Вихідний моніторинг з української мови

Про матеріал
Діагностична робота з української мови містить навчальний матеріал з перевірки тем"Самостійні частини мови: іменник, прикметник, числівник". Є два варіанти робіт.
Перегляд файлу

             Вихідний моніторинг з української мови у 6 класі

                                                 І варіант

1.Пояснити значення фразеологізмів

Пекти раків, ловити гав,сім п `ятниць на тиждень, вилами по воді писано

2.Зробити словотвірний аналіз слова прикордонник.

3.Записати по три іменники кожного роду,числа, відміни.

4.Поставити слова у формі звертання

Петро, Марія, Ілля, друг, козак, Наталка, доня, син, вітер.

5. Поставити іменники у формі Орудного відмінка однини

Сіль, піч, мудрість, подорож, медаль, матір, вишня, площа, річка.

6.Записати слова, знявши риски

Десяти/річчя, екс/чемпіон, лісо/степ, лікар/педіатр, сніго/очисний, червоно/гарячий, кисло/солодкий, осінньо/зимовий, чужо/земний.

7.За допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк- утворіть від поданих слів прикметники

Прага, студент, Іртиш, Прилуки, Кагарлик, козак.

8.Утворіть від прикметників просту й складену форму вищого й найвищого ступенів

Низький, добрий.

9.Утворіть жіночі й чоловічі імена по батькові від імен

Григорій, Олександр
10. Складіть з прикметником золотий два речення так, щоб у першому він був відносним,а у другому- якісним.

11. Із запропонованих варіантів випишіть лише числівники

Четвертий, чотири, четверо, четвірка, кілька, подвоїти, сто, триста, двоє.

12. Яке речення потребує редагування ?

У зошиті не вистачало троє сторінок.

Троє ведмежат гралися на галявині.

             Вихідний моніторинг з української мови у 6 класі

                                                ІІ варіант

1.Пояснити значення фразеологізмів

Крокодилячі сльози, кусати лікті, як сніг на голову, розбити глек.

2.Зробити словотвірний аналіз слова переходити.

3.Записати по три іменники кожного роду, числа та відміни.

4.Записати слова у формі звертання

Олена, Дніпро, пан, мрія, Наталія, Павло, Сергій, Денис, бабуся.

5.Поставити іменники у формі Орудного відмінка однини

Земля, тиша, ніч, подорож, радість, Вінниця, свічка,Україна, матір.

6.Записати слова, знявши риски

Міні/пекарня, лікар/еколог, пів/ящика, земле/трус, ніжно/рожевий, південно/західний, жовто/гарячий, п `яти/оверховий, право/бережний.

7.За допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк- утворіть від поданих слів прикметники

Буг, Запоріжжя, депутат, пекар, Рига,турок.

8. Утворіть від прикметників просту й складну форму вищого й найвищого ступенів порівняння

Білий, поганий.

9. Утворіть жіночі та чоловічі імена по батькові від імен

Олексій, Микола.

10. Складіть із прикметником  вовчий  два речення так, щоб в одному він був  присвійним, а в другому- якісним.

11.Із запропонованих варіантів випишіть лише числівники

Десятка, сімсот, десятеро, півтори, дев` яносто, потроїти, триденний, сто, кільканадцять.

12. Яке речення потребує  редагування?

Четверо коней паслися за селом.          У клас занесли четверо нових парт.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левицька Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 травня
Переглядів
2023
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку