Вихідний моніторинг з української мови ІІ варіант

Про матеріал
Матеріал містить завдання для перевірки знань з тем "Дієслово, дієприкметник. дієприслівник, прислівник"
Перегляд файлу

            Вихідний моніторинг з української мови у 7 класі

                                         ІІ варіант

1.Перебудуйте речення, замінивши дієслова 3 особи дієсловами 1 особи.

Хочуть жити в мирній незалежній Україні, вивчають її історію та культуру, шанують її героїв.

2.Пояснити значення фразеологізмів  бити байдики, робити з мухи слона, точити ляси, накивати п`ятами та визначити, у якій формі вжито дієслова.

3.Із запропонованих варіантів вибрати лише  дієслова наказового способу

Ходили б, давайте робити, ходімо, малюю, хай малюють, читайте, пробачу, пробачте, зробімо.

4.Записати дієслова, вставивши потрібну літеру - е- чи -и-

Крич..мо,  пиш..мо, розсміш..мо, мовч..мо, кидат..меш, просп..ш, лет..мо, мож..мо, розкаж..мо.

5.Утворіть словосполучення з дієприкметниками, використавши подані іменники вода, смартфон.

6. Відредагуйте речення

Вітаю всіх з наступаючим святом дня незалежності.

7. Запишіть речення, правильно розставивши розділові знаки

Із шаленою швидкістю мчали величезні брили льоду наздоганяючи одна одну.

8. Перебудуйте подане речення на речення з дієприслівниковим зворотом

Марічка йшла по вулиці й обдумувала пропозицію.

9. Утворіть просту й складену форму вищого й найвищого ступенів порівняння від прислівника глибоко.

10. Записати прислівники, знявши риску

По/вашому, не/притомно, що/дня, тихо/тихесенько, в/голос,  раз/у/раз, де/не/де,. в/цілому,по/українськи.

11. Складіть зі словом тепліше два речення так, щоб у першому реченні воно було прислівником, а в другому- прикметником.

 

docx
Додано
15 травня
Переглядів
2229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку