Виховна година "Діти об"єднують Україну" 1 клас

Про матеріал

Тема: Діти об`єднують Україну

Мета: закріплювати знання учнів про поняття «Батьківщина» і «патріот»; розширити знання учнів про державні символи України (герб, прапор, гімн); викликати в учнів зацікавленість історією свого народу, ознайомити дітей із класним кабінетом, активізувати знання, навики та життєвий досвід дітей; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до батьків, до рідної школи, шкільної сім'ї, бажання постійно здобувати знання.

Обладнання: кольорові олівці, LEGO, квіти, метелики, карта України, державні символи, розмальовки українки і українця.

Форма уроку: урок-подорож з елементами STEM

Перегляд файлу

Тема: Діти об`єднують Україну

Мета: закріплювати знання учнів про поняття «Батьківщина» і «патріот»; розширити знання учнів про державні символи України (герб, прапор, гімн); викликати в учнів зацікавленість історією свого народу, ознайомити дітей із класним кабінетом, активізувати  знання,  навики та життєвий досвід   дітей; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов до батьків, до рідної школи, шкільної сім'ї, бажання постійно здобувати знання.

Обладнання: кольорові олівці, LEGO, квіти, метелики, карта України, державні символи, розмальовки  українки і українця.

Форма уроку: урок-подорож з елементами STEM

 

Хід уроку

І. Привітання

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

ІІ. Основна частина

Дорогі діти! Сьогодні ви стали учнями, розпочалося ваше шкільне життя. Я вітаю вас із першим навчальним днем, із першим шкільним святом, із першим уроком. Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворилися на учнів, школярів. Подивіться, шановні батьки, які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Сьогоднішній урок у нас незвичайний. Сьогодні у нас урок-подорож. Хто мені скаже, що ж таке подорож?

Сьогодні ми разом із вами та вашими батьками вирушимо у Країну Знань, де на нас чекає багато цікавих пригод.

Але мандрувати ми будемо на ракеті, яку ми зараз з вами побудуємо за допомогою конструктора LEGO.

Діти за зразком будують ракету

Щоб вирушити у політ, нам потрібно знати девіз космонавтім.

Домовляймось не шуміти..

Всі рівнесенько сидіти..

Руки гарно піднімати

Чітко враз відповідати.

Отож вирушаймо.

Заплющили оченята, Пристебнули паски безпеки, взялись за кермо. І на рахунок 3 вирущаємо. Отож, всі хором, 1,.2.3……жуххх

І перша наша зупинка – «Знайомство». У вас на партах є квіточки, знайдіть кожен свою. Напишіть своє ім’я. І представте себе.

Оформлення галявини квітів.

Подорожуємо далі наступна наша зупинка «Коло дружби»

Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об‘єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Це коло буде символізувати міцну дружбу нашого класу.

А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворилося коло. (Діти стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)

Навчаємось сумлінно,

Зростаємо щодня.

Ми дружнії школярики,

Ми є одна сім’я

Зупинка «Побажань»

Батьки пишуть побажання дітям в новому навчальному році і прикріплюють їх до квітів на галявині.

Зупинка «Ігри»

Гра «Я – не я».

А щоб грати-треба вам відповідати Я – не я.

Коли правда – кажіть «Я» , а неправда – то «Не я».

Рано-вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто одягатись не хотів?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався хто?

А ще й досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Ви довели, що ви справжні школярі.

І ми з вами летимо далі за пригодами.

Зупинка «Моя країна – Україна»

(Учитель вивішує на дошку карту України та державні символи.)    - Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини. У кожному куточку України – живуть родини (батьки і діти, бабусі і дідусі) у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї, традиції, його пісні і вірші, вбираємо у свою душу рідні серцю краєвиди (Презентація «Краєвиди мого краю»). Хіба може душа бути байдужою до цієї краси? Звичайно, ні. Ми повинні берегти і примножувати красу нашого краю.

Наша рідна Україна, наша Батьківщина, яка має свою землю, свою мову, культуру, історію, власні звичаї і традиції має також неповторні державні символи.

Про них послухайте казку.

Дуже давно жила одна жінка. І було в неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір, готові були віддати за неї своє життя.

Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір.

Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї пам‘ятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала дорогу до кращого життя, дали першому сину ім‘я – Тризуб.

Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому ім‘я – Прапор.

 А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що мати подарувала молодшому сину голос солов‘я. І дали йому ім‘я – Гімн.

З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючи рідну матір.

    То як називається наша країна? А люди, які в ній живуть?

    Діти, погляньте на край вашої парти і ви побачите фігурки українця (хлопчики) та україночки (дівчатка), візьміть кольорові олівці і розфарбуйте їх.

Рухаємось далі. Зупинка «Рідна школа»

Відгадування загадок

Виводить букви і слова оця цікава штучка,

В руці виблискує здаля нова, гарненька … (ручка).

 

 

Всяк школяр його шанує, бо він пише і малює.

Хто ж цей  славний молодець? Це, звичайно,… (олівець).

 

Хто скликає на урок? То гучний шкільний…(дзвінок)

 

Для письма, сказати прошу, Що потрібно взяти? (зошит)

 

В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде? (школяр)

 

ІІІ. Підсумок уроку

    Ось і добіг до кінця наш перший урок.

    Що вам сподобалося на уроці? Що запам‘яталося?

    В якій державі ми живемо?

    Вітаю всіх із початком першого навчального року, дорогі мої діти.

    Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну усмішку. Бажаю, щоб доріжка знань, на яку ми сьогодні із вами ступили, була рівною, цікавою, радісною, чистою, ясною. Хай вам щастить! Бажаю всього  найкращого вашим родинам!

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку