Вихідний моніторинг з української мови у 7 класі
І варіант
1.Перебудуйте речення, замінивши дієслова 3 особи дієсловами 1 особи.
Люблять свою Україну, пишаються її історією, шанують її героїв і хочуть жити в мирі.
2.Пояснити значення фразеологізмів сміятися на кутні, рукою подати, раки пекти, ловити гав та визначити, у якій формі вжито дієслова.
3.Із запропонованих варіантів вибрати лише дієслова наказового способу
Читали б, давайте читати, читаймо, працюю, хай пише, захищайте, захищатиму, напишіть, хай зроблять.
4.Записати дієслова, вставивши потрібну літеру - е- чи -и-
Смаж..мо, люб..мо, бач.. те, мож..мо, бач..те, пиш..мо, дзвон..мо, чеш..мо, мож..мо, нес..мо.
5.Утворіть словосполучення з дієприкметниками, використавши подані іменники волосся, планшет.
6. Відредагуйте речення
Хлопчик, перебігавший дорогу, раптово зупинився.
7. Запишіть речення, правильно розставивши розділові знаки
Парами літають жовтогруді вівсянки і вчепившись за гілочку співають свою немудру пісеньку.
8. Перебудуйте подане речення на речення з дієприслівниковим зворотом
Мама вийшла з кімнати й зачинила за собою двері.
9. Утворіть просту й складену форму вищого й найвищого ступенів порівняння від прислівника зручно.
10. Записати прислівники, знявши риску
Часто/густо, по/китайськи, що/ранку, коли/не/коли, по/троє, босо/ніж, на/жаль, до/побачення, в/основному.
11. Складіть зі словом глибше два речення так, щоб у першому реченні воно було прислівником, а в другому- прикметником.