Виготовлення прикрас з паперу

Про матеріал
закріпити знання, вміння і навички пов'язані з вивченими буквами удосконалювати навички правильної вимови ; розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, фонематичний слух, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику рук, увагу, спостережливість; формувати вміння працювати за зразком самостійно; виховувати естетичні смаки, старанність, товариськість, бажання працювати і досягати успіху; удосконалювати навички роботи з папером, ножицями, клеєм; розвивати охайність, самостійність у роботі; виховувати посидючість, терпіння, художній смак, взаємодопомогу. Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

Інтегрований урок

з навчання грамоти та трудового навчання

1 клас

Тема.Закріплення знань, вмінь і навичок пов'язаних з вивченими буквами . Прикраси з паперу. Виготовлення валентинки.

Мета:закріпити знання, вміння і навички пов'язані з вивченими буквами

удосконалювати навички правильної вимови ;

розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, фонематичний слух, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику рук, увагу, спостережливість;

формувати вміння працювати за зразком самостійно;

виховувати естетичні смаки, старанність,  товариськість, бажання працювати і досягати успіху;

удосконалювати навички роботи з папером, ножицями, клеєм; розвивати охайність, самостійність у роботі; виховувати посидючість, терпіння, художній смак, взаємодопомогу.

Тип уроку: комбінований

Обладнання:завдання для роботи в групах, цеглинки, ілюстрації із зображенням валентинок, шаблони, ножиці, олівець, кольоровий картон.

 

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

1. Вступ

Дзвоник пролунав веселий,

Дружно всіх він кличе в клас.

Цікаві дії на уроці,

Пропоную я для вас.

2. Створення емоційного настрою уроку.

- Доторкніться один до одного долоньками, посміхніться, у нас все вийде.

 

ІІ.Мотивація навчальної діяльності.

1.Гра "Мікрофон"

 - Діти, сьогодні у нас незвичайний, чарівний урок.

 - Як ви відчуваєте, яким він буде? (Цікавим , веселим, пізнавальним..)

2.Девіз  нашого уроку:

Слухай – уважно,

Працюй – старанно,

Сиди – рівно,

Відповідай – чітко.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

ІV. Актуалізація опорних знань

 

1.Для кращого сприймання тренуємо своє дихання.

 

Вправи для дихання :

а) Пушинка ;

б) Свічка ;

в) Кулька .

2.Язичок ми розминаємо, чистомовочку читаємо.

Рі- рі- рі- прилетіли снігурі.

Уг- уг- уг- звеселіло все навкруг.

Ра- ра- ра- ви зустріли снігура?

Ки- ки- ки- всі дивились залюбки.

3.Кожне слово промовляй, скоромовку прочитай.

Пес у нашого сусіда називається Сніжок

Білий він немов із снігу,

Має вшитий кожушок.

 

 

4. Зорова фізкультхвилинка

 

https://biz4u.com.ua/wp-content/uploads/2016/12/%D0%9E%D1%87%D1%96.jpg

V. Робота над темою уроку

 

1.Робота в групах. ( Змішані групи )   

2. Робота в групах.

3. Фізкультхвилинка.  

 

Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 

 

 

4.  Відгадай загадку.  

Чудо – сани прилетіли,

Скакуни в тих санях білі.

Їде у санях цариця –

Білокоса, білолиця.

Рукавом махає –

Сріблом все вкриває.(зима)

 

 

5. Асоціативний кущ 

http://konspektu.at.ua/08.jpg

6.Скласти за допомогою цеглинок речення зі словом зима.  Синій колір (що?), жовтий (що зробила?), червоний (яка?)

 

Робота в групах.

 

7. Слухаємо музику. Такою побачив зиму композитор П.І.Чайковський

 

-Зима – це також веселі свята. А які ви знаєте зимові свята ?

-Свято Миколая, Новий рік, Різдво, Масляна, а також свято Святого Валентина, яке відзначають 14 лютого, саме сьогодні. В цей день люди дарують одне одному валентинки. ( Легенда про Святого Валентина) 

- От і ми сьогодні зробимо такі валентинки.

 

8. Виготовлення валентинок

 

- Вирізані валентинки прикріпимо на велику валентинку на дошці.

 

  Підсумок уроку.

Рефлексія

- Чи справдились ваші сподівання від уроку?

- Що найбільше запам'яталось?

- Що найбільше сподобалось робити на уроці?

Визначення емоційності уроку.

 

 

3а що подякуємо нашому уроку.

-  Працювали всі старанно.

І почуйте у кінці: « Що у нашім першім класі, діти просто МОЛОДЦІ!»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. сімчук наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1328
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку