Вихідний моніторинг з української мови І варіант

Про матеріал
Діагностичний контроль для перевірки знань з тем "Самостійні частини мови : дієслово , дієприкметник та дієприслівник як особливі форми дієслова, прислівник"
Перегляд файлу

            Вихідний моніторинг з української мови у 7 класі

                                         І варіант

1.Перебудуйте речення, замінивши дієслова 3 особи дієсловами 1 особи.

Люблять свою Україну, пишаються її  історією, шанують  її героїв і хочуть жити в мирі.

2.Пояснити значення фразеологізмів  сміятися на кутні, рукою подати, раки пекти, ловити гав та визначити, у якій формі вжито дієслова.

3.Із запропонованих варіантів вибрати лише  дієслова наказового способу

Читали б, давайте читати, читаймо, працюю, хай пише, захищайте, захищатиму, напишіть, хай зроблять.

4.Записати дієслова, вставивши потрібну літеру - е- чи -и-

Смаж..мо, люб..мо, бач.. те,  мож..мо, бач..те, пиш..мо,  дзвон..мо, чеш..мо, мож..мо, нес..мо.

5.Утворіть словосполучення з дієприкметниками, використавши подані іменники волосся, планшет.

6. Відредагуйте речення

Хлопчик, перебігавший дорогу, раптово зупинився.

7. Запишіть речення, правильно розставивши розділові знаки

Парами літають жовтогруді вівсянки і вчепившись за гілочку співають свою немудру пісеньку.

8. Перебудуйте подане речення на речення з дієприслівниковим зворотом

Мама вийшла з кімнати й зачинила за собою двері.

9. Утворіть просту й складену форму вищого й найвищого ступенів порівняння від прислівника зручно.

10. Записати прислівники, знявши риску

Часто/густо, по/китайськи, що/ранку, коли/не/коли, по/троє, босо/ніж, на/жаль, до/побачення, в/основному.

11. Складіть зі словом глибше два речення так, щоб у першому реченні воно було прислівником, а в другому- прикметником.

docx
Додано
15 травня
Переглядів
1888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку