Виготовлення ігрових тренажерів на уроках трудового навчання. Лабіринт.

Про матеріал
Розвинена координація допомагає дитині рухатися спритно і впевнено, а також сприяє правильній поставі. Зрозуміло, координація не формується за короткий термін - на це витрачається не один рік, оскільки в процесі задіяний вестибулярний і м'язовий апарат, а також органи зору.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель: Федоренко С. М. Виготовленняігрових тренажерівна уроках трудового навчання. Лабіринт. Олешківська спеціальна школа

Номер слайду 2

РОЗВИТОК КООРДИНАЦІЇ РУХІВ Щоб дитина росла здоровою, спритною і кмітливою, її здібності необхідно постійно розвивати. Сьогодні всі приділяють дуже багато уваги розвитку дрібної моторики - і це правильно! Але не варто забувати і про  розвиток великої моторики, адже вже в шкільному віці дитині не обійтися без хорошої координації рухів тіла.

Номер слайду 3

РОЗВИТОК КООРДИНАЦІЇ РУХІВ Розвинена координація допомагає дитині рухатися спритно і впевнено, а також сприяє правильній поставі. Зрозуміло, координація не формується за короткий термін - на це витрачається не один рік, оскільки в процесі задіяний вестибулярний і м'язовий апарат, а також органи зору.

Номер слайду 4

РОЗВИТОК КООРДИНАЦІЇ РУХІВ Розвинена координація передбачає не тільки злагоджені рухи, а й узгоджена взаємодія процесів збудження і гальмування в корі головного мозку. Ця умова є обов'язковою для відточеної роботи центральної нервової системи. Саме тому у гіперактивних учнів часто виникають проблеми з координацією.

Номер слайду 5

МЕТА ПРОЕКТУ : 1. Виготовити тренажери-лабіринти ̶ переносні спортивні снаряди, які сприяють поліпшенню координації, мобільності, концентрації і реакції. 2. Розвивати трудову компетентність через набуття нових навичок та знань, оволодіння новими напрямками діяльності.

Номер слайду 6

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:1. Розробити необхідну проектну документацію. 2. Підготувати необхідні матеріали для виконання проекту.3. Виготовити ігрові тренажери для координації рухів. 4. Презентувати свій проект іншим учням. 5. Проаналізувати: досягнення і недоліки виконаного проекту, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки, фіксувати результати, створювати звіт і висновки. 6. За підсумками акції нагородити кращих учасників проекту.7. За результатами проведення акції підготувати фотозвіт, результати розмістити на сайті школи.

Номер слайду 7

ВИГОТОВЛЕННЯ ЛАБІРИНТУ : Виготовити лабіринт не складно, для цього необхідні наступні матеріали та інструменти: - Лист ДВП; - Металева кулька діаметром 15 мм; - Лобзик; - Шліфшкурка; - Клей; - Фарби, лак, пензлики;

Номер слайду 8

ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ : 1. Випиляти з ДВП за допомогою лобзика заготовки: - Поле (прямокутник); - Бордюри (1,5 см в ширину); 2. Зачистити заготовки; 3. Розфарбувати поле і бордюри, висушити. 4. Приклеїти бордюри по периметру ігрового поля. 5. За схемою приклеїти інші бордюри, зібравши лабіринт. 6. Покрити виріб лаком.7. При необхідності відзначаємо точками старт і фініш.

Номер слайду 9

ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ :

Номер слайду 10

ГОТОВІ ВИРОБИ:

Номер слайду 11

ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ : Для більш солідних спортивних змагань та командної роботи був зібраний лабіринт «варіант XXXL», розмір якого 1,2 / 0,6 м. Цей варіант лабіринту зібраний з листа ДВП і соснових рейок. Для бордюрів - рейка 35мм. / 10мм., для ручок і для кріплення на дно - 40мм. / 25мм ., для гри використовуємо м’ячик для настільного тенісу. Послідовність виготовлення та ж, як і в попередньому варіанті. Граємо удвох, можна командами і на час.

Номер слайду 12

МЕТА ГРИ “ЛАБІРИНТ”:- розвиток умінь і навичок у дітей в просторовому орієнтування на площині;- розвиток координації рухів, концентрації уваги, посидючості, зосередженості. Лабіринт з кулькою - гра-головоломка, спрямована на розвиток не тільки логічного мислення, але також і координації рухів, концентрації уваги, посидючості, зосередженості.

Номер слайду 13

ВИСНОВКИ : Лабіринт завжди вважався складним випробуванням, що вимагає уважності і завзятості. Звичайно, дитячі розвиваючі ігри лабіринти не такі заплутані, як для дорослих, але дитині знадобляться певні зусилля, щоб знайти вихід. Просторове мислення – здатність людей орієнтуватися в просторі і часі, візуалізовувати і застосовувати рішення різноманітних задач. Багато професій нерозривно пов'язані з цим навиком. Розвиток просторового мислення у дітей допоможе сформувати їх загальні інтелектуальні здібності.

Номер слайду 14

ПРАВИЛА ВИГОТОВЛЕННЯ : Створюючи нестандартне обладнання,необхідно дотримуватися наступних правил:- обладнання повинно відповідати гігієнічним та технічним вимогам: легке, міцне і безпечне, зручне в застосуванні, компактне, естетичне; - обладнання повинне забезпечувати в повній мірі умови для розвитку рухових умінь і навичок;- обладнання повинне виконувати розвиваючу роль, бути доступним для активності дітей, стати предметом для розминок і вправ;- обладнання повинно бути універсальним, яскравим, незвичайним, притягувати дитину;

Номер слайду 15

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ :1. Виготовлення та застосовування тренажерів-лабіринтів допоможе сформувати сприятливі умови для підвищення рухової активності, корекції порушень в руховій сфері, розвитку координації рухів, перенесення в повсякденне життя необхідних рухових навичок і умінь. 2. Формування стійкого інтересу до виготовлення та використання нестандартного обладнання. 3. Мотивувати дітей на рухову активність, через використання нестандартного обладнання. 

pptx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку