Вихідний моніторинг з української мови у 7 класі
ІІ варіант
1.Перебудуйте речення, замінивши дієслова 3 особи дієсловами 1 особи.
Хочуть жити в мирній незалежній Україні, вивчають її історію та культуру, шанують її героїв.
2.Пояснити значення фразеологізмів бити байдики, робити з мухи слона, точити ляси, накивати п`ятами та визначити, у якій формі вжито дієслова.
3.Із запропонованих варіантів вибрати лише дієслова наказового способу
Ходили б, давайте робити, ходімо, малюю, хай малюють, читайте, пробачу, пробачте, зробімо.
4.Записати дієслова, вставивши потрібну літеру - е- чи -и-
Крич..мо, пиш..мо, розсміш..мо, мовч..мо, кидат..меш, просп..ш, лет..мо, мож..мо, розкаж..мо.
5.Утворіть словосполучення з дієприкметниками, використавши подані іменники вода, смартфон.
6. Відредагуйте речення
Вітаю всіх з наступаючим святом дня незалежності.
7. Запишіть речення, правильно розставивши розділові знаки
Із шаленою швидкістю мчали величезні брили льоду наздоганяючи одна одну.
8. Перебудуйте подане речення на речення з дієприслівниковим зворотом
Марічка йшла по вулиці й обдумувала пропозицію.
9. Утворіть просту й складену форму вищого й найвищого ступенів порівняння від прислівника глибоко.
10. Записати прислівники, знявши риску
По/вашому, не/притомно, що/дня, тихо/тихесенько, в/голос, раз/у/раз, де/не/де,. в/цілому,по/українськи.
11. Складіть зі словом тепліше два речення так, щоб у першому реченні воно було прислівником, а в другому- прикметником.