Відкритий урок з теми"My day" and "Time"

Про матеріал
Розробка відкритого уроку з англійської мови на тему"My day","Time" у 3 класі
Перегляд файлу

Тема уроку:”Time” and” My day”

Тип уроку: узагальнюючий

Ціль уроку: системазуватизнання у школярів з теми «Whattimeisit?»; узагальнитизнання, вміння, навичкишколярів в усномумовленні, читанніта  аудіюванні з  данної теми.

Задачі урока

Освітні

• розвитоклексичнихнавичокговоріння

• вдосконаленнянавичокчитання та аудіювання

• активізаціявживаннявивченої лексики з теми

Розвиваючі

•розвитокуваги, уяви, пам’яті

Розвиток комунікативних здібностей шляхом репродуктивных та частковопошуковихметодів

Виховні

• вихованняпочуттявідповідальності перед своїмиоднокласниками

• вихованняетикивзаємовідносин

Здоров'язберігаюча

• фізичнийрозвитокшколярів

Обладнанняурока

• Раздатковийматеріал

• Проектор

• Компьютер

Презентація

Хід урока.

1. Організаційний момент.

T: Goodmorning, pupils. Iamgladtoseeyou.Howareyou?Як ваш настрій сьогодні.Будь ласка покажіть смайлики

Let’ssing a song

Today we’ll repeat how to tell the time in English. The theme of our lesson is “What time is it? and “My day”

2.Фонетична розминка.

– Look at the screen.  Repeat after me.

(На екрані проектора вивестиBigBenта текст )

Урок + презентация по английскому языку для 4 класса на тему «What time is  it now?»

 

Учні повторюють за вчителем

Verygood.

3. Активізаціяграматичних та лексичнихнавичок.

-Lookatthescreen..

(На екрані проектора показан годинник).

Идеи на тему «Англійська» (100+) в 2020 г | изучение английского, изучать  английский, английская грамматика

-Lookattheclocks. Let’s remember how to speak about the time.

Listen to me, repeat and remember, please.

It’s 1o’clock /It’s 2o’clock ………

-Goodjobfriends,nowwemustdosomeexercises “DailyRoutines”(зараз ми перевіремо як ви запам’ятали слова з теми” Мій день”

(Раздаються картки)

Учнівиконуютьзавдання на картках(виконують завдання по группах.Один з учнів у группі зачитує правильні відповіді,інші перевіряють і так кожна группа)

4. ФизкультхвилинкаДітивіконуютьрозминку .Музичнийсупровід на екрані

5. Активізаціяграматичних та лексичнихнавичок.

- Now match the sentences and the time.

(Вчительпоказуєгодинник  іроздає листочки для самостійноїроботи.)

E:\1д\hello_html_m1080c3f2.jpg

Учнямпотрібнонаписати час якийзображен на годинниках.Учніобмінюються листочками і перевіряютьза допомогоювчителя

- Say, what time is it.

Правильні відповіді показані на екрані

https://urok.1sept.ru/articles/659351/presentation/13.jpg

6. Розвиток навичок аудіювання

- Let’s watch the film. Than answer my question. What time is it?

Listencarefully.

Діти дивляться фільм та відповідають на питання (відповідають за допомогою цеглинок)

a-жовта b-зелена c-червона

7.Розвиток навичок діалогічного мовлення

- Now, act the dialogues.

-Are you ready?

 

Tom: Hello, Bill!

Bill: Hi, Tom !

Tom: What time is it?

Bill: It’s ten o’clock.

Tom: Thank you, Bill.

(Учні розігрують свої діалоги)

 

8. Підведення ітогів уроку.Рефлексія

Ось і підійшов до кінця наш урок. Давайте оцінемо як ми з вами сьогодні попрацювали,що нам вдалося зробити краще, а над чим щепотрібно попрацювати? Яке завдання вам сподобалося більш за все? Поміркуйте будь ласка.

Зараз я вам хочу запропонувати оцінити наш урок ось так

Якщо вам урок сподобався ,настрій залишився гарний-повісте на ялинку snowmans

Якщо було цікаво але якісь вправи були не дуже зрозумілі то прикрасьте ялинку santaclaus

Якщо урок не сподобався і ваш настрій погіршився повісте angels

– Our lesson is over.

– Good bye, boys and girls! Be happy!

 

docx
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
2041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку