, доводити: виховувати повагу, позитивні риси

характеру.
Тип уроку : комбінований

Методи і прийоми, форми : «Очікування», «Вузлики», дидактична гра «Телефоніст», асоціативний кущ, «Прогнозування», «Порушена послідовність», «Інтерв’ю», групова форма роботи.
Хід уроку

І. Організація класу

Нумо, діти, підведіться !

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок !

- Сьогодні на уроці нам потрібна взаємодопомога, взаєморозуміння, повага одне до одного. Лише завдяки нашим спільним зусиллям урок пройде швидко і цікаво.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. «Очікування»

- Що ви очікуєте від нашого уроку?

2. «Вузлики» ( робота в групах по визначенню плана уроку ).

3. Повідомлення теми і завдань уроку

- Діти, ми продовжуємо сьогодні вивчення розділу. А як він називається, підкажіть. (« Скарбниця мудрості й краси»)

- Пригадайте, яким твором починається цей розділ ? («Про дурного тигра»)

- Сьогодні ми будемо працювати над східною казкою. Наше з вами завдання – вчитися правильно, свідомо, швидко читати, робити висновки, аналізувати прочитане.

4. Мовна розминка

а) Робота над скоромовкою

5. Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні ми поринемо у світ східної казки.
- Герої чарівних казок мають надзвичайну силу, в цих казках за допомогою чарів відбуваються дивовижні перетворення.

А яку саме чарівну казку ми будемо опрацьовувати ?

Спробуйте прочитати самі (на дошці)

р П о д л А д а і н а і р п о р і в ч а н у а л п у м

б) Передбачення змісту казки «Прогнозування» (робота в групах)

ІІІ. Усвідомлення нового матеріалу.

1. Словникова робота. Читання вголос (про себе) слів із дошки, робота над наголосом. Значення слів у разі потреби пояснює вчитель.

2.Читання казки смисловими блоками сильними учнями.

1) Читання першого смислового блоку казки.

- Стоп ! Позначте межу першої частини казки (до слів «Коли магрібинець прибув…»)

- На вашу думку, чи відправиться чаклун шукати лампу ?

2) Читання другого смислового блоку. (до слів «І магрібинець хутенько зібрався…»)

- Стоп ! Чому чаклун оскаженів ?

3) Читання третього блоку (до слів «Магрібинець повернувся до заїзду…»

- Стоп ! Чому чаклун мало не луснув, коли прийшов до палацу?

4) Читання четвертого блоку(до слів «Царівна Бард…»)

- Стоп ! Яку хитрість задумав злий чарівник ?

5) Читання останнього блоку (самостійно)

- Стоп !

- Чи отримав чаклун лампу ?

- Як йому це вдалося ?

ІV. Міркування над прочитаним

3. Порушена послідовність.

Виправляємо порушену послідовність. Встановіть нумерацію речень із казки.

* І спитав магрібинець в одного городянина. (1)

* Адже царівна Будур нічогісінько не знала про чарівну лампу. (4)

* «Я викопаю яму цьому негідникові і вб’ю його !» (2)

* Він поклався до лідника і попросив зробити йому кілька ламп. (3)

V. Підсумки уроку

Прийом «Інтерв’ю»

1) Призначення дітей на уроці кореспондента і чаклуна.

2) Змальовування уявної ситуації.

- Уявіть, що в країну, де відбувалися описані події, приїхав кореспондент, щоб написати статтю про замкнення лампи. І чаклун йому про це розповідає.

3) Кореспондент бере інтерв’ю у чаклуна.

- Діти, чого навчив вас цей уривок казки ?

Дякую за роботу !

- На вашу думку, що нам вдалося на уроці, а що – ні ?
 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
1255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку