Виховна година розроблена до "Дня добра" який буде відзначатись 4 жовтня в день захисту тварин.
Тема: Права тварин
Мета: ознайомити учнів з правами тварин; розвивати емпатію до тварин, логічне мислення ; виховувати бережливе ставлення до домашніх улюбленців.
Хід заняття
Створення проблемної ситуації:
Розповідь вчителя з елементами бесіди:
Тема: Права тварин
Мета: ознайомити учнів з правами тварин; розвивати емпатію до тварин, логічне мислення ; виховувати бережливе ставлення до домашніх улюбленців.
Хід заняття
Створення проблемної ситуації:
Розповідь вчителя з елементами бесіди:
Вивчення поведінки тварин показало, що немає прірви між людиною й іншими живими істотами на землі.
У Шотландії був встановлений пам’ятник відданому собаці, який прожив на могилі у свого хазяїна 14 років, відмовляючись жити в інших людей. А лише приймав від них їжу.
Тварини виявляють наявність розуму й глибоких емоцій. У своїй книзі Конрад Лоренц наводив приклад собаки, який вмів маніпулювати своїм хазяїном. Якщо собаці не подобався обраний хазяїном маршрут, то четверолапий прикидався кульгавим, і кульгав до тих пір, поки хазяїн не звертав на потрібну собаці стежку. Тоді кульгавість зникала. Це ще раз підтверджує, що ми не завжди справедливо оцінюємо тварин. Вони дуже схожі на нас.
Тварини мають право на допомогу
Тварини мають право на допомогу
Тварини мають право на любов
Жодна тварини не повинна піддаватись жорстокому поводженню
Жодна тварина не має бути покинута
Кожна тварина має право на власне середовище існування
Отож давайте будемо чуйними, більш уважнішими до наших чотирилапих друзів. Пам’ятаймо, що вони нам нічого не забов'язані, а ми відповідальні перед тими, кого приручили.