Відкритий урок з ЯПС з теми "Сонце як невичерпне джерело енергії"

Про матеріал
Продовжити знайомство з поняттям "енергія";познайомити з одним з невичерпних джерел енергії-сонцем,значенням сонця в житті людей і тварин;збагачувати словниковий запас,розвивати зв'язне мовлення,пам'ять,вміння переказувати,виховувати увагу,вміння самостійно робити висновки
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ

«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80»

ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

Презентаційний урок

 з «Людини і світ»

з теми:

«Сонце як невичерпне джерело енергії»

 

 

 

 

 

 

 

підготувала і провела

вчитель 3 – В класу

Гуляйло Г.М.

 

 

 

 

 

 

2018 -2019 н.р.

Мета: продовжити знайомство з поняттям «енергія»;познайомити з одним з невичерпних джерел енергії – сонцем;збагачувати словниковий запас,розвивати зв’язне мовлення, пам’ять; вміння переказувати;виховувати увагу.

Обладнання: телевізор, ноутбук, предметні малюнки, глобус, карта

Хід уроку

I.Оргхвилина

Пісня «Про Центаврика» з танцювальними рухами

Вчитель. Отримали невеликий заряд енергії?

II.Актуалізація опорних знань про енергію

- Що таке енергія?

- Які знаєте види енергії?

- Що таке джерела енергії?

- На які групи поділяють джерела енергії?

III.Мотивація навчальної діяльності

- Наш Центаврик прилетів з новим листом для нас. Давайте послухаємо і прочитаємо його.

Читання вірша і виконання завдання 1 у підручнику.

IV.Повідомлення теми,мети уроку

-Сьогодні ми розширимо наші знання про Сонце як невичерпне джерело енергії.

V.Робота по темі

1.Завдання 2 «Закінчи речення»

- Читання утвореного тексту

2. Завдання 3 Читання і відтворення з пам’яті правила Мудрої Сови про джерела енергії

- Читання за диктором, повторення з пам’яті правила 2-3 учнями.

3.Робота з тлумачним словничком

- Читання учнями слів і словосполучень, відтворення з пам’яті.

4.Вправа «Повітряні кульки»

- Слова читають усі діти.

- Які слова запам’ятали?

5.Читання довідки від бортового комп’ютера Адаптера

- Переказ довідки після повторного читання.

6.Виконання завдання Питайлика

- Указати основне джерело енергії для Землі

7. Вправа «Фотоапарат»

8. Робота з малюнками у підручнику

- Відновлення хронологічноо порядку серед малюнків.

9. Виконання завдання 9 у підручнику

- Що таке екватор? Показ екватора на глобусі.

Записи міркувань учнів щодо того,чому на екваторі кількість сонячної енергії найбільша,а біля полюсів – найменша.

10. Вправа «Зоряні перегони»

- Виконати тести і попрацювати з картою. У клітинках записати свій час.

- Перевірка  перегонів: «Яке слово утворили?»

- Робота з картою біля дошки: запис назв океанів і материків прокладеного маршрута від Австралії до Північної Америки.

VI.Підсумки уроку і дом.завдання

- Що нового та цікавого ми дізналися на уроці?

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гуляйло Галина
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку