Як говорити, щоб діти слухали і як слухати, щоб діти говорили. Василевська Маргарита МАб-1-20-4.0д
Номер слайду 2
План. Коротко про авторів. Коротко про книгу. Цікаві уривки. Висновок
Номер слайду 3
Адель Фабер Адель Фабер – сучасна письменниця, психолог та педагог, автор світових бестселерів з виховання дітей. Відомий у всьому світі фахівець у галузі спілкування з дітьми, Адель Фабер отримала диплом бакалавра в галузі театру та драматургії, а пізніше – ступінь магістра у сфері освіти Нью-Йоркського університету. Протягом восьми років Адель вела викладацьку діяльність у вузах Нью-Йорка, у Школі соціальних досліджень та Лонг-Айлендському інституті сімейного життя. Ставши матір'ю трьох дітей, жінка активно цікавилася питаннями виховання і була ученицею всесвітньо відомого дитячого психолога Хаїма Гінотта, автора визнаного педагогічного керівництва Батько - дитина: світ відносин.
Номер слайду 4
Елейн Мазліш. Елейн Мазліш була американською письменницею, вихователькою батьків, яка писала про те, як допомогти батькам та вчителям краще спілкуватися з дітьми. Вона також організувала різні семінари, що ґрунтуються на навчаннях у її книгах.
Номер слайду 5
Адель Фабер і Елейн Мазліш Адель Фабер та Елейн Мазліш – відомі у всьому світі експерти в галузі спілкування з підростаючим поколінням. Автори створили кілька бестселерів, які припали до душі батькам різних країн світу. Самі автори перевірили усі свої ідеї на особистому досвіді. Вони – багатодітні матері, які виховали та виростили по троє дітей. Пропонуємо вам ознайомитися з їхніми порадами і читати книгу «Як говорити, щоб діти слухали, і як слухати, щоб діти говорили». Основне завдання Адель Фабер та Елейн Мазліш – навчити дорослих правильної взаємодії з малюками та підлітками. І тоді всі проблемні аспекти виховання зникнуть самі по собі. Недарма кажуть, що словом можна вилікувати, так і вбити. Особливо ця істина помітна у спілкуванні з юними особистостями, психіка яких ще дозріла для реального сприйняття навколишнього світу. З ними треба поводитися дбайливо, ніжно, ласкаво, щоб не поранити. Адель Фабер та Елейн Мазліш – відомі у всьому світі експерти в галузі спілкування з підростаючим поколінням. Автори створили кілька бестселерів, які припали до душі батькам різних країн світу. Самі автори перевірили усі свої ідеї на особистому досвіді. Вони – багатодітні матері, які виховали та виростили по троє дітей. Пропонуємо вам ознайомитися з їхніми порадами і читати книгу «Як говорити, щоб діти слухали, і як слухати, щоб діти говорили». Основне завдання Адель Фабер та Елейн Мазліш – навчити дорослих правильної взаємодії з малюками та підлітками. І тоді всі проблемні аспекти виховання зникнуть самі по собі. Недарма кажуть, що словом можна вилікувати, так і вбити.
Номер слайду 6
Як говорити, щоб діти слухали, і як слухати, щоб діти говорили
Номер слайду 7
Як говорити, щоб діти слухали, і як слухати, щоб діти говорили Книга "Як говорити, щоб діти слухали, і як слухати, щоб діти говорили" не дарма зайняла свого часу перше місце у списку бестселерів New York Times. Їй користуються досі, хоч у світ вона вийшла вже давно. Тут розглянуті найпоширеніші для підліткового періоду проблеми та способи їх вирішення. На жаль, іноді тата та мами відчувають справжнє безсилля у взаєминах зі своїм чадом. Тоді починаються закиди, погрози, навіть сягає фізичного покарання. Усі ми про це знаємо. Але іноді грішимо. Автори докладно пояснюють яких наслідків може призвести неправильне спілкування з дитиною. Після їх роз'яснень ви обов'язково знайдете нові шляхи у вихованні, які принесуть користь сім'ї.
Номер слайду 8
Цікаві уривки1.1. Прийняття почуттів дитини. Дитина. Вчителька сказала, що скасовує спектакль нашого класу. Вона підла!Класична реакція батьків (емоцій багато, результату немає): Матір. Це після всіх репетицій? Я з тобою повністю згодна. Вона справді підла, якщо так робить!Або: Матір. Не смій говорити в такому тоні про старших. Ти невихований.
Номер слайду 9
Цікаві уривки1.1. Прийняття почуттів дитини. А ось конструктивний підхід: Матір. Це, мабуть, дуже розчарувало тебе. Ти так чекав цієї вистави. Дитина. Все через те, що на репетиції деякі діти дуріли. Це їхня вина. Мати (мовчки слухає). Дитина. Вона розгнівалася, бо ніхто не знав своїх ролей. Матір. Зрозуміло. Дитина. Вона сказала, що якщо ми підготуємось, вона дасть нам ще один шанс. Я краще прочитаю мої репліки. Ти порепетируєш зі мною сьогодні ввечері?
Номер слайду 10
Цікаві уривки1.2. Як допомогти дитині «випустити пару»«Інший спосіб розрядити обстановку – дати дитині бажане у фантазії. Можна разом з дитиною уявити, що буде, якщо вона отримає те, що хоче, і навіть вигадати неймовірну історію на цю тему. Так ви продемонструєте синові чи дочці, що їхні почуття та бажання вам небайдужі, і запобігте конфліктній ситуації.»
Номер слайду 11
Висновок Книга охоплює багато актуальних тем з виховання. Всі рекомендації засновані на психології та досвіді авторок. Це все можна активно використовувати і педагогам, адже вони теж працюють з дітьми і ,зазвичай, вони стикаються з багатьма проблемами,що і батьки цих дітей.