Виховна година « Чи знаєш ти своє місто ?»

Про матеріал
поглиблювати знання про рідний край, формувати громадянську компетентність, викликати прагнення бути патріотом, розвивати швидкість мислення і пізнавальні інтереси, виховувати любов до рідного краю, інтерес до пізнання історії рідної землі, бажання здобувати додаткові знання з різних джерел інформації.
Перегляд файлу

Виховна година

Вікторина « Чи знаєш ти своє місто ?»

Мета: поглиблювати знання про рідний край, формувати громадянську компетентність, викликати прагнення бути патріотом, розвивати швидкість мислення і пізнавальні інтереси, виховувати любов до рідного краю, інтерес до пізнання історії рідної землі, бажання здобувати  додаткові знання з різних джерел інформації.

Обладнання : презентація заняття, картки – завдання , кубик, пазли, фотографії.

ХІД ЗАНЯТТЯ

1.Організація класу.

2.Повідомлення теми і мети заняття. Мотивація навчальної діяльності.

-  Сьогодні  ми поговоримо про наше місто, доторкнемося серцем до його історії. (слайд 1)

Що означає слово історія ? ( Історія – це наука, яка вивчає минуле людства)

Історію треба знати, бо без знань про минуле не буде майбутнього.

Правила гри

Уважно слухайте або читайте завдання, обговорюйте дружно в групах, будьте толерантними, відповідайте чітко,пам’ятайте ,навчаючись - ми учимося.

ЛЮДИНА ДОЛАЄ ПЕРЕШКОДИ НЕ СИЛОЮ, А ЗНАННЯМ І РОЗУМОМ. (Княгиня Анна, донька  Ярослава Мудрого). (слайд 2)

3.Актуалізація опорних знань.

« Розшифруй»

І група  17, 19, 16, 19, 28, 1, 18, 22, 31, 15. ( Молочанськ)

ІІ група 4, 1, 16, 31, 2, 29, 23, 1, 6, 23. ( Гальбштадт)

ІІІ група 18, 1, 20, 12, 3, 17, 12, 22, 23, 19. ( Напівмісто)

  • Що об’єднує ці три слова? ( У 1804 році німецькими колоністами було засноване місто Гальбштадт, що в перекладі з німецької означає «напівмісто». В роки Першої світової війни місто перейменували на Молочанськ.)  (слайд 3)

4.Усвідомлення нового матеріалу.

Розминка (слайд 4 – 7 )

а) назви космічну адресу нашого міста ( планета Земля)

б) кого називають молочанцями? ( людей, які постійно проживають на території Молочанська)

в) до складу якої області входить наше місто ? ( Запорізької) 

г) на якій вулиці розташована наша школа? ( вул. Шкільна 34)

г) назвати природний символ нашого міста ( річка Молочна) 

д) які квіти садили біля будинків в Гальбштадті? ( Біля будинку обов’язково квітували троянди)

5.Застосування нових знань.

« Відгадайка» ( Кубик , картка – завдання)

  1. як називають людину, яка любить свій Молочанськ, все робить для того, щоб місто стало багатим і щасливим? ( патріотом Молочанська)
  2. Яке свято відзначають молочанці  21 вересня? ( день міста – визволення Молочанська від німецько-фашистських загарбників) 
  3. Чому Гальбштадт називали містом-садом? ( За містом ріс густий  ліс з дубами-велетами, в місті чистота і краса, люди відпочивали біля  ставка, в якому плавали лебеді).
  4. Які підприємства були в Гальбштадті? ( цегельно-черепичний завод, кінний завод, крохмальний завод, пивоварний і оцтовий заводи, горілчаний завод, шовкомотальна та суконна фабрики, моторна фабрика, виробляли косарки, молотарки, сівалки, плуги, 3 млини, друкарня, фотоательє, готель, перукарня, магазини, лікарня, поштамп, залізнична станція, гаражі, аптека тощо).
  5. Що входить в систему освіти Молочанська? ( Опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів, ЗОШ І – ІІІ ст. , професійний аграрний ліцей, Дитяча школа мистецтв, спортивна школа, спеціалізована школа-інтернат для дітей-сиріт, ДНЗ «Ромашка», ДНЗ «Тополька»).
  6. Як називається місце, де збирають і зберігають, вивчають пам’ятки культури, мистецтва; старовинні речі, різноманітні колекції? (музей).  ( Найближчим  часом в Молочанську планується відкрити краєзнавчий музей, в якому можна було б розмістити цікаві експонати, цінні фотографії, створити своєрідний літопис міста Гальбштадт).

6. Контрольний етап.

28 вересня 2011 р. міська рада затвердила символи Молочанська. (слайд 8-9 )

« Склади пазл  - символи Молочанська»  ( герб, прапор)

Слухання Гімна Молочанська.

7. Рефлексія

 Вправа «Питання суперникові»

 Відгадай «Куточок рідного краю» за фотографією.  (слайд 10 -12).

8. Підсумок заняття

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Романова Марина Іванівна
    Була присутньою на відкритому заході.Дякую вчителеві за змістовний захід,головне- дітям було цікаво слухати історію рідного краю,брати участь в інтерактивних вправах.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
681
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку