Виховна година « Добре тому жити-хто вміє дружити».

Про матеріал
Мета заходу, створити у класі дружнє середовище-простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті.
Перегляд файлу

« Добре тому жити-хто вміє дружити»

Мета: створити у класі дружнє середовище-простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати  критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті.

Обладнання: музика, квітка добра, шаблони квітів, стікери, кольорові олівці

Хід уроку

  1. Організаційна частина

( Учитель вітає з початком навчального року, висловлює побажання, успіхів у навчанні, гарного настрою)

  1. Хвилинка психологічного настрою

Вчитель: -Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане « колом добрих друзів»

  • А друзі , зустрічаючи один одного , з радістю вітаються і називають ім’я тих, до кого вони звертаються. Давайте і ми почнемо цей день з такого привітання.
  • ( діти по колу передають квіточку добра. Всі звертаються один до одного на ім’я , що допомагає створити атмосферу дружби.
  1. Ігровий тренінг « Я обираю настрій…»
  • А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той смайлик, який відповідає вашому настрою і який який ви б хотіли зберегти на цілий день( чіпляють стікери до смайла)

Улыбающееся лицо (без заливки)Нейтральное лица (без заливки)Печальное лицо (без заливки)

  1. Актуалізація опорних знань

Гра « Інтерв’ю»

- Пограймо в гру « Інтерв’ю » і дізнаймося чи добре ви відпочили

- Чи добре ти відпочив улітку?

- Як ти допомагав своїм близьким?

- Як спілкувався з однокласниками протягом літа?

- Хто із задоволенням йшов до школи?

- Хто скучив за товаришами?

- Про що думав по дорозі до школи?

III. Мотивація і оголошення теми уроку

  1. Вправа подарунок сусіду по парті

Діти розмальовують квіточку і дарують сусіду по парті

  1. Слухання пісні про дружбу
  • Я помітила, що всі посміхнулись, усім стало приємно і тепло на душі.
  • Прослухавши пісню, як ви гадаєте, про що мі будемо з вами говорити?
  • Сьогодні ми будемо вчитися цінувати тих, хто поруч, налагоджувати дружні стосунки.
  • Дружба, товариство, друг і товариш…. Здавалося б поняття прості, але потрібно розібратися , чим вони різняться. Як?
    • Про людину, з якою ви просто вітаєтесь у дворі, ви можете сказати…(знайомий)
    • Про людину, з якою час від часу обговорюєте деталі матчу, фільм, ви скажете…(приятель)
    • Про однокласника, з яким за багато років навчання ви сиділи за партою, скажете …(товариш)
    • Про людину, якій довіряєте свої таємниці, з якою можете розділити радощі і печалі, скажете…(друг)
  1. Гра « Це мій друг і я»
  • Якщо відповідь про вас, промовляйте хором враз « Це мій кращий друг і я», якщо ні , то мовчимо і тихенько сидимо
    • Рано вранці хто піднявся?
    • А хто сонечку всміхнувся?
    • Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?
    • Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?
    • Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?
    • Хто уміє берегти ручки, зошити й книжки?
    • А хто, граючи в футболу, у вікно заб’є нам гол?
    • Хто веселу вдачу має і усім допомагає?
  1. Фізхвилинка
  2. Групове заняття. Вправа «  Сіамські близнюки»

На партах лежать :газета, пляшка з кришкою. Діти об’єднуються в пари. Пара «близнюків» обіймає одне одного міцно за талію, так, щоб у кожного була вільна одна рука: в одного- ліва, у другого-права. Пари підходять до столу з предметами й за командою  вчителя вільними руками виконують команди:

  • Помніть газету, а тепер розрівняйте;
  • Відкрутити кришку на пляшці, а тепер щільно закрутіть;
  • Чи легко було виконувати вправу?
  • Що вам допомогло?
  • Як ви розумієте вислів « Нерозлийвода»?
  1. Слухання і обговорення казки « Єнот і Єхидна»

Жив-був маленький Єнот. Він був дуже допитливим, але боявся ходити до лісу сам. Якось Єнот зустрів незнайомого звіра і трохи злякався.

  • Хто, ти? Як тебе звати?- запитав Єнот.
  • Єхидна,-відповів звір. У нього були довгі, як у їжака , голки і довгий ніс.
  • Хіба ти не їжак?
  • Ні! Ходімо, я покажу, де живу, суниць назбираємо!
  • Я боюся ходити до лісу, - відповів Єнот.
  • Не бійся, я буду поруч і тобі не буде страшно,- відповіла Єхидна.

Єнот погодився. Пішли до лісу. Нарвали повні кошики суниць. Маму, тата пригостили. Відтоді Єнот і Єхидна друзі.

  • Яку важливу пораду дала Єхидна Єноту?
  • Чого навчила вас ця казка?

 

  1. Складання правил дружби
    • Радіти успіхам друга
    • Частіше посміхатися
    • Називати друга на ім’я
    • Допомагати другові
    • Захищати друга
    • Ділитися з другом
  2. Вправа « Букет»
  • Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко зламати і викинути, так само і дружбу. Я пропоную зібрати букет дружби, щоб у кожного з вас вона завжди була міцна. Напишіть на квіточці ім*я свого найкращого друга. Ми зберемо з вами ці квіти у букет і це буде букет нашої єдності і дружнього колективу

IV.  Підсумок уроку

-Уміти дружити – це справжнє мистецтво, якому ми вчимося протягом життя. І дуже важливо не тільки мати хорошого, вірного друга, але й самому бути справжнім другом. А бути справжнім другом-  це значить навчитися поступатися чимось своїм ради когось, вміти радіти чужим успіхам.

- Я впевнена, ви зрозуміли, що таке дружба і тепер зможете правильно дружити самі і навчите інших.

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку