Інтегрований урок
з навчання грамоти та трудового навчання
1 клас
Тема.Закріплення знань, вмінь і навичок пов'язаних з вивченими буквами . Прикраси з паперу. Виготовлення валентинки.
Мета:закріпити знання, вміння і навички пов'язані з вивченими буквами
удосконалювати навички правильної вимови ;
розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, фонематичний слух, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику рук, увагу, спостережливість;
формувати вміння працювати за зразком самостійно;
виховувати естетичні смаки, старанність, товариськість, бажання працювати і досягати успіху;
удосконалювати навички роботи з папером, ножицями, клеєм; розвивати охайність, самостійність у роботі; виховувати посидючість, терпіння, художній смак, взаємодопомогу.
Тип уроку: комбінований
Обладнання:завдання для роботи в групах, цеглинки, ілюстрації із зображенням валентинок, шаблони, ножиці, олівець, кольоровий картон.
І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
1. Вступ
Дзвоник пролунав веселий,
Дружно всіх він кличе в клас.
Цікаві дії на уроці,
Пропоную я для вас.
2. Створення емоційного настрою уроку.
- Доторкніться один до одного долоньками, посміхніться, у нас все вийде.
ІІ.Мотивація навчальної діяльності.
- Діти, сьогодні у нас незвичайний, чарівний урок.
- Як ви відчуваєте, яким він буде? (Цікавим , веселим, пізнавальним..)
2.Девіз нашого уроку:
Слухай – уважно,
Працюй – старанно,
Сиди – рівно,
Відповідай – чітко.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
ІV. Актуалізація опорних знань
1.Для кращого сприймання тренуємо своє дихання.
Вправи для дихання :
а) Пушинка ;
б) Свічка ;
в) Кулька .
2.Язичок ми розминаємо, чистомовочку читаємо.
Рі- рі- рі- прилетіли снігурі.
Уг- уг- уг- звеселіло все навкруг.
Ра- ра- ра- ви зустріли снігура?
Ки- ки- ки- всі дивились залюбки.
3.Кожне слово промовляй, скоромовку прочитай.
Пес у нашого сусіда називається Сніжок
Білий він немов із снігу,
Має вшитий кожушок.
4. Зорова фізкультхвилинка
V. Робота над темою уроку
1.Робота в групах. ( Змішані групи )
2. Робота в групах.
3. Фізкультхвилинка.
Тут трава росте висока ,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги —
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком —
Із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п'ятах.
Випростали добре спини
І звели лопатки.
4. Відгадай загадку.
Чудо – сани прилетіли,
Скакуни в тих санях білі.
Їде у санях цариця –
Білокоса, білолиця.
Рукавом махає –
Сріблом все вкриває.(зима)
5. Асоціативний кущ
6.Скласти за допомогою цеглинок речення зі словом зима. Синій колір (що?), жовтий (що зробила?), червоний (яка?)
Робота в групах.
7. Слухаємо музику. Такою побачив зиму композитор П.І.Чайковський
-Зима – це також веселі свята. А які ви знаєте зимові свята ?
-Свято Миколая, Новий рік, Різдво, Масляна, а також свято Святого Валентина, яке відзначають 14 лютого, саме сьогодні. В цей день люди дарують одне одному валентинки. ( Легенда про Святого Валентина)
- От і ми сьогодні зробимо такі валентинки.
8. Виготовлення валентинок
- Вирізані валентинки прикріпимо на велику валентинку на дошці.
VІ Підсумок уроку.
Рефлексія
- Чи справдились ваші сподівання від уроку?
- Що найбільше запам'яталось?
- Що найбільше сподобалось робити на уроці?
Визначення емоційності уроку.
- Працювали всі старанно.
І почуйте у кінці: « Що у нашім першім класі, діти просто МОЛОДЦІ!»