Відкриття кольорового тижня природознавства у початковій школі

Про матеріал

Матеріал дібрано для проведення відкриття кольорового тижня природознавства в школі. За даними матеріалами тиждень пропонується проводити навесні,коли після зимового сну оживає природа і розфарбовує все в барвисті кольори. Тому і тиждень ,як сама природа,є кольоровим. На лінійці, присвяченій відкриттю тижня природознавства,казкові герої допоможуть зробити тиждень кольоровим. Тому кожен день має свій колір і присвячений певній події. Сподіваюсь,колеги,що розробка даного заходу стане Вам у пригоді у Вашій роботі.

Перегляд файлу

Відкриття кольорового тижня природознавства

 у початковій школі

1 учень .День весняний так пахне квітами,

Білий цвіт все навкруг полонив.

Де не глянь: всюди барви казкові,

Так багато в Природи є див.

2 учень Наше серце чутливе до звуків,

Що весна нам дарує в ці дні.

Тут дзюрчання струмка, шепіт листя,

І дзвінкі солов'їні пісні.

3 учень. Весна! Які теплі, приємні враження дарує нам ця пора. Вона символізує пробудження життя, дарує ключик до Храму Природи, де відбувається спілкування з її величністю й святістю.

4 учень  Весна... Оживає природа. Все довкола пробуджується зі сну, тягнеться до світла. Ліщина викинула свої сережки. На смородині з'являються перші ніжні листочки. Берізки вже дають людям свій журавлиний прозорий сік. Виліз зі своєї нори і гріється на сонечку під старою сосною вуж. Ожило птаство. Чути голос дятла, радісний спів синичок. Багато птахів уже повернулися з вирію.

Учитель І саме в такий період ми проводимо тиждень природознавства в школі, під час якого кожен з вас матиме можливість сягнути глибин таємниць природи, доторкнутися серцем до живого світу флори і фауни нашої планети, проникнутися   розумінням екологічної ситуації, яка склалася на Україні .Сьогодні дуже потрібно, щоб люди не шкодили природі, а допомагали їй.

1 учень Кожна рослина, дерево, пташина -

То все наша мила рідна Україна.

Наше завдання - зберегти природу

Для мене, для тебе, для всього народу.

2 учень Рослини - це краса Землі барвиста,

Без них, навіть, мистецтво втратить змісту!

Планета є для кожного оселя,

Нема рослин, тварин, Земля - пустеля.

3 учень Природо рідна, всі ми твої діти,

Про тебе дбати мусимо весь час,

Щоб все жило, щоб все цвіло довкола

Й не соромно тобі було за нас.

4 учень Але у цьому світі ми для чого?

 Яка мета? Що треба нам робить?

 Чому не зна людина основного:

Для чого в дивосвіт приходить жить?

1 учень Усі прийшли у світ, щоб жити,

 Великі звірі і малі...

Людини в світ прийшла - любити,

Добро творити на землі!   

 Пісня  «Кольорова планета»(глобус в руках учня)

                                               Голубе безхмарне небо, жовте сонце на світанку,

Хвилі моря бірюзові, біла піна, мов сметанка,

Зелень парків, цвіт садів, квітів кольори яскраві –

Це земля моя, мій дім в ніжній райдужній оправі.

Приспів:

Кольорова планета моя, кольорова планета дитя ,

Кольорова планета земля . Кольорова.

В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.

В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.Приспів:

 

Крила лебедів – вітрила чистоти високих мрій,

Пишність пави, лева силу, мудрість полосатих змій,

Граціозність від косуль, величавість від оленя

Збережу землі красу, щоб співали покоління.

Приспів:

Кольорова планета моя, кольорова планета дитя ,

Кольорова планета земля . Кольорова.

В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.

В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.

 

           Вчитель: Так як наша планета кольорова, так і тиждень природознавства теж у нас буде кольоровим,як сама природа. Тож запрошуємо вас у казку,яка допоможе нам зробити цей тиждень природознавства саме кольоровим

(Заходить  добра фея)

          Фея: Я ходжу по всій планеті, щоб дорослі всі і діти,

Казки добрі всі любили і самі добріші були.

Добрий день,мої всі друзі,відгадайте,хто ж це я…(Діти відповідають)

Правильно. Я –  фея казок.

Казки знають всі на світі,в казках чудеса,

спляча тут красуня дівчина – краса, попелюшки й принци,

феї й королі,чудо враз тут буде ,якщо віриш ти.

  • Діти, а ви вірите в чудеса?
  • Діти: Да
  • Фея: Тоді запрошую вас в казкову країну, де ви зустрінетеся зі своїми улюбленими героями.

(забігає дівчинка і кричить:

  • Дівчинка:  Стій!Стій!Віддай бублика!От капосний пес. Ой,а де це я? Я,здається,заблукала….?(плаче)
  • Фея. Заспокойся,дівчинко,розкажи,що трапилося?
  • Дівчинка: Попросила мене мама купити бублики. Купила я їх,іду,позіхаю,вивіски читаю, гав рахую. А тим часом пристав до мене незнайомий пес,бублики  мої зїв, лише мотузочка залишилася. Ой…
  • Фея. Не плач. Ти, я знаю, дівчинка добра, хоч і любиш роздивлятися по сторонах і гав ловити. Але я допоможу тобі потрапити в твою казку. І діти також. Правда ж , діти?
  • Дівчинка:О,скільки тут дітей!Здрастуйте,діти! Ви мене впізнали?Я - Женя, з казки В.Катаєва «Квітка –семибарвниця»
  • Фея. Женю,сьогодні у школі ми відкриваємо тиждень природознавства. І він повинен стати кольоровим,як сама природа. Я знаю,що в твоїй казці є чарівна квітка,яка може зробити тиждень саме таким.

     Дівчинка Я радо Вам допоможу. Послухайте чарівні слова, які зроблять наш тиждень кольоровим.

Лети,лети,пелюсточко,

через захід та на схід,

через південь,через північ,

повертайся,зробивши коло,як торкнешся ти Землі,

все по – моєму роби.

      Фея. Все, Женю,дуже добре! Але останні слова треба змінити: Як торкнешся ти землі, в новий день нас принеси»Давайте,діти,ми ці слова скажемо разом

Лети,лети,пелюсточко,

через захід та на схід,

через південь,через північ,

повертайся,зробивши коло.

Як торкнешся ти землі, в новий день нас принеси

(Дівчинка з квіткою уходять, а вилітають  різнобарвні пелюсточки під слова феї:  «Спала квітка, вмить проснулась,потягнулась,посміхнулась і до нас всіх повернулась»

(Пелюсточки – дівчатка оголошують план тижня)

         1 пелюсточка. В понеділок  день в нас синій. Він холодний і спокійний(план:День Н2О-води,відкриття тижня. В кожному класі працюватиме лабораторія «Юний дослідник»,де ви зі своїм класним керівником будете проводити досліди з водою. Крім цього учні кожного класу  представлять вашій увазі  малюнки до теми «Подорож краплинки»

  2 пелюсточка. У вівторок - день зелений,ніжний, лісовий, приємний.

Учні 1 класів намалюють свої долоньки і на них напишуть побажання планеті Земля Та розмістять їх біля малюнка Землі 

А учні 2- 4 класів виготовлять лепбук на тему «Лікарські рослини»           

3 пелюсточка. Середа у нас – день жовтий. Теплий, сонячний, солодкий. Це день милування природою.1) Конкурс фотографій та малюнків на тему «Світ природи» 2)Проведемо акцію «Зустрічаємо пернатих друзів»

4 пелюсточка..Четвер.Білий день розпочинаємо. У цікаву подорож  вирушаємо! День миру. Всією початковою школою будемо виготовляти голуб миру. Для цього кожному класу треба намалювати і вирізати шаблони 3 долоньок,записавши на них побажання миру для України,своєї неньки. А на 1 і 2 перервах буде проводитися майстер –клас  за технікою «Орігамі» з виготовлення  голубів-птахів миру

5 пелюсточка. А п’ятниця - День червоний. Він яскравий і святковий. Це день усмішки та радості(план)1)Закриття тижня.2)Починаючи з ранкового кола цілий день говоримо компліменти один одному .Також вивішуємо на стіну смайлик настрою .Нагороди отримають найактивніші учасники.Всім бажаємо продуктивного і цікавого тижня.

Всі. Тиждень природознавства оголошується відкритим.

(Фея роздає класам маршрутні листи)

 

doc
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку