"Виховання та розвиток креативності серед учнівської молоді"

Про матеріал
Презентація висвітлює тему, яка вміщена в назві. Застосовується матеріал, як виступ не педагогічній раді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виховання та розвиток креативності серед учнівської молоді

Номер слайду 2

Провідна ідея виступу: Креативність – невід’ємна складова характеристики особистості сучасного учня

Номер слайду 3

Що ж таке креативність?Креативність –ознака творчої обдарованості, здібність до творчого мислення, яка спроможна реалізувати свій творчий потенціал за власною ініціативою, і з вибором відповідних засобів для реалізації.

Номер слайду 4

Креативність = Творчість. Здібність здивовувати, знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. Цілеспрямованість на відкриття чогось нового, раніше не відомого.

Номер слайду 5

Існують визначені критерії творчої активності учнів: Психологічні задатки. Здібність до зосередженняІнтелект. Пам’ять, уява. Особистісний статус. Мотивація для досягнення мети. Звички. Уподобання. Талант. Цілеспрямованість. Мета і цінності дитини( здоров'я, матеріальні цінності, спілкування)

Номер слайду 6

Від здібностей до креативностіДля розвитку здібностей у дитини необхідні всі якості, з якими вона з'являється на світ. Однак лише цього для забезпечення високих досягнень недостатньо. Для учнів вся пізнавальна діяльність зосереджується в тому, щоб сприйняти і зрозуміти визначений набір знань, вмінь і навичок з різних предметів. Тому задача для нас педагогів – створити для кожної дитини такі умови, щоб всі знання вона засвоїла максимально, розвивши творчі здібності.

Номер слайду 7

Форми роботи для розвитку творчих здібностей учнів. Звичайний урок (робота в парах, в групах, різнорівневі та творчі завдання);МАН , гуртки за інтересами;Проведення шкільних предметних олімпіад;Різноманітні ігрові ситуації;Лекторії, факультативи, курси за вибором;Проведення предметних тижнів;Тематичні виставки, конкурси, свята на рівні школи та районному, обласному рівнях. Поступово при участі школярів у вищезазначених заходах відбувається формування різнобічних зв'язків, як і учнями між собою, так і учителями та учнями.. При спілкуванні набувається певний досвід, який обов'язково впливає на розвиток дитини та її творчих здібностей.

Номер слайду 8

Складовою частиною творчих здібностей школярів є теоретичне мислення і пізнавальна активність. Вся робота вчителя в даних напрямках створює базу для:розвитку творчих здібностей школярів;розвитку їх зацікавлення до навчання.

Номер слайду 9

Модель творчо – активної особистості уявляється у вигляді учня. З розвинутими пізнавальними здібностями і навичками;З розвиненим соціальним інтелектом;З розумінням поняття « Я – особистість»;Зі сформованою мотивацією досягнень у навчанні;Який володіє комунікативними навиками; Відкритий і доброзичливий, який володіє почуттям гумору;Той, хто вміє працювати в колективі і одночасно мати незалежність в мисленні, Той, хто ставить перед собою мету і максимально наближається до власної мети;Той, хто не боїться ризикувати;Той, який має здібності до оригінальних ідей, вигадує щось нове;З розвиненою фантазією та з розвинутою інтуїцією;З естетичним смаком та моральними цінностями. Той, який вміє дивитись на речі по – різному.

Номер слайду 10

У зв'язку з цим , передбачається модель вчителя, який розвиває творчу активність учня: Доброзичливий;Інтелектуал;Має широке коло зацікавлень та вмінь;З активним характером;Володіє почуттям гумору без сарказму;Виявляє гнучкість. Готовий до перегляду своїх поглядів і постійному вдосконаленню;Має творчий світогляд;Володіє життєвою стійкістю;Цілеспрямований і наполегливий;Емоційно - стабільний;Комунікабельний;Цікавиться передовими технологіями у навчанні і вихованні, особливо, які пов'язані з розвитком творчої активності.

Номер слайду 11

Реалізація творчих здібностей школярів: Перед нами, вчителями, стоїть основна задача – сприяти розвитку кожної особистості. важливо правильно скерувати, змотивувати та націлити школярів, щоб не схибили, не витратили на марно свої творчі здібності. Тому одним із завдань роботи педколективу на 2015 – 2016 н.р. є розвиток творчого потенціалу учнів , яке є одним із основних завдань програми « Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів», за основу які бере кожна виховна система загальноосвтніх навчальних закладів України.

Номер слайду 12

Реалізація творчих здібностей школярів: Участь у роботі щодо розвитку моделі навчального закладу « Громадсько активна школа»

Номер слайду 13

Формування у школярів активної життєвої позиції

Номер слайду 14

Дводенний профорієнтаційний тренінг «Моя майбутня професія»

Номер слайду 15

Соціологічний моніторинг серед школярів Новотроїцького району

Номер слайду 16

Участь у обласних конкурсах, фестивалях Всеукраїнський конкурс шкільних робіт «Фіз. Хім. БіМ-2013» на базі Севастопольського національного технічного університету при підтримці МАН та Фонду соціально-економічного розвитку м. Севастополя, в рамках II Міжнародної науково-технічної конференції «Сучасні проблеми фізики, хімії і біології»

Номер слайду 17

Участь шкільної агітбригади« Команда 101»у обласному фестиваліДружин юних пожежників. Щорічні дипломанти обласного конкурсухудожнього мистецтва« Акварелі райдуги»

Номер слайду 18

Участь у районних конкурсах РАЙОННИЙ КОНКУРС-ФЕСТИВАЛЬ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ «ОБЕРІГ»РАЙОННИЙ КОНКУРСТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА «МЕЛЬПОМЕНОЧКА»

Номер слайду 19

РАЙОННИЙ КОНКУРСЗ ХОРЕОГРАФІЇ« ФЕЄРІЯ ТАНЦЮ»

Номер слайду 20

Творчі розробки, проекти, МАН

Номер слайду 21

Робота гуртка « Намистинка» Агітаційна робота бригади « За здоровий спосіб життя»

Номер слайду 22

Творчі зустрічі

Номер слайду 23

Загальношкільні заходи, свята, конкурси

Номер слайду 24

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку