1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Відкритий урок з української мови

Про матеріал
Все складне - це скупчення простого. Якщо склдані речі правильно "розкласти", то 85%учнів не матимуть проблем із засвоєнням. Якщо до цього підійти креативно, то 99%успіх уроку - гарантовано!.
Перегляд файлу

Тема: Повторення і узагальнення вивченого.
 

Мета: закріпити знання про іменник, прикметник, дієслово як частини мови; узагальнити уміння будувати речення за малюнками, складати речення заданого типу, встановлювати зв'язок між словами у реченні з допомогою запитання, визначати головні члени речення, робити звукобуквений аналіз слів; розвивати уміння знаходити іменники, визначати їх рід число; продовжувати вчити відмінювати іменники за відмінками; розвивати увагу, мислення, мовлення, уяву; виховувати любов до природи, бажання дбати про неї та примножувати її багатства.

Обладнання: зошити та підручники з української мови, лінійки, олівці, ручки, конверти зі завданнями, мікрофон, аркуші А4, малюнки,  комп’ютер, проектор, значки.

Хід уроку

І.  Організаційний  момент:

1. Привітання

2.Перевірка наявності необхідного на урок:

перераховую.

ІІ. Оголошення теми уроку:

  • Тема нашого уроку: «Повторення та узагальнення вивченого». Сьогодні на уроці ми вирушимо у подорож «Країною Мовоньки» за скарбами. На нашому шляху буде безліч перепон і завдань, які в ході уроку нам треба буде вирішити та розв’язати, щоб дійти до самого кінця та отримати нагороду. Тож на уроці нам знадобляться всі ті знання, які ви отримували на попередніх уроках.

ІІІ. Актуалізація опорних знань:

  • Для того, щоб наша подорож принесла нам задоволення і всі перешкоди ми проходили швидко і без ускладнень, перейдімо до повторення.
    Гра «Знак питання»

У кожного на парті є аркуш зі знаком питання, учні по черзі читають свої питання, дають на них відповіді (звуки, букви).
Гра «Мікрофон»
- учитель по черзі ставить питання учасникам студії, а ті відповідають на них
(- Що таке іменник?
- Наведіть приклади.
- Що таке прикметник?
- Наведіть приклади.
Що таке дієслово?
- Наведіть приклади.)
Гра «Асоціативний кущ»
- Збираємо дані про іменник.
( працюють колективно, записують на аркушах все, що знають про іменник, по черзі йдуть, кріплять на дошку записи, оголошуючи їх).

ІV. Робота над темою уроку:

  1. Каліграфічна хвилинка:
    за зразком учителя учні прописують намічені рядочки.
  2.  Узагальнення і систематизація знань:
  • Ось Країна Мовоньки гостинно відкриває перед нами свої двері. Вана радісно впускає вас через браму, але, що це? На шляху у нас дорожній знак. Що він нам говорить?
    Але мудрі правителі Країни Мовоньки нам розповіли секрет, щоб цей знак нас пропустив, нам необхідно виконати перше завдання.  Складання речень за малюнками
    (до першого – розповідне, до другого – питальне, до третього – спонукальне; запис речень на дошці та у зошитах, визначення головних слів у реченнях).
    - Погляньте, нам відкрили шлях далі. Яка ж чудова Країна Мовоньки, що ви тут бачите, діти? (хаотичні відповіді). Але на нашому шляху нові перепони – чарівне дерево не хоче пропускати чужинців далі, але якщо ви виконаєте те завдання, що воно нам підготувало, то нам дозволять рухатись далі.

Робота над деформованими реченнями

(правильне розміщення слів у реченнях, виставлення розділових знаків у реченнях)

  • І знову рухаймось краєвидами цієї дивної країни. Опишіть свої відчуття декількома словами, діти (хаотичні відповіді). На нашому шляху наступна неприємність. Бурхлива річенька не дозволяє нам продовжувати рух. Пропонує виконати завдання, лише тоді зможемо продовжити шлях. Впораємось?

 Списування речення з дошки, визначення та підкреслення головних слів у реченні, встановлення зв’язку між словами у речення з допомогою запитань, звукобуквений аналіз підмета та присудка.

  • Що ж, скоро ми завершимо наш шлях. Скажіть, навіщо ми нею подорожуємо? Яка в  нас мета? Наступне завдання для нас від їжачків, що загородили нам шлях.

 Списування іменників (до картинок) – визначення числа та роду іменника.

  • Певно, нам доведеться виконати ще одне завдання. Бо інакше, охоронці не пропустять нас до скарбу.

Відмінювання іменників за відмінками.

(Учні з місця кометують, вчитель записує на дошці, учні пишуть у зошитах - Річка, дерево).

  • Ось наша подорож і скінчилась. Ви дістались до головного скарбу. Скажіть, до чого ж ми сьогодні прагнули цілий урок? Заради чого пройшли такий нелегкий шлях? А в нагороду вам за вашу мужність, за те, що ви не здавались, а рухались далі, вирішуючи найскладніші завдання, жителі Країни Мовоньки підготували для вас значки, тепер ви можете кожного разу, як тільки захочете, приходити до них у гості.
    V. Підсумок уроку:
  1. Домашнє завдання:
    провідмінювати слова за відмінками (телефон, лялька).
    2. Метод «Прес».
    3. Оцінювання роботи учнів на уроці:
    словесне оцінювання, виставлення оцінок без їх оголошення.

1

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку