Предмет :Я у світі
Тема : Свята моєї Батькіщини
Хід уроку
І. Організаційний момент
- Добрий день , шановні гості !
Раді бачити ми Вас.
Ви сьогодні завітали
В криничанський 3 клас!
• Аутотренінг
-
Діти . ви, напевно, побачили , що у класі сьогодні якось незвичайно. А як ? (відповіді дітей). Як ви думаєте , а чому так святково ?
-
І оцінювання у нас теж буде незвичайне, а святкове. Предметом оцінювання буде вітальна листівка. Ви пізніше дізнаєтеся чому. Протягом уроку уважно спостерігайте за роботою на уроці своїх однокласників і в кінці уроку подаруєте свою листівку тому учню, на вашу думу хто її заслужив.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
-
Сьогодні у нас святковий урок. А що ж це таке свято ? Давайте дізнаємося у словничку.
-
Запишіть у зошит ст..40
-
Які свята відзначають у ваші сім’ї
ІІІ. Визначення теми та мети уроку
-
Можливо самі здогадалися яка тема уроку? А мета? А працювати будемо за таким планом. Словникова Робота.
Звичай -
Традиція -
Чи всі свята однакові?
На які групи ви б їх поділили?
Оце буде нашою проблемою яку ми розв’яжемо протягом уроку.
ІV
-
Слово вчителя.( Розповідь учителя про свята)
-
Робота за підручником ст..94 (таблиця позначок)
-
А чи можна об’єднати чи розділити свята на групи? А за чим розділили?
-
Опереджаюче навчання.
-
Ви готувалися до цього уроку. І деякі діти підготували розповідь про свої улюблені свята ( Великдень,Новий Рік,День Незалежності, 8 березня)
-
Фізпауза. ( пісня « Мамин Оберіг» - про яке можливе свято може йтися в пісні)
-
У вас є заготовки,зараз ми швиденько закінчимо роботу так як сьогодні у нас теж свято подаруємо його гостям.
-
Робота в парах – А зараз Ви в парі подумайте які слова можна підібрати для того щоб подарувати подарунок.
-
Робота в зошиті ( завдання 3 ст. 41 С/р)
V
Підсумок уроку
То чи всі свята однакові? ( відповіді дітей) ( Зошит завдання 2 ст.40)
-
Як на вашу думку пройшов урок?
Що Ви для себе нового взяли?
VІ
Оцінювання
Вернемося до наших листів
Подаруйте свою листівку тому учню,який на вашу думку,добре працював на уроці.