Дизайн і технології 3 клас
Тема: Виготовлення жабеняти з паперу за зразком.
Практична робота: виготовлення жабеняти з паперу
• формування предметних компетентностей: учити урізноманітнювати дизайн ігрового середовища саморобками, виготовленими в техніці оригамі; удосконалювати навички роботи з папером; виробляти вміння вчитися, виготовляти вироби в техніці оригамі, організовувати своє робоче місце; розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності; виховувати естетичні смаки, культуру праці;
• формування ключових компетентностей: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; уміння навчатися впродовж життя; соціальні та громадянські компетентності, загальнокультурна грамотність.
Обладнання: двосторонній папір зеленого кольору,(кольоровий папір),лінійка, декоративні очка, олівці або фломастери чорного кольору, ножиці, клей, комп'ютер, відеоролик.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок
Міжпредметний зв’язок: малювання, читання, я досліджую світ
Очікуваний результат: виготовляти жабку з паперу, дотримуватися правил з техніки безпеки, слухати вчителя.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація набутих знань
1. Бесіда за матеріалом попереднього уроку – фронтальне опитування.
2. Загадки про комах, тварин.
У болоті ця квакуха
Рот роззявила по вуха,
Ловить мушок, комарів, –
Ква – ква – ква, – лунає спів.
Все зелене: спинка, лапки
У болотяної …
(Жабки)
3. Вступна бесіда з техніки безпеки під час роботи на уроці
3. Повідомлення теми та мети уроку
- Сьогодні будемо виготовляти жабенятко з паперу.
4. Сприйняття нового матеріалу
1. Робота з зошитом, з ілюстраціями, обговорення технології роботи.
2. Бесіда «Яку користь жабка приносить природі»- колективне обговорення теми
3. Первинний інструктаж роботи - пояснення вчителем матеріалу уроку
4. Фізкультхвилинка- руханка. Перейти за покликанням.
https://www.youtube.com/watch?v=Dg5HyUnfOV8
5. Робота за наочними посібниками- колективне обговорення послідовних дій
5. Закріплення та узагальнення вивченого матеріалу
1. Вторинний інструктаж роботи- діти повторюють послідовність дій, правила з техніки безпеки під час уроку
2. Практична робота- самостійна робота учнів під керівництвом вчителя
3. Індивідуальна робота- допомога учням вчителем
4. Фізкультхвилинка- пальчикова гімнастика та вправи для очей
5. Продовження практичного заняття під керівництвом вчителя
6. Завершення виконання робіт- демонстрація готових учнівських робіт- складання виставки розроблених дизайнерських робіт розкладів- аналіз робіт.
7. Колективне обговорення виконаних робіт
6. Підсумок уроку.
1. Підсумкова бесіда за матеріалом уроку – Рефлексія
- Про що йшла мова на уроці?
- Які труднощі були в роботі, над чим слід попрацювати?
- Чим сподобалась заняття, де даний виріб можна використати в побуті?
2. Гра «Журналіст» - бесіда по матеріалу вивченого матеріалу на уроці
3. Вербальне оцінювання учнів за урок