10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Виховна година " Калейдоскоп здоров'я"

Про матеріал
Виховна година у вигляді конкурсу зосереджує увагу учнів на питанні здорового способу життя, закладає бажання і прагнення залишатися здоровими , сприяє формуванню стилю життя, в якому немає місця палінню, зловживанню алкоголем, наркоманії.
Перегляд файлу

-1-

   Виховна година «Калейдоскоп здоровя

 

 

Тема: Здоровий спосіб життя

Мета: Зосередити увагу учнів на питанні здорового способу життя, викликати бажання і прагнення залишатися здоровими на довгі роки. Сприяти формуванню стилю життя, в якому немає місця палінню, зловживанню алкоголем, наркоманії. Розвивати пізнавальний інтерес учнів.

Оформлення приміщення: на дошці та стінах розвішано плакати на тему виховної години, вислови відомих людей. Посередині дошки плакат з назвою виховної години. Проектор зі створеним на екрані пазлом-калейдоскопом

 

     Лунають пісні , музика

 

Вислови відомих людей:

«Ми  - атоми Землі»   / Академік Овчинников Ю.А./

«Здоровя – дорожче золота»  /В. Шекспір/

«Здоровя – не все, але все без здоровя - ніщо»   /Сократ/

«Здорова людина – є самий дорогоцінний витвір природи»  /Томас Карлейль/

«Здоровя – мудрих гонорар»  /О.Беранже/

«Хто не цінує життя, той його не заслужив»   /Леонардо да Вінчі/

«Люди не вмирають. Вони вбивають самі себе»  /Сенека/

«Пияцтво є вправляння у безумстві»   /Піфагор/

«Тютюн завдає шкоди тілу, руйнує розум, отупляє цілі нації»  /Оноре де Бальзак|

 

   Слово вчителя:  Діти – ви майбутнє нашої нації. Саме вам належить важлива роль у розбудові нашої держави.  А що потрібно для цього?

  Варіанти відповідей: Освіта, любов……. Здоровя.

 Вчитель: Ну звичайно ж, в першу чергу здоровя!  Кожна людина на Землі повинна народжуватись здоровою, жити в злагоді та любові в сім’ї, родині, державі; підтримувати та оберігати  здоров’я рідних і близьких, думати про прийдешнє, бути готовою передати дітям набуті вікові знання, мудрі закони вічного єднання душі і тіла.

                                              А що ж таке здоровя?

 

Учень: У статуті Всесвітньої організації охорони здоров’я визначено, що здоров’я – це стан повного фізичного, психічного і соціального благополуччя, високої працездатності та соціальної активності людини.

 

Вчитель: Вірно, молодець!

Відомо, що здоровя людини більш, ніж на 50%, залежить від способу життя, тому особливо важливим постає питання правильного вибору цього способу.

     В калейдоскопі з кольорових камінців утворюється візерунок. От і ми зараз спробуємо побудувати  з окремих складових частин картину

                                       _2_

   « Здорового способу життя»

    А він  на наш погляд складається…..

  Виходять по черзі учні зі складовими калейдоскопа і зачитують та складають візерунок на плакаті.

  1. Повноцінне, збалансоване харчування, куди входять вітаміни, білки, жири, вуглеводи.
  2. Фізичне навантаження – ранкова гімнастика, уроки фізкультури в школі, спортивні секції, туристичні походи, спортивні ігри на майданчиках.
  3. Знання та дотримування гігієнічних правил, загартовуючі процедури.
  4. Категорична відмова від паління, вживання алкоголю, наркотиків.
  5. Життєрадісне сприйняття навколишнього світу, добре ставлення до всього живого, позитивні емоції.
  6. Любов до рідних, піклування про інших, бажання робити добро.
  7. Добрий екологічний стан середовища, адже людина – частина природи. Чисте повітря, вода, продукти харчування.
  8. Створи себе сам, адже завтрашній характер у сьогоднішньому вчинку.
  9. Гарний, комфортний клімат у колективі, сім’ї, серед друзів.
  10.                      Почуття міри в усьому

 

Вчитель: Нам хотілося приділити кожній цій складовій належну увагу в нашій грі  «Калейдоскоп здоровя»

 

Учень1:         В нашім класі знову свято,

                       Чути музику і сміх,

                       На родиннім святі нині

                       Ми вітаємо усіх.

 

Учень2:          Обіцяєм, що не буде

                         Ніхто нині сумувати.

                        Всіх ми кличем разом з нами

                         Участь в конкурсах узяти.

 

Учень 1:         Визначати переможців

                        Буде в нас журі поважне.

                         Воно буде, знаєм точно,

                         Об’єктивне і уважне.

Ведучі знайомлять учасників і гостей з членами журі.

 Учень 2:         А якщо хтось і програє.

                         Що ж, на те вона і гра

 Учень 1:         Дуже вже розговорився.

                         Починать давно пора.

  Вчитель запрошує дві команди. Перша команда, наприклад,  - «Вітамін С», друга    - «Здоровенькі були» / у дітей емблеми /

Вчитель:   Народна мудрість донесла до нас багато народних приказок про здоровя.

 

- 3-

Оголошується 1 конкурс: яка команда знає більше приказок та афоризмів про здоровя.

                                  Приказки:    Здоровому все здорово.

                      Було б здоровя, а щастя знайдеться.

                      Багатство – ніщо без здоровя.

                      Бережи воду біля джерела, а здоровя змолоду.

                      Будь-яка надмірність шкодить.

                      Губити здоровя – обкрадати себе.

                      Де чисто, там і рай.

                      Достаток їжі послаблює гостроту розуму.

                     Задоволеному завжди вистачає.

                     Їж як здоровий, пий як хворий.

                       Із сонцем вставати, голоду не знати.

                       Краще бути худим і здоровим, ніж товстим і хворим.

                       Менше хвилюєшся, довше проживеш.

                        Місто – для багатства, село для здоровя.

                       На здоровому все заживе.

                       Не будуй дім там, де горілкою торгують

                       Не живи там, жде немає церкви, лікаря і школи.

                       Якщо дитина бігає і грається, то їй здоровя усміхається  

                       Не дивись на вік, дивись на здоровя.

                       Як на душі, так і на тілі.

                       Весела думка – половина здоровя.

     Вчитель: Може із вболівальників хтось згадає ще приказки, можете надати командам допомогу.

Слово журі.

    Вчитель: Наступний конкурс музичний . Пісня на тему дня.

    Вчитель:   Так як повноцінне харчування займає одне з основних місць нашого «калейдоскопу», наступний конкурс присвячено саме цьому аспекту. Оголошується 2 конкурс  «Кулінарний». Запрошуються по одному представнику від команди разом зі своїми мамами. Вони зараз на наших очах приготують салати і прорекламують їх корисність для здоровя.

Представники починають працювати за столом.

  Вчитель: Здоровя дітей – найкраща умова для успішного навчання. Тому наступний конкурс – інтелектуальний. Я буду задавати  питання, хто перший підняттям руки подасть сигнал – відповідає. Якщо відповідь неправильна дається 1 хвилина на обдумування другій команді.

                                              1 гейм  Спорт

1  В яку гру грають самим легким м’ячем?    /настільний теніс/

2   Як називають початок спортивного змагання   /старт/  

3   Самі знамениті на сьогодні брати спортсмени    /Віталій та Володимир Кличко/

4    Скільки часу продовжується раунд у боксі      / 3хв/

5   Назвати види  спортивних ігор, в яких метою є набрати щонайбільше забитих в спеціальні «ворота» м’ячів      / футбол, регбі, хокей…../

 

-4-

                                               1 гейм Література

1 Як звали найбільш відомого героя Конан Дойла   / Шерлок Холмс/

2 Як звали пантеру в казці  Кіплінга «Мауглі»    /Багіра/

3  Як  звали синів Тараса Бульби    /Остап і Андрій/

4 З якої поеми Пушкіна ці рядки  « У лукомор’я дуб зелений»  /»Руслан і Людмила»/

5 Хто написав повість «Пепсі – Довга Панчоха» /Астрід Ліндгрен/

                                         3 гейм  Загадки

1 Країна без людей, без будинків, моря без води    /  Мапа/

2  Увесь світ одягає, сама гола         /Голка/

3 Котру траву і сліпий знає    /Кропива/

4 Летить на птаха, виє – не звір   /Вітер /

5 Яка риба має назву  міста у Криму    /Судак/

Вчитель  Слово журі

Вчитель   Підводимо підсумок кулінарного практикуму

  Виступають кухарі, рекламують свої салати.

 Наприклад: « Салат містить банани, апельсини та сметану. А отже, крім величезної кількості вітамінів С, А,В1, які дуже корисні для дорослих і дітей, містить також мінеральні речовини: кальцій, калій, натрій, магній. Завдяки бананам цей салат дуже поживний. Такий салат нормалізує серцеву діяльність та посилює функції багатьох органів, позитивно впливає на психічний стан та пам'ять»

Вчитель Слово журі

Вчитель Наступне змагання Показуха. Викликається по одному представнику від команди, вони загадують за допомогою міміки слова, інші члени команди повинні відгадати їх.

   1 команда:                                              2  команда:

                     Лижі                                                         Ковзани

                     Яблуко                                                     Банан

                     Сила                                                         Здоровя

                     Вогнище                                                  Сокира

                     Гімнастика                                               Футбол

                     Вальс                                                        Ламбада

                      Заєць                                                        Корова

                      Гиря                                                          Бокс

                       Морозиво                                                 Цукерка

Вчитель   Останній конкурс  «Веселий старт»:

                 Яйце – не просто натуральний продукт, це символ продовження життя, « згусток сонячної енергії». Командам потрібно пронести це яйце в ложці і спритно ( не розбивши) передати колезі по команді

 

Вчитель Слово журі

Вчитель  Ось закінчуються старти,

                 Ця весела наша гра.

                 Переможців визначати

                 Наступає вже пора.

-5-

Поки журі підводить підсумки, послухайте  пісню у виконанні учениці нашої школи

                Слово журі

     Учень 1        Здоровя родини – здоровя дитини.

                           В цю істину вкладено глибокий сенс.

                            Здорова дитина  - здорова родина,

                            У цих двох поняттях прокладено міст.

 Учень    2           Хай міст цей єднає батьків і дітей,

                             Щоб гарно і радісно жити.

                             Іти по життю із девізом в руках:

                            « Здоровя потрібно цінити»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Французан Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Стан Наталія
До підручника
Екологія (профільний рівень) 10 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
12 березня 2019
Переглядів
3352
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку