К. Д. Ушинський вважав, що патріотизм є не тільки важливим завданням виховання, а й могутнім педагогічним засобом: «Як немає людини без самолюбства, так немає людини без любові до батьківщини, і ця любов дає вихованню вірний ключ до серця людини і могутню опору для боротьби з його поганими природними, особистими, сімейними і родовими нахилами ».
К. Д. Ушинський вважав, що патріотизм є не тільки важливим завданням виховання, а й могутнім педагогічним засобом: «Як немає людини без самолюбства, так немає людини без любові до батьківщини, і ця любов дає вихованню вірний ключ до серця людини і могутню опору для боротьби з його поганими природними, особистими, сімейними і родовими нахилами ». Волк Наталія В“ячеславівна
Модель системи національного виховання Підсистема народних ідей,традицій,звичаїв та інших засобів виховання. Підсистема створена державою і громадськістю навчально-виховних осередків,закладів і систем Загальна мета і завдання національного виховання. Фундаментальні принципи національного виховання. Конкретизовані цілі та завдання національного виховання. Особистість (рівень вихованості,потреби,інтереси)Система цінностей. Абсолютні,вічні,національні,громадські,родинні,цінності особистого життя. Українознавство Виховний потенціал змісту освіти. Школа-навчальні предмети. Школа-всі форми навчальних занять Школа-позакласна та позашкільна діяльність
Поняття патріотизму містить у собіПочуття прихильності до тих місць, де людина народилася і виросла. Гордість за соціальні та культурні досягнення своєї країни. Гордість за свою Вітчизну, за символи держави, за свій народ. Усвідомлення боргу перед Батьківщиною, відстоювання її честі і гідності, свободи і незалежності Шанобливе ставлення до мови свого народу. Турботу про інтереси Батьківщини;Прояв громадянських почуттів і збереження вірності БатьківщиніВідповідальність за долю Батьківщини і свого народу, їхнє майбутнє, виражене в прагненні присвячувати свою працю, здібності зміцненню могутності і розквіту Батьківщини;Гордість за соціальні та культурні досягнення своєї країни. Шанобливе ставлення до історичного минулого Батьківщини, свого народу, його звичаїв і традицій. Гуманізм, милосердя, загальнолюдські цінності
Структура військово-патріотичного виховання Координаційно-методична робота. Робота з учнями. Освітня робота. Виховна роботаІндивідуальна Робота з вчителями. Робота з батьками. Основи медико-санітарної підготовки. Тестування Співбесіди Участь в позакласних заходах Участь в акції «»Пам’ять Педради м\о класних керівників Наради при директору Практичні заняття Відкриті уроки та позакласні заходи. Консультації Індивідуальні роботи Конференції Залучення батьків до проведення позакласних заходів. КТС військово-паріотичного напрямку. Місячник оборонно-масової роботи. Тиждень «»Пам’ятіЗустрічі з ветеранами,учасниками «»Модуль «Я – патріот Батьківщини»Діалог Захист ВітчизниІсторія 5-11 клас. Українська література
Напрями роботи школи з патріотичного виховання учнівформування патріотизму, відповідальності за долю нації, державиформування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну Україниформування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народувиховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історіїзбереження і продовження українських культурно-історичних традиційвиховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином Україниформування соціальної активності;формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностейвиховання правової культури особистостіформування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху
Громадянсько - патріотичний напрямок виховання учнів в нашій школі складається :громадянської освіти та громадянського вихованнясоціального проектування та учнівського самоврядуванняправового вихованняморально - етичного виховання на основі вивчення традицій українського народувійськово - патріотичного виховання;
Реалізації громадянсько-патріотичного виховання у позакласній роботі місячники військово-патріотичного виховання години пам'ятідекада правових знань Вахта пам'яті до дня Перемогиуроки мужностівиховні години"Козацькому роду нема переводу"святого Миколаяконкурси та змаганняконкурс військово - патріотичної пісні театралізовані вистави "Новорічні вечорницідня захисника Вітчизни - військово - спортивні змагання юнаків конкурси та змагання. Змагання з шахівзмагання "Мама, папа, я - спортивна сім'я",
Організаційно-методична діяльність з національно - патріотичного виховання учнів. Розробка заходів щодо впровадження Концепції національно-патріотичного виховання учнів у школі. Забезпечення використання державної символіки України під час проведення масових заходів. Розгляд стану реалізації заходів національно-патріотичного виховання учнів на засіданнях педагогічної ради, творчої лабораторії національного виховання, нарадах при директорові. Забезпечення висвітлення заходів національно-патріотичної спрямованості, які реалізуються закладом, в засобах масової інформації.
«Герої мого села»«Книга пам’яті»«Комсомольська юність моєї родини»«З попелу забуття»«Книга пам’яті»«Обласні центри України»«Україна-європейська країна»«Книга пам’яті»«Українські традиції»«Українська кухня»Пріоритетним напрямком в цій роботі є соціальне проектування «Україна. Дніпро єднає захід і схід»