Виховна година "Дружба"

Про матеріал
Мета: учити дітей цінувати дружбу та друзів; викликати у них прагнення бути справжніми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; розвивати почуття відповідальності перед друзями; виховувати чесність, щирість; збагачення словникового запасу учнів.
Перегляд файлу

Тема : Дружба –найцінніший скарб.

Мета: учити дітей цінувати дружбу та друзів; викликати у них прагнен­ня бути справжніми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; розвивати почуття відпові­дальності перед друзями; виховува­ти чесність, щирість; збагачення словникового запасу учнів.

Обладнання : плакат « Дошка оголошень», «Справжній друг. Який він?», шифрограма, малюнки казкових героїв, крісло автора.

 Хід заходу:

І. Організаційний момент

Ось і продзвенів дзвінок, починаємо урок..

Сподіваюсь, ми отримаємо радість і задоволення від спілкування. А будь-яке спілкування розпочинається з посмішки.

  Тож поверніться один до одного, подивіться один одному у вічі й подаруйте свої найприємніші, найщиріші посмішки. 

ІІ. Оголошення та представлення теми

  Сьогодні ми поговоримо про одне з найбільших багатств, що може мати людина.

  Воно потрібне всім і дорослим і малим. Воно потрібне кожній людині, родині, класу, країні, всій планеті.

  Відгадайте.

Що дорожче за золото, сильніше за бурі, міцніше за сталь?

 

          Ж

А

Р

Д

Б

У

4

6

2

1

5

3

Відгадати загадку допоможе вам шифрограма

- То що ж таке дружба?

Дружба — це відносини між людьми на основі взаємної довіри, взаєморозуміння, спільних інтересів, прив’язаності.

  • А з чого ж починається дружба?: (із посмішки, із веселого настрою, із допомоги, з веселої гри, з чесності,з разом проведеного часу, з шкільної парти, із того, що товариш виручив мене із біди,  з разом проведеного часу, із спільних захоплень, із приємних розмов.)
  •  Цінність дружби полягає в тому, що друг завжди відчуває підтримку друга. Саме тому кажуть «пліч-о-пліч», «почуття ліктя».      

Тренінг « Моя думка»

Чи важлива дружба у житті?

Так                                                                              Ні

  1. Без друзів сумно і нецікаво
  2. Поділитися радістю і смутком
  3.  Весело погратися

      4.Поговорити про все, що тебе цікавить.

(учням потрібно прикріпити стікер і довести свою думку)

Вправа «Бінго

- Ви сказали чому потрібен друг. Чи з усіма ви хотіли б дружити?

- Якого друга ви хотіли б взяти із собою?

- Давайте спробуємо його створити? У вас на партах є фігурка - силует людини. Напишіть на фігурках ті риси характеру, які б ви хотіли бачити у своєму другові, назвіть їх по черзі та прикріпіть на дошку біля запису «Справжній друг» (завжди зрозуміє, веселий, виручить з біди, не насміхається, добрий, щедрий і т.д.)

- Погляньте, який круг справжніх товаришів вийшов у нас. (Прочитати те що діти написали).

- А яких друзів потрібно остерігатися? (Хитрунів, брехунів, задавак, задирак, забіяк)

Пісня « справжній друг»

Вправа «Крісло автора»

Вчитель  . На уроці української мови ми з вами писали твір про друга.  А зараз кращі твори ви прослухаєте. Запрошую у «Крісло автора» Вознюк Вікторію прочитати свій твір.(Черевка Романа)
 

 

 

Вправа «Дошка оголошень»

Ви всі приблизно уявляєте, яким повинен бути справжній друг. А також напевно читали оголошення в газетах і знаєте, як вони складаються. Пропоную вам зараз написати оголошення «Шукаю друга» за таким алгоритмом:

«Я, хлопець (дівчина), …. років, учень … класу … (декілька ваших чеснот), шукаю друга.» Далі опишіть, яким він повинен бути, з якими рисами. Оголошення повинне бути максимально містким і коротким. Пишіть розбірливим почерком, без помилок. Готові оголошення приклейте скотчем на «Дошку оголошень».

Кліп про дружбу

Вчитель .Про дружбу написано багато оповідань, казок, віршів. Зараз попрацюємо в групі. Ваше завдання : серед героїв казок, мультфільмів знайти друзів.

Робота в групах.

 «Хто з ким дружить?»

Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка)

Срібляста рибка та …………(жабка)

Дюймовочка та ………..(ластівка)

Котик та……..(Півник)

Карлсон та …….(Малюк)

 Вінні - Пуха та ........( П'ятачок)

Вчитель . Уявимо, що ми з вами художники .Скажіть , діти, які фарбми ми брали, щоб намалювати справжнього друга. А зараз уявимо, що падає дощ. Кожна краплинка –це якості справжнього друга. Є дві парасолі : світла і темна.

Зараз пограємось. Я буду вам пропонувати якості характеру людини, а ви повинні уважно слухати: якщо пропоновані якості відповідають справжньому другові , ховаєтесь під світлу парасольку, а якщо ні - під темну.

Чесність, доброта, справедливість, грубість, зрада, співчутливість, відповідальність, войовничість. задерикуватість, щедрий. виручить з біди.

Вчитель. Кожна країна має свої закони, наша школа теж має певні закони, правила. Так само і справжня дружба має свої закони, що потрібно не тільки знати, але й дотримувати їх.

Закони дружби

1.Завжди прислухатися одне до одного.

2.Не обманювати одне одного.

3.Завжди чинити по справедливості.

4.Не залишати одне одного у біді.

5. Допомагати одне одному.

 Вчитель. А закінчимо нашу годину спілкування грою « Мікрофон»

Ви маєте доповнити останнє слово в кожному реченні вірша.(Доповнює той, хто отримає мікрофон)

Щоб могли ми гарно жити,

Треба вчитися …(дружити)

А не кидатись словами,

Щоб не стати …(ворогами).

Рефлексія.

- А зараз всі станьте в коло, закрийте очі. Нехай кожен візьме за руку свого сусіда і потримає її у своїй.

- Що можна сказати про руки, які вони? (Теплі, ніжні, лагідні, добрі, гладенькі...).

Невже можна образити людину, якщо у неї такі теплі, добрі руки? Тож, якщо хочеться образити кого-небудь із товаришів, згадайте про їхні добрі руки. Нехай руки допоможуть нам потоваришувати та здружитись ще більше.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К З « Луцька загальноосвітня школа І –ІІІ ст. № 13

Луцької  міської ради»

 

 

 

 

 

Година спілкування :

«Дружба – найцінніший скарб»

 

 

 

 

 

 

Вчитель : Романюк  Л. В.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Болбот Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Етика, 4 клас, Виховна робота
Додано
13 вересня 2019
Переглядів
16106
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку