Тема уроку:”Time” and” My day”
Тип уроку: узагальнюючий
Ціль уроку: системазуватизнання у школярів з теми «Whattimeisit?»; узагальнитизнання, вміння, навичкишколярів в усномумовленні, читанніта аудіюванні з данної теми.
Задачі урока
Освітні
• розвитоклексичнихнавичокговоріння
• вдосконаленнянавичокчитання та аудіювання
• активізаціявживаннявивченої лексики з теми
Розвиваючі
•розвитокуваги, уяви, пам’яті
Розвиток комунікативних здібностей шляхом репродуктивных та частковопошуковихметодів
Виховні
• вихованняпочуттявідповідальності перед своїмиоднокласниками
• вихованняетикивзаємовідносин
Здоров'язберігаюча
• фізичнийрозвитокшколярів
Обладнанняурока
• Раздатковийматеріал
• Проектор
• Компьютер
Презентація
Хід урока.
1. Організаційний момент.
T: Goodmorning, pupils. Iamgladtoseeyou.Howareyou?Як ваш настрій сьогодні.Будь ласка покажіть смайлики
Let’ssing a song
Today we’ll repeat how to tell the time in English. The theme of our lesson is “What time is it? and “My day”
2.Фонетична розминка.
– Look at the screen. Repeat after me.
(На екрані проектора вивестиBigBenта текст )
Учні повторюють за вчителем
Verygood.
3. Активізаціяграматичних та лексичнихнавичок.
-Lookatthescreen..
(На екрані проектора показан годинник).
-Lookattheclocks. Let’s remember how to speak about the time.
Listen to me, repeat and remember, please.
It’s 1o’clock /It’s 2o’clock ………
-Goodjobfriends,nowwemustdosomeexercises “DailyRoutines”(зараз ми перевіремо як ви запам’ятали слова з теми” Мій день”
(Раздаються картки)
Учнівиконуютьзавдання на картках(виконують завдання по группах.Один з учнів у группі зачитує правильні відповіді,інші перевіряють і так кожна группа)
4. ФизкультхвилинкаДітивіконуютьрозминку .Музичнийсупровід на екрані
5. Активізаціяграматичних та лексичнихнавичок.
- Now match the sentences and the time.
(Вчительпоказуєгодинник іроздає листочки для самостійноїроботи.)
Учнямпотрібнонаписати час якийзображен на годинниках.Учніобмінюються листочками і перевіряютьза допомогоювчителя
- Say, what time is it.
Правильні відповіді показані на екрані
6. Розвиток навичок аудіювання
- Let’s watch the film. Than answer my question. What time is it?
Listencarefully.
Діти дивляться фільм та відповідають на питання (відповідають за допомогою цеглинок)
a-жовта b-зелена c-червона
7.Розвиток навичок діалогічного мовлення
- Now, act the dialogues.
-Are you ready?
Tom: Hello, Bill!
Bill: Hi, Tom !
Tom: What time is it?
Bill: It’s ten o’clock.
Tom: Thank you, Bill.
(Учні розігрують свої діалоги)
8. Підведення ітогів уроку.Рефлексія
Ось і підійшов до кінця наш урок. Давайте оцінемо як ми з вами сьогодні попрацювали,що нам вдалося зробити краще, а над чим щепотрібно попрацювати? Яке завдання вам сподобалося більш за все? Поміркуйте будь ласка.
Зараз я вам хочу запропонувати оцінити наш урок ось так
Якщо вам урок сподобався ,настрій залишився гарний-повісте на ялинку snowmans
Якщо було цікаво але якісь вправи були не дуже зрозумілі то прикрасьте ялинку santaclaus
Якщо урок не сподобався і ваш настрій погіршився повісте angels
– Our lesson is over.
– Good bye, boys and girls! Be happy!