Відкритий урок з предмета "Спеціальна технологія". Тема: "Кузов автомобіля".

Про матеріал

Відкритий урок з предмета "Спеціальна технологія". Тема: "Кузов автомобіля".

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Державний професійно-технічний навчальний заклад

«Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»

 

 

Професія 7231.2 Слюсар з ремонту автомобілів

http://worlduniquer.ru/avz/images5/kakoytipkuzovaavtomobilyavibrat_DAC84A2F.jpg

ПЛАН УРОКУ

З ПРЕДМЕТА

«СПЕЦІАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ»

 

 

 

 

ВИКЛАДАЧ:  Беліченко Олег Юрійович

ГРУПА: АС-13-17

 

 

 

Вінниця – 2018

Урок № 71

Курс: 1

Група: АС-13-17

Професія: 7231.2 Слюсар з ремонту автомобілів

Предмет: Спеціальна технологія

Тема програми: Будова автомобіля

Тема уроку: Кузов автомобіля

Мета уроку:

- розглянути призначення кузовів, їхню будову та типи;

- визначити роль англійської мови у формуванні професійної компетентності у майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів;

-  розвивати логічне мислення учнів, їх увагу, комунікативні навички;

- виховувати старанність та активність учнів при вивченні нового матеріалу.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форма організації навчальної діяльності: фронтальна (колективна).

Методи і прийоми навчання: пояснювально-ілюстративні, PBL-технологія.

Матеріально-технічне забезпечення:

Засоби ІКТ: ноутбук, проектор, інтерактивна дошка, презентер,

Програмні засоби: електронна презентація (Microsoft PowerPoint), блог викладача, завдання створене у онлайн-сервісі Learning Apps (адреса доступу https://learningapps.org/display?v=ppap1j2xa18), відеоролики.

Підручники та дидактичні матеріали: (Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник. – К.: Либідь, 2013. – 400 с.), робочий зошит, роздатковий матеріал, плакат.


Структура уроку:

 

1. Організаційно-виховний момент.

1.1. Привітання. Вступне слово.

1.2. Перевірка присутності учнів.

 

2.  Актуалізація опорних знань учнів.

Перевірка вивченого матеріалу за допомогою онлайн-сервісу Learning Apps (адреса доступу https://learningapps.org/display?v=ppap1j2xa18)

1. Пристрій, який  перетворює теплоту, що виділяється під час згоряння палива, на механічну роботу руху або «серце» автомобіля? (Двигун)

2. Візок, що складається з рами, переднього й заднього мостів, підвісок та коліс? (Ходова частина автомобіля)

3. «Руки та ноги» автомобіля? (Колеса)

4. «Очі» автомобіля? (Фари)

5. Основа, що  становить базу для розміщення двигуна, кузова, мостів з колесами, підвісок і систем керування? (Шасі)

6. «Хребет» автомобіля? (Рама, ходова частина або шасі)

7. До механізмів керування відносять? (Рульове керування та гальмівна система)

8. Пристрій, що при­значається для зміни напряму руху автомобіля? (Рульове керування)

9. «Мозги» автомобіля? (ЕБК – електронний блок керування)

10. Система, яка призначається для зниження швидкості автомобіля аж до повної зупинки й утримання його на місці? (Гальмівна система)

 


3. Мотивація навчальної діяльності.

 

Перегляд відеоролика «Перетворення автоботів в автомобілі та навпаки».

Пояснення необхідності знань щодо призначення, типів та будови кузова автомобіля.

Навіщо знати слюсарю з ремонту автомобілів кузов автомобіля та типи кузовів автомобілів? (технологія PBL).

 


4. Пояснення нового матеріалу.

Пояснення нового матеріалу з використанням презентації.

  • Учні заповнюють робочий зошит.
  • Демонструється презентація.

 

План уроку:

 

4.1. Призначення кузова автомобіля.

4.2. Типи кузовів автомобіля.

4.3. Будова кузова автомобіля.

 

4.1. Призначення кузова автомобіля.

 

What is the meaning of the wordbody”? (Яке значення має слово «тіло», «корпус», «кузов»?)

 

Кузов автомобіля призначається для розміщення вантажів, во­дія та пасажирів. Кузов вантажних автомобілів складається з кабіни водія й вантажної платформи. Кузов легкових автомобілів – суціль­нометалевий.

 

4.2. Типи кузовів автомобілів.

 

(Таблиця)

 

3. Будова кузова автомобіля

 

Кузов сучасного легкового автомобіля є найбільш важливою частиною транспортного засобу. Залежно від функцій, які виконує кузов, він може виступати в якості несучої системи або бути її окремим елементом.

Більшість легкових автомобілів мають несучий кузов, що сприймає всі навантаження, що діють на автомобіль. Легкові автомобілі підвищеної прохідності – позашляховики обладнуються так званим розвантаженим кузовом, який має пружне з’єднання з рамою. Такий кузов сприймає тільки вагові навантаження пасажирів і вантажу, що перевозиться. Проміжне становище між несучим і розвантаженим кузовами займає повнонесучий кузов, жорстко з’єднаний з рамою автомобіля і підсилює її конструкцію.

Конструкція кузова визначає привабливість, комфорт, безпеку і термін служби автомобіля. Таким чином, кузов більшою мірою визначає основні споживчі якості автомобіля.

Основу кузова становить корпус (інше найменування – каркас кузова), до якого шарнірно прикріплені капот, кришка багажника, двері, передній і задній бампери, декоративні накладні елементи та інше.

Корпус являє собою жорстку зварену конструкцію, що складається з окремих елементів: основи (підлоги), передньої частини (передок), задній частині (зад), лівої і правої боковини, даху (криша).

Схема кузова автомобіля

 

Рис. 2. Кузов автомобіля Audi AG

 

  1. передній лонжерон;
  2. передній щит;
  3. передня стійка;
  4. дах (криша);
  5. задня стійка;
  6. заднє крило;
  7. панель багажника;
  8. середня стійка;
  9. поріг;
  10.   центральний тунель;
  11.   основа;
  12.   бризговики

 

У процесі пояснення призначення, типів та будови кузовів автомобіля учням дається основна термінологія українською та англійською мовою.

 

5. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

  • Перегляд відео «Незвичайні кузова автомобілів».
  • Перевірка знань учнів щодо типів кузовів легкових автомобілів за допомогою схеми-плаката (українською та англійською мовами).
  • Перевірка вивченого матеріалу за допомогою онлайн-сервісу Kahoot!

 

6. Підведення підсумків уроку.

Висновки

  • Отже, ми сьогодні вивчили:
  • Загальну будову кузова автомобіля та їх типи.
  • Основні терміни типів кузовів автомобіля українською та англійською мовою.
  • Відповіли на проблемне запитання.

Виставлення оцінок та їх аргументація.

 

 

 

 

7. Домашнє завдання:

 

7.1. Підручник: Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник. – К.: Либідь, 2013. – 400 с. [§ 7.1 стор. 351-353].

7.2. Учням пропонується виконати в робочому зошиті завдання. Перекладіть  частини загальної  будови автомобіля з української мови на англійську мову та навпаки.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Корх Галина Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
23 грудня 2019
Переглядів
2349
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку