Відкритий урок з німецької мови (як друга) на тему "Хобі"

Про матеріал
Конспект відкритого уроку з німецької мови(як друга мова) для 5 класу на тему "Хобі"
Перегляд файлу

План-конспект  уроку з німецької мови (як друга мова)

Вчитель: Танасійчук О.О.

Клас: 5

Тема:  Мої  захоплення. (Mein Hobby)

Мета:

навчальна: повторити та активізувати ЛО до теми, вчити вживати їх у діалогічному та монологічному мовленні, повторити вивчений граматичний  матеріал (порядок слів в простому  розповідному реченні) та закріпити набуті мовні навички, удосконалювати навички читання;

розвивальна: розвивати вміння розуміти одержану інформацію, уміння виразного читання, пам'ять, логічне мислення; інтерес до вивчення німецької мови;

виховна: виховувати  повагу до співрозмовника, толерантне ставлення один до одного, вміння правильно розпоряджатися своїм вільним часом, почуття прекрасного.

Обладнання:  підручник «Hallo, Freunde!»,  інтерактивна дошка, роздавальний  матеріал, відеоматеріали для аудіювання.

 

Хід уроку.

Організаційний момент    

     Es läutet und die  Stunde beginnt. 

     Wir beginnen unsere Stunde mit einem Gedicht.

L: Ich wűnsche Guten Tag!

       Sch: Wir wűnschen Guten Tag!

       Euch allen groβ und klein.

       Wir wollen fleiβig lernen

       Und gute Freunde sein.

       L: Habt ihr gute Laune?

       Sch: Fein!Fein!Fein!

       L: Habt ihr Kopfschmerzen, oder nein?

       Sch: Nein! Nein! Nein!

       L: Ich bin eure Lehrerin. Ist es fein?

       Sch: Fein!Fein!Fein!

       L: Bin ich bȍse, oder nein?

       Sch: Nein!Nein!Nein!

       L: Seid ihr Faulenze, oder nein?

       Sch: Nein!Nein!Nein!

L: Jetzt prűfe ich, ob ihr Faulenze seid.

- Wer hat  heute Klassendienst? Wer fehlt heute?

-Welche Hausaufgabe hattet ihr fűr heute?

Актуалізація   навчальних  знань учнів       

Also, heute  in der Stunde werden wir:

   -   Wörter zum Thema „Hobby“ wiederholen,

   -   Grammatik  üben,

   -    lesen, schreiben,

   -    deutsche Texte hȍren und erzählen über unseren Interessen .

Фонетична зарядка   

Учні відповідають на запитання вчителя, отримуючи  Lolipop.

Робота над   лексичним    матеріалом

An welchem Thema arbeiten wir? Ja, ganz richtig! Aber was ist das “Das Hobby”? Seht, bitte, auf den Bidschirm und hȍrt mal! (відео «Що таке хобі?»)

  1. Die Ǜbung “Wortwolke” (учні знаходять у хмарці слова, які означають хобі, і називають їх. На самостійне опрацювання дається 2 хв.)(відео-пісня «Was machst du?»
  2. Das Spiel “Wo ist mein Platz?”(учні повинні сказати, чи хобі звучить на англійській, чи на німецькій мові. Вчитель розкладає їх у відповідні коробочки).
  3. Das  Spiel «Pantomime» Einige Kinder zeigen, was sie gern machen und andere erraten, welches Hobby ist das.
  4. Leseverstehen (пісня Wochentage”)( учні читають текст і називать картинки відповідними хобі на нім.мові.)

 

 

 

  1. Hȍrverstehen.(учні слухають текст на нім. мові, затим виконують завдання. На виконання дається 5 хв.)

Z.B.

1.Welches Hobby hat Lukas?                                                      (Tennis)

2. Welches Hobby hat Viktoria?                                                 (Musik hȍren)

3. Welches Hobby hat Julia?                                                       (Schwimmen)

4. Welches Hobby hat Magda?                                                    (Reiten)

5. Welches Hobby hat Oliwia?                                                   (Fotografieren)

6. Welches Hobby hat Agnieszka?                                             (Lesen)

7. Welches Hobby hat Mateush?                                                 (Basketball spielen)

8. Welches Hobby hat Martin?                                                    (Fuβball spielen)

 

6.Sprechen “Was ist dein Hobby” (презентація  «Хобі дітей»)

 Und jetzt erzählt ihr űber eure Hobby!

- Welches Hobby hast du, Vitalina?

-        ….(учні розповідають про свої хобі)

 

7. Письмо  L.: Gestern bekam  ich eine E-Mail. Aber mein Computer ist etwas kaputt, fehlt hier einige Wörter. Schreibt jetzt diese E-Mail in die Hefte und ergänzen die Verben.

 

Hallo, liebe Kinder!

Ich heiße  Maria und ich wohne in Berlin.  Ich lerne in der Schule und erzähle über die  Hobbys  von meinen Freunden:

Ich _______ Tennis gern. Meine Freundin Lisa _______ gern Musik. In der Stunde _________ wir  gern. Meine Freude ______  alle Fußball gern.

Was _____du gern? _____ du gern ins Kino? Ich _______ auch.

Viele Grüße

Maria

machst

hört

spiele

singen

gehst

spielen

 gehe

  •  

  8. Unsere Lehrer haben auch Ihre Hobbys. Zum Beispiel :…(відео «Вчителі про своє хобі»)

Підведення підсумків оцінювання

  L.: Unsere Stunde ist in einigen Minuten zu Ende. Machen wir ganz schnell eine Zusammenfassung!

-  Wie war unsere Stunde?

  L.: Alle Schüler haben heute gut und aktiv gearbeitet.

  L.: Die Hausaufgabe für das nächste Mal ist die Wörter  zum  Thema „Hobby“  wiederholen.

Es lautet.  Die Stunde ist zu Ende. Gebt mir,bitte, eure Tagesbűcher, um die Noten zu bekommen. Auf Wiedersehen!

 


 

 


 

docx
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
2794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку